Тендер з організації подорожей спеціалістів в межах реалізації грантових проєктів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


тендер
Тендер з організації подорожей спеціалістів в межах реалізації грантових проєктів

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ

для організації подорожей, що пов’язані із навчання спеціалістів для нового медичного центру в м. Одеса

Найменування

Зміст

Замовник

БО «БФ «Суперлюди»

Проєкт 

Організація подорожей спеціалістів в межах реалізації грантових проєктів, в тому числі подорожей, пов’язаних із навчанням спеціалістів для нового медичного центру в м. Одеса в рамках проєкту Superhumans Odesa: “Healing War Wounds in Ukraine”

Предмет закупівлі (поставки)

Організація ділових подорожей, що включає в себе: 

1) Бронювання, перебронювання та оформлення квитків для міжнародних та внутрішніх рейсів різними видами транспорту: авіа, залізничний, автобусний тощо. 

2) Бронювання розміщення у готелях, інших місцях тимчасового проживання на території України та за кордоном.

3) Оформлення полісів міжнародного медичного та інших видів страхування.

4) Оформлення віз та інших дозвільних документів у разі необхідності.

5) Консультаційні послуги з оформлення закордонних паспортів.

6) Бронювання обслуговування в аеропортах.

7) Доставка проїзних та інших необхідних для подорожей документів.

8) Бронювання автомобілів напрокат. 

9) Послуги асистент-координатора з надання послуг організації ділових подорожей.

Вимоги до предмету закупівлі

Пропозиція повинна бути надана з урахуванням: всього переліку послуг, вартості кожної позиції. 

Вимоги до послуг: 

  1. Швидкість обробки запиту: Запит на бронювання квитків повинен бути оброблений протягом 2 годин з моменту отримання.
  2. Актуальність інформації: Надана інформація про рейси, проживання, поліси тощо повинна бути актуальною та оновленою, включаючи ціни, наявність місць, правила перевезення багажу, специфічні вимоги.
  3. Оптимальні маршрути: Пропоновані варіанти рейсів мають враховувати зручність і мінімальний час у дорозі.
  4. Гарантія бронювання: Після підтвердження бронювання, квитки мають бути гарантовано заброньовані та видані без затримок.
  5. Інформаційна підтримка: Наявність підтримки у випадку зміни або скасування рейсу, надання інформації про готель, умови проживання та додаткові послуги; чітке та прозоре інформування про всі умови, вартість та можливі додаткові витрати.
  6. Відповідність запиту та вимогам.
  7. Асистент-координатор повинен бути доступним для клієнта в робочі години, мати високий рівень знань та досвіду в організації ділових поїздок, надавати послуги з урахуванням індивідуальних потреб та побажань клієнта.

Склад робіт (товарів, послуг)

Надання пакету послуг з організації ділових подорожей

Вимоги до місця, складу та обсягу послуг

Місце виконання робіт: дистанційно. 

Склад робіт вказано в предметі закупівлі.

Строк виконання робіт

Орієнтовний початок виконання робіт: 21.10.2024 р. 

Орієнтовний термін виконання робіт: 21.10.2024 – 01.09.2025.

Вимоги до фінансування 

Безготівкова форма розрахунків, оплата після фактичного виконання замовлення після підписання акту приймання-передачі послуг. 

 

Умови проведення вибору переможця

Критерії вибору переможця: оптимальна вартість послуг, досвід надання послуг, строки виконання замовлення.

Всі учасники тендера будуть оцінені за такими критеріями: 

  • вартість послуги, що підтверджується комерційною пропозицію учасника та Запитом на комерційну пропозицію – 60 балів;
  • строки виконання замовлення, що учасник зазначає при заповненні Запиту на комерційну пропозицію – 20 балів;
  • досвід виконання замовлення, що підтверджується наданою учасником додатковою інформацією щодо досвіду компанії, основного персоналу, інтегрованих технічних рішень тощо; датою реєстрації компанії учасника, що підтверджується установчими документами – 20 балів. 

Максимально учасник може отримати 100 балів.  

Оцінюватись будуть лише ті пропозиції, які відповідають вищеперерахованим критеріям. 

 

Строк та форма подачі пропозиції

Комерційна пропозиція повинна бути надана у електронному вигляді за довільною формою учасника тендера на електронну адресу: [email protected].

Строк подачі пропозиції – до 18-00 04.10.2024 року.

До комерційної пропозиції необхідно додати:

  • завірений підписом Меморандум, форму якого надає ініціатор тендеру;
  • завірений  підписом Sworn Statement, форму якого надає ініціатор тендеру;
  • заповнену таблицю “Запит комерційної пропозиції”, форму якої надає ініціатор тендеру;
  • установчі документи, банківські реквізити учасника тендеру;
  • додаткові документи, які підтверджують досвід учасника.

Усі документи містяться за посиланням

Контактна особа

З організаційних та загальних питань – Надія Возняк, [email protected], +380 50 315 2346.

Графік проведення тендеру

 

Дата

Час

Дедлайн для подачі запитань

02.10.2024

18:00 (Київський час)

Дедлайн для подачі пропозицій

04.10.2024

18:00 (Київський час)

Інтерв’ю з кандидатами

09.10.2024 – 11.10.2024

Назначається з кожним окремим відібраним учасником

Дата проведення оцінки

14.10.2024 – 15.10.2024

-

Дата повідомлення переможця

16.10.2024

-

Дата початку договору

21.10.2024

-

 


Останні публікації цього розділу:

Тендер на укладання разового договору з поточного ремонту санвузла

Тренер/ка з питань запобігання сексуальній експлуатації та зловживаннями (PSEA) та захисту прав дітей (Safeguarding)

Тендер на укладення рамкового договору на закупівлю сміттєвих баків різного об’єму та спеціальних урн для збору батарейок

Тендер на закупівлю готельних, транспортних та супутніх послуг для проведення тренінгу

Триває прийом заявок на ІХ Конкурс проєктів у сфері освіти дорослих

Запит (цінових) пропозицій на послуги з розроблення та проведення проєкту стажування майстрів виробничого навчання у проєктних закладах професійної освіти