Тендер на закупівлю товарів з категорії «Офісні меблі» (Івано-Франківськ)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Tanya Kogut

Учасники мають подавати пропозицію:

  • Івано-Франківськ, вул. Північний бульвар, 10/4
  • м. Івано-Франківськ, а/с 251, 76018
  • або на електронну пошту [email protected]

БО «100 відсотків життя Івано-Франківськ» просить звернути увагу на вимоги до участі в оголошеному тендері.

До уваги приймаються цінові пропозиції, які відповідають всім зазначеним вимогам.

Розкриття цінових пропозиції відбудеться 25 червня 2018 року, 16:00, за адресою: Україна, 76018, м. Івано-Франківськ, вул. Північний бульвар 10/4.

Контакти

  • БО «100 відсотків життя Івано-Франківськ»
  • [email protected]
  • Івано-Франківськ, вул. Північний бульвар, 10/4
  • Контактний телефон: 095 00 66 818.

ЗАПИТ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ

 (далі – „Запит”)

Благодійна організація «100 відсотків життя Івано-Франківськ»,  (далі – «Організатор»), код ЄДРПОУ 41295836, оголошує конкурс на місцеву закупівлю товарів з категорії офісні меблі. В рамках зазначено конкурсу приймаються пропозиції за наступними підкатегоріями:

  1. Придбання офісних столів та офісних стільців з метою забезпечення якісної роботи працівників організації та збільшення ефективності праці.
  2. Придбання офісних шаф, тумб, пеналів та стелажів з метою упорядкування та зручності зберігання необхідної документації благодійної організації.
  3. Придбання офісного дивану/софи з метою забезпечення комфорту відвідувачів.

Джерело фінансування закупівлі: Проект «Зменшення тягаря туберкульозу та ВІЛ-інфекції через створення загального доступу до своєчасної та якісної діагностики та лікування туберкульозу і його резистентних форм, розширення доказової профілактики, діагностики та лікування ВІЛ-інфекції, та створення стійких та життєздатних систем охорони здоров’я» за фінансової підтримки Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією, що фінансується ВБО “Всеукраїнська мережа ЛЖВ”.

Термін подання цінових пропозицій: 25 червня 2018 року.

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг: 30 червня 2018 р.

Технічна специфікація:

№ п/п

Товар

Характеристика/технічна специфікація

Кількість одиниць

1

Офісний стіл

Тип: лінійний

Розміри (висота 75см./довжина 120см./ширина 60 см.): 12 одиниці

Розміри (висота 70см./довжина 100см./ширина 40 см.): 1 одиниця

Тип покриття: плита ДСП, МДФ, штучний шпон, ламінат

Колір: білий, коричневий, чорний

Додаткові характеристики: тип ніжок чи опор (металічні, дерев’яні), наявність додаткових шухляд та відділень, підвищення для комп’ютера, дерев’яна перестінка.

13

2

Офісний стілець (крісло)

Матеріал оббивки: тканина, екошкіра

12

4

Офісний стелаж

Тип: стелажі для документів

Розмір: (висота 2.2м/ширина 1м.-1.6м/глибина 0.4м)

Тип покриття: плита ДСП, МДФ, штучний шпон, ламінат

Колір: білий, жовтий, коричневий, чорний

Додаткові характеристики: тип ніжок чи опор (металічні, дерев’яні), наявність додаткових шухляд та відділень

6

5

Диван/софа

Розміри (висота 65-85см/довжина 200-250см/ ширина 90-110 см)

Матеріал оббивки: тканина, екошкіра

Колір: коричневий, чорний, синій, зелений

Додаткові характеристики: тип ніжок чи опор (металічні, дерев’яні)

1

 

БО «100 відсотків життя Івано-Франківськ» направляє запити цінових пропозицій (Додаток 2) у письмовій формі або електронною поштою не менш ніж трьом потенційним постачальникам.

У цінових пропозиціях від учасників тендеру має бути обов’язково чітко зазначено опис і кількість товарів (обсяг і область здійснення робіт та /або послуг), передбачувані час і місце доставки (виконання / надання), а також інформація про учасника, яка мінімально включає:

- юридичну та фактичну адресу,

- контактні номери телефонів,

- П.І.П. контактної особи,

- посилання на інтернет-сторінку (якщо є) та ніша корисна інформація.

Якщо число потенційних постачальників менш, ніж 3 (три), даний тендер на організацію  закупівлі буде переоголошено.

До розгляду можуть прийматися такі види цінових пропозицій з зазначенням груп однорідних товарів/робіт/послуг:

  • рахунки-фактури з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ФОП (якщо є);
  • офіційні листи-відповіді організацій учасниць місцевої закупівлі з повною інформацією про відповідний товар (обсяг і область здійснення робіт та /або послуг) з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ФОП (якщо є);
  • прайс-листи від постачальників з повною інформацією про відповідний товар (обсяг і область здійснення робіт та /або послуг) (з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ФОП (якщо є).

Цінові пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника:

  • підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується);
  • фізична особа – підприємець  (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та копію діючої ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується). Перевірити існування у реєстрі платників єдиного податку необхідно за посиланням http://www.sfs.gov.ua/rpep.
  • фізична особа – підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується).

Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні).

Склад цінової пропозиції:

  1. Цінова пропозиція у формі Додатку 1 до Цінової пропозиції, рахунку-фактури, пропозиції, прайс-листа, офіційного листа, тощо;
  2. Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище)

Підписанням та поданням своєї цінової пропозиції учасник погоджується з наступним:

  • Учасник ознайомлений з Кодексом поведінки постачальників (http://network.org.ua/projects/nuo/purchase.php)
  • участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників місцевої закупівлі забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації.

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з постачальниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail).

Цінові пропозиції приймаються за адресою:

  • м. Івано-Франківськ, вул. Північний бульвар, 10/4
  • м. Івано-Франківськ, а/с 251, 76018
  • або на електронну пошту [email protected]

до 25 червня 2018 року до 16:00 години (включно)

Методика обрання переможця конкурсу (процедури місцевої закупівлі).

Спочатку серед поданих цінових пропозицій Комітетом із місцевої закупівлі Організатора місцевої закупівлі відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Запиті. З відібраних цінових пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі обирається пропозиція з найнижчою ціною та постачальник/виконавець, який подав таку цінову пропозицію, оголошується переможцем процедури місцевої закупівлі.

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом 5 робочих днів з дати відкриття цінових пропозицій. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 (п’яти) календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надсилання відповідних повідомлень всім учасникам місцевої закупівлі поштою або електронною поштою.

Голова правління

БО «100 відсотків життя Івано-Франківськ»                                                      Каратов В.А.                                   


Останні публікації цього розділу:

Тендер на визначення постійного постачальника послуг тиражування матеріаліву 2025 році

Тендер на визначення постійного постачальника послуг технічного забезпечення проведення заходів у 2025 році

Тендер на визначення постійного постачальника канцелярських та господарських товарів для забезпечення роботи офісу АМУ у 2025 році

Тендер на визначення постійного постачальника послуг транспортного забезпечення у 2025 році

Тендер на визначення постійного постачальника послуг з виготовлення презентаційної продукції у 2025 році

Тендер на визначення постійного постачальника послуг технічного обслуговування і ремонту офісної техніки, заправки та відновлення картриджів у 2025 році