Увага! Термін подання тендерних пропозицій по заміни вікон та дверей продовжено
ЗАВЕРШЕНО
Увага! Термін подання тендерних пропозицій на закупівлю CSD (Ч.) 02.04-24 від 03.04.2024 року продовжено до 18.04.2024р. до 13:00 годин.
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення тендеру CSD (Ч.) 02.04-24
Шановні пані та панове,
БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ “БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД “ЦЕНТР ПІДТРИМКИ ТА РОЗВИТКУ” ЄДРПОУ 43208902, місцезнаходження якої: 89600, Закарпатська область, Мукачівський район, м. Мукачево, вул. Данчевського Володимира, 12-Б, Україна; оголошує тендер CSD (Ч.) 02.04-24 на визначення виконавця робіт з надання послуг по заміні вікон та дверей у місті Чернігів в рамках проекту «Гуманітарна допомога для Чернігівщини» що здійснюється фондом Nadácia Pontis спільно з благодійною організацією БО «БФ «Центр підтримки та розвитку»:
- Лот № 1 – Заміна вікон та дверей з облаштуванням укосів в дитячому садочку № 35;
- Лот № 2 – Заміна вікон та дверей з облаштуванням укосів в дитячому садочку № 59;
- Лот № 3 – Заміна вікон та дверей з облаштуванням укосів в дитячому садочку № 69;
- Лот № 4 – Заміна вікон з облаштуванням укосів для Чернігівського професійного ліцею залізничного транспорту;
- Лот № 5 – Заміна вікон в Чернігівському вищому професійному училищі побутового обслуговування.
Будь ласка, ознайомтесь з тендерною документацією, що складається з:
а) Цього оголошення
б) Тендерної форми (Додаток №1)
в) Проекту Договору виконання робіт (Додаток №2)
г) Технічного завдання (Додатки №№ 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5)
д) Протоколу ознайомлення з об’єктом (Додаток № 4)
е) Цінової пропозиції (Додатки №№ 5.1, 5.2, 5.3, 5.4, 5.5)
є) Референс-листа (Додаток № 6)
ж) Декларації Стандартів (Додаток № 7)
Мета тендеру:
Метою тендеру є вибір виконавця робіт з заміни вікон та дверей в навчальних закладах м. Чернігів, згідно з технічними завданнями (Додатки №№ 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5).
Предмет тендеру:
Предметом тендеру є цінова пропозиція та інші документи, форма та зміст яких мають відповідати умовам, викладеним у Вимогах.
Умови проведення тендеру:
- В тендері розглядаються пропозиції на виконання робіт, згідно технічного завдання (у разі виявлення додаткових робіт, не зазначених у технічному завданні, перелік і сума оформлюється окремо доповненням).
- Учасник в обов’язковому порядку, перед тим, як взяти участь у закупівлі, здійснює виїзд на об’єкт Замовника, виконує: проведення замірів, визначення обсягу, виду та етапів виконання необхідних робіт, та погодження з адміністрацією Закладу (за власноручним підписом уповноваженої особи адміністрації Закладу та/або керівника Закладу із зазначенням дати створення Протоколу ознайомлення з об’єктом).
- У вартість входять всі витрати на виконання робіт та придбання матеріалів з їх доставкою до локації.
- Виконання робіт буде проводитися за адресами вказаними в технічних завданнях (Додатки №№ 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5).
- Учасник за свій рахунок проводить заміри вікон і дверей, та надає їх конфігурацію по розмірам згідно з замірами.
- Учасник включає в ціну Послуг усі витрати, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені для якісного та своєчасного надання Послуг.
- Надані учасниками тендеру комерційні пропозиції мають бути дійсними без змін впродовж не менш ніж 30 (тридцять) календарних днів з дня їх подачі.
Тендерні документи розташовані за посиланням.
Дякуємо за співпрацю.