Тендер на закупівлю техніки

Зафіксувати у Google календарі!


prostirtender_tender_ntylth(2)
Тендер на закупівлю техніки

Громадська організація «Агенція «Креативна Сумщина», (далі ГО «АКС»), код ЄДРПОУ 44507926 оголошує тендер на закупівлю техніки  (далі – Товари)  в рамках проєкту «Кластер «Креативна Сумщина», що реалізується в рамках грантової програми «Кластери Відродження», яка є частиною Швейцарсько-українського проєкту «Згуртованість та регіональний розвиток України», UCORD, який втілюється за підтримки Швейцарії через Швейцарську агенцію розвитку та співробітництва компанією NIRAS Sweden AB.

Детальний опис технічних вимог до предмета закупівлі міститься в окремих файлах:

«Технічні вимоги на закупівлю техніки»

«Тендерна форма»

«Зразок тендерної пропозиції»

Загальні умови тендеру

Процедура закупівлі: «Тендерна процедура (відкрита процедура)» відповідно до вимог Керівництва із закупівель для грантів Заходу «Кластери Відродження» проєкту UCORD.

Дата оголошення тендеру: 14 серпня 2025 р.

Термін подання тендерних пропозицій: до 12.00 27 серпня 2025 р.

Визначення переможця тендеру: до 01 вересня 2025 р.

Строк підписання Договору: впродовж 5 робочих днів від дати повідомлення  переможця.

Підписання Договору: до 08 вересня 2025 р.

Строк постачання товарів: впродовж 10 робочих днів від дати підписання Договору.

Предметом закупівлі є Техніка (товари) для технічного оснащення Центрів розвитку креативних індустрій у громадах-партнерах проєкту відповідно до технічного завдання.

Місце поставки Товарів: 

  • Сумська область м. Конотоп, пл. Миру, буд. 4, Комунальний заклад Конотопської міської ради Конотопський міський центр культури і дозвілля «Кінотеатр «Мир»; 
  • Сумська область м. Кролевець, пл. Миру, буд. 6, приміщення, що використовується на правах оренди відділом культури і туризму Кролевецької міської ради;
  • Сумська область м. Путивль, просп. Іоана Путивльського, буд. 30, Комунальний заклад «Путивльська публічна бібліотека» Путивльської міської ради.

Фінансові умови

Проєкт UCORD реалізується в рамках міжнародної технічної допомоги. Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 р. № 153 та пунктом 3.2 статті 3 Податкового кодексу України, вартість робіт і послуг, що надаються в рамках міжнародної технічної допомоги, звільняється від податку на додану вартість (ПДВ).

Ціни у пропозиції мають бути вказані в українській гривні без ПДВ. Вартість доставка повинна входити у вартість товару. 

Вимоги до учасників та кваліфікація

До участі у тендері запрошуються суб’єкти підприємницької діяльності, які відповідають наступним вимогам:

  • належним чином зареєстровані згідно із законодавством України на підконтрольній території;
  • мають відповідні КВЕД для здійснення поставки техніки;
  • мають досвід роботи у відповідній сфері та (або) документально підтверджений досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів;
  • мають можливість надати оригінали супроводжуючих документів (договір, рахунок-фактура, акт виконаних робіт) з печаткою та підписом.

Порядок подання тендерної пропозиції

Пропозиції мають бути надіслані на електронну адресу: [email protected] 

Тема листа: «Тендер на закупівлю техніки».

Склад пропозиції:

  • Комерційна пропозиція, оформлена відповідно до «Тендерної форми» і «Технічні вимоги на закупівлю техніки», українською мовою, скріплені підписом та печаткою (за наявності);
  • Реєстраційні документи (скановані копії);
  • Виписка з ЄДР;
  • Копія довідки/свідоцтва платника єдиного податку / копія витягу з реєстру платників єдиного податку;
  • Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (для юридичних осіб);
  • Статут або інший установчий документ (остання редакція);
  • Документ, що підтверджує право підпису;
  • Довідка про відкриття рахунку/реквізити банку;
  • Документи, що підтверджують досвід (щонайменше 1 договір на аналогічні поставки, терміном давності максимум 2 роки до відповідної дати оголошення цього тендеру або рекомендаційні листи по аналогічним поставкам за наявністю)
  • Документи, що підтверджують фінансовий стан: фінансовий звіт за минулий рік або довідку про залишок коштів на рахунку в банку чи довідку про наявність відкритої кредитної лінії в банківській установі на суму не менше, ніж тендерна пропозиція постачальника, тощо.

Важливо: Пропозиції без повного пакету реєстраційних документів розглядатися не будуть.

Істотні умови відбору тендерних пропозицій:

  • відповідність  реєстраційних документів учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення (згідно з переліком вище);
  • відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
  • повнота лоту (часткове подання пропозиції не допускається) та відповідність товарів та сертифікатів Технічному завданню.

Запропоновані цінові пропозиції повинні бути чинними протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати кінцевого терміну отримання пропозицій.

Критерії оцінки та визначення переможця

За результатами розгляду та оцінки тендерних пропозицій, Замовник визначає Переможця тендеру. Критерії оцінки включатимуть відповідність кваліфікаційним і технічним вимогам, а також запропоновану ціну. Перевага надаватиметься учаснику, який запропонує найнижчу цінову пропозицію та відповідає всім вимогам конкурсу. 

Визначення переможця тендеру відбудеться після фінансової та технічної оцінки комерційних пропозицій, але не пізніше   01 вересня 2025 р.

Замовник залишає за собою право вимагати додаткові документи та (або) інформацію для підтвердження відповідності Учасника вимогам оголошення.

Умови оплати

Розрахунок за поставлений Товар здійснюється у безготівковій формі на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунок здійснюється шляхом оплати Замовником 100% вартості Товару протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання Товару від Постачальника та після надання Замовнику оригіналів наступних документів:

1) видаткова накладна;

2) рахунок на оплату.

Запобігання шахрайству

Замовник вживає заходів із запобігання, виявлення та протидії випадкам шахрайства та зловживань.

У разі запитань звертайтеся на електронну адресу: [email protected] 

Учасник процедури закупівлі (відкритого тендеру), надсилаючи документи за цим тендерним оголошенням, підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

 


Останні публікації цього розділу:

Послуги психологічної підтримки та супроводу бенефіціарів замовника у рамках діяльності проєкту «Захист та психічне здоров’я дітей вразливих категорій в Україні» (NORAD)

Послуги корекційно-логопедичного супроводу та консультаційних послуг у складі мобільної команди у межах діяльності проєкту «Захист та психічне здоров’я дітей вразливих категорій в Україні» (NORAD)

Тендер на закупівлю меблів

Тренер-консультант/ка з просунутого навчання з адвокації

Development of Online Interactive Course “The Rule of Law in Judicial Practice” / Розробка онлайн-інтерактивного курсу «Верховенство права у судовій практиці»

Конкурс Q3-T6 на закупівлю електронних ваучерів на канцтовари, одяг та продукти