Тендер на закупівлю технічного обладнання, аксесуарів та сейфів

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Girls

Copy of Запрошуємо до участі у ТЕНДЕРІ
Тендер на закупівлю технічного обладнання, аксесуарів та сейфів

Проєкт SHARP PULSE фінансується FCDO та спрямований на захист і підтримку цивільного населення, що постраждало від конфлікту в Україні. Проєкт реалізується консорціумом українських та міжнародних організацій, де кожна організація привносить свою експертизу та працює у визначеному полі. Він спрямований на захист та підтримку ВПО й інших уразливих груп через екстрену допомогу (евакуації, тимчасове розміщення, грошова підтримка), забезпечення доступу до базових послуг (правова допомога, документування, соціальний транспорт), а також національну адвокацію для реформ у сферах захисту, компенсацій і соціальної політики. Особлива увага приділяється дітям, людям з інвалідністю, літнім людям, ветеранам, постраждалим від ГЗН та іншим вразливим категоріям.

В рамках проєкту громадська організація «Дівчата» пропонує надати пропозицію на закупівлю технічного обладнання, аксесуарів та сейфів.

Повні заявки повинні надаватись українською мовою в одному екземплярі на електронну пошту [email protected] з темою листа «Тендер PF.FCDO-Girls-2025-05 Закупівля технічного обладнання, аксесуарів та сейфів. ЛОТ____» не пізніше 23:59, 26 жовтня 2025 року.

Учасник/-ця тендеру може подати лише одну пропозицію, яка має відповідати вимогам, викладеним у цьому Запрошенні.

Оцінювання буде здійснюватися за загальною вартістю ЛОТу.

Закупівля складається з двох ЛОТів. Учасник/-ця може подати свою пропозицію на будь-який ЛОТ.

ЛОТ 1. Технічне обладнання та аксесуари.

ЛОТ 2. Сейф офісний.

Обовʼязковий перелік документів*:

  1. Належним чином заповнена та підписана Реєстраційна форма постачальника/-ці (Додаток А.).
  2. Належним чином підписана Технічна специфікація (Додаток Б.).
  3. Належним чином підписана Фінансова пропозиція (Додаток В.).
  4. Дійсний документ про державну реєстрацію.
  5. Дійсний документ, що підтверджує перебування учасника/-ці на відповідній системі оподаткування.
  6. Належним чином підписаний Кодекс поведінки постачальників/-ці.
  7. Сертифікати відповідності або декларації про відповідність — виключно на ті товари, для яких наявність таких документів передбачена чинним законодавством України. (див. Додаток Б).
  8. Належним чином підписаний Гарантійний лист.
  9. Мінімум 2 (два) договори постачання аналогічних товарів або інформаційна довідка з контактами попередніх замовників за останні два роки, складена у довільній формі, щоб продемонструвати підтверджений досвід у відповідній галузі.

*Для заповнення документів, будь ласка, скачайте їх. 

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел.поштою: [email protected] до 28 жовтня 2025 року.


Останні публікації цього розділу:

Відкритий тендер на закупівлю зимових наборів

Тендер на закупівлю меблів, офісної техніки та супутніх товарів

Надання послуг перевезень

Реєстрація на курс для представників НУО: «Моніторинг та оцінка рішень та проєктів»

Конкурс з проведення модернізації харчоблоку та їдальні для шкіл України (подовжено)

Надання послуги харчування для учасників тренінгу