Тендер на закупівлю зарядних пристроїв для мобільних медичних команд
Благодійна організація «Благодійний фонд «Здоров’я жінки і планування сім’ї» оголошує тендер на закупівлю зарядних пристроїв для мобільних медичних команд в рамках проекту МТД «Скорочення поширеності факторів ризику неінфекційних захворювань (НІЗ) в Україні», що фінансується Урядом Швейцарської Конфедерації через Швейцарську агенцію з розвитку та співробітництва Міністерства закордонних справ Швейцарії (SDС)
Інформація про проект, в рамках якого оголошено конкурс
ІІ фаза проекту «Скорочення поширеності факторів ризику неінфекційних захворювань (НІЗ) в Україні», що має на меті зниження рівня захворюваності та смертності, спричинених неінфекційними захворюваннями (НІЗ), розпочалася у березні 2025 року. Реалізація запланованих заходів відбувається у тісній співпраці з багатьма партнерами як на національному, так і на регіональному рівні, зокрема, у 7 пілотних областях України (Дніпропетровській, Львівській, Полтавській, Рівненській, Хмельницькій, Черкаській та Херсонській).
Проект впроваджує «Джі Еф Ей Консалтинг Груп ГмбХ» (GFA Consulting Group GmbH)», Німеччина, спільно з Університетськими клініками Женеви та українськими партнерами – БФ «Здоров’я жінки і планування сім’ї» та ТОВ «ВАН ХЕЛС», за фінансової підтримки Швейцарської Агенції з розвитку та співробітництва Міністерства закордонних справ Швейцарії.
В рамках діяльності проєкту «Діємо для здоров’я» запланована закупівля зарядних пристроїв для мобільних медичних команд.
Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг – право на здійснення підприємницької діяльності.
Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам:
- підприємства (ТОВ, ПАТ, ПрАТ, ПП тощо) – копію Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або копію Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а також копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- фізичної особи – підприємця (ФОП) на єдиному податку – копію Свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або копію Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а також копію Виписки з Реєстру платників єдиного податку та платіжки про сплату єдиного податку за попередній/поточний період;
- фізичної особи – підприємця (ФОП) на загальній системі оподаткування – копію Свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або копію Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ
До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:
- оформлені українською мовою,
- закріплені підписом та печаткою,
- вчасно надіслані електронною поштою.
ПЕРЕЛІК НЕОБХІДНИХ ДОКУМЕНТІВ:
- Тендерна форма
- Тендерна (цінова) пропозиція відповідно до Технічного завдання
- Копія Виписки (Витяг) ЄДР
КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ
- Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.
- Раціональна фінансова пропозиція.
Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями, які зазначені у Тендерній пропозиції.
Переможці тендеру отримають електронні листи та/або телефонні дзвінки з відповідною інформацією.
СТРОКИ НА НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ
Пропозиції необхідно надіслати на електронну адресу [email protected] з темою листа «Тендер на закупівлю зарядних пристроїв».
Останній термін подання заявок: 09 жовтня 2025 року (до 23:59).
Проєкт звільняється від сплати податку на додану вартість (ПДВ) відповідно до Порядку залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 № 153 «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги» (Реєстраційна картка Проекту № 5983 від 25.04.2025).