Тендер на закупівлю техніки (ультрабук з операційною системою; ПК в сборці)
Проєкт договору Технічне завдання
Проєкт Eastern Ukraine EDIH (European Digital Innovation Hub) 2025 реалізується в напрямках інновацій та цифрової трансформації, включаючи просування цифрових рішень для підвищення продуктивності ММСП, інноваційні хаби, які можуть сприяти підприємництву та підтримувати вступ до ЄС, ініціативи циркулярної та спільної економіки.
Проєкт «Eastern Ukraine EDIH 2025» впроваджує комунальна установа «Офіс реформ Харкова» за сприяння Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні та фінансової підтримки уряду Японії у межах проєкту «Трансформаційне відновлення задля безпеки людей в Україні». Зокрема, який доповнює активності проєкту «Empower Sustainable Digital and Green Transformation in East Ukraine’s Key Economic Sectors (Eastern Ukraine EDIH)», що співфінансується Європейським Союзом у межах програми «Digital Europe».
Мета проєкту Eastern Ukraine EDIH – забезпечити стійкість та розвиток малого і середнього бізнесу в умовах війни шляхом надання всебічної консультаційної підтримки, допомоги в залученні міжнародного фінансування та грантів, а також забезпечення актуальною аналітичною інформацією про ринкові умови завдяки власному фізичному простору, систематизованих та оптимізованих бізнес-процесів згідно з кращих практик ведення проектів. Завдяки реалізації проєкту підприємства Харківщини отримають доступ до фінансових та інноваційних інструментів, що стимулюватиме розвиток малого і середнього бізнесу та сприятиме загальному зростанню економіки регіону.
Загальною метою цього завдання є закупівля техніки для облаштування фізичного простору інноваційного хабу.
Закупівля відповідає досягненню цілей Угоди про надання гранту UNDP_UKR_2024_JSB_27.
НЕОБХІДНО:
-
Ультрабук з операційною системою в кількості 2 (двох) штук;
- ПК в сборці в кількості 5 (пʼяти) штук.
Обовʼязково зверніть увагу на файл “Технічне завдання”, де прописані обовʼязкові вимоги до всієї техніки, а також – постачальника.
Умови поставки:
- поставка здійснюється на підставі замовлень (заявок) Установи, поданих в письмовому вигляді, по телефону або надісланих електронною поштою;
- поставка здійснюється Постачальником автомобільним чи іншим транспортом на адресу Установи, якщо інше не буде вказано в заявках на поставку товару без стягнення за це додаткової плати;
- право власності на товар та ризик випадкового знищення або випадкового пошкодження товару переходить до Установи з моменту передання їй товару.
Умови оплати:
Оплата здійснюється без ПДВ – рахунок за товар повинен не містити податок на додану вартість, сума до сплати повинна бути вказаною «Без ПДВ».
Оплата за Товар здійснюється Покупцем протягом 5 (пʼяти) банківських днів з дати видаткової накладної, на умовах 100% після оплати, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника на підставі видаткової накладної, з урахуванням норм Бюджетного кодексу України.
Загальні вимоги:
- Компанія або ФОП, шляхом надсилання своєї комерційної пропозиції, погоджуються з умовами проєкту договору, файл якого додано до цього тендеру.
- Офіційно зареєстрована компанія (для українських компаній – компанія має бути зареєстрована на території, підконтрольній уряду України) або ФОП.
- Досвід роботи у сфері постачання аналогічної продукції не менше 3 років, наявність відповідних КВЕДів.
- Наявність сервісних центрів або представництв в Україні.
- Компанія або ФОП повинні додатково надати довідку в довільній формі, якою гарантує, що товар, який буде поставлятися Установі, як на дату поставки, так і на дату укладення відповідного договору належатиме йому на праві власності, не перебуватиме під забороною відчуження, арештом, не буде предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою, а також не буде предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним законодавством України. Постачальник повинен надати фотографічне або візуальне зображення техніки.
- Для підтвердження відповідності товару що пропонується до постачання, Учасник надає заповнену Таблицю 2 Додатку 2 до тендерної документації (документ “Технічне завдання”).
- Товар повинен бути новим, без механічних пошкоджень, дефектів, слідів використання, тощо. На підтвердження цього надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист.
- Товар, що пропонується Учасником повинен бути новим (не бувшим у використанні), дата виробництва не раніше 2025 року. Надати гарантійний лист на підтвердження цього у складі тендерної пропозиції.
ВИМОГИ ДО ПОДАННЯ КОМЕРЦІЙНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ
Комерційна пропозиція може бути подана тільки на всі лоти разом. Не приймаються комерційні пропозиції, якщо вони не пропонують поставку товарів, які відповідають усім лотам.
Постачальник розглядає вказані технічні параметри, як мінімально прийнятні. Постачальник може пропонувати товар за лотом, який має за окремим параметром/параметрами кращі (вищі) показники, ніж вказано у цьому запиті.
Комерційна пропозиція подається не пізніше 13.07.2025 року.
Комерційна пропозиція подається до Установи шляхом направлення електронного листа на електронну пошту Установи: [email protected]
Пакет документів повинен містити:
- Комерційну пропозицію, виписану на комунальну установу «Офіс реформ Харкова» з фіксацією цін без ПДВ та наявністю фрази: «Ціни дійсні протягом 10 днів з моменту виставлення цієї пропозиції».
- Порівняльну таблицю між запитуваними та фактичними параметрами техніки.
- Витяг про державну реєстрацію.
Документи повинні бути складені українською мовою, та в електронному вигляді (у форматі PDF одним файлом) надіслані Постачальником на електронну адресу Установи з темою листа «Комерційна пропозиція на техніку від __________ (назва Постачальника)».
ІНШІ ВИМОГИ (не потребує документального підтвердження)
Учасник повинен дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля.
Запропоновані учасником товари обов’язково повинні відповідати усім наведеним вище вимогам та технічним характеристикам.
Додаткові застереження.
Постачальник приймає до уваги та погоджується з тим, що Установа залишає за собою право вимагати від Постачальника додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього запиту цінових пропозицій.
Постачальник, надсилаючи документи для участі у загальній процедурі за цим цього запитом цінових пропозицій, підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що Установа може відхилити його пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
До подальшої обробки допускаються пропозиції, які повністю відповідають умовам цього запиту. Комерційні пропозиції мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін.