Тендер на закупівлю тактичних аптечок для команди
В межах реалізації гуманітарного проєкту, що впроваджується у партнерстві з німецькою гуманітарною організацією Diakonie Katastrophenhilfe за фінансування Міністерства закордонних справ Німеччини, Громадська організація “Психологічна підтримка та реабілітація “Вільний Вибір” проводить тендер на закупівлю тактичних аптечок для команди.
Про нас: Громадська організація “Вільний вибір” працює у сфері ветеранських справ з 2015 року. Ми надаємо індивідуальну та групову психологічну підтримку ветеранам та ветеранкам, захисникам та захисницям членам їхніх сімей, членам сімей загиблих, військовополонених та зниклих безвісти.
- Предмет закупівлі: Закупівля 29 одиниць тактичних аптечок для забезпечення потреб команди організації.
- Технічні вимоги до предмета закупівлі
Кожна тактична аптечка повинна містити принаймні такі елементи (або їх еквіваленти):
- Армований скотч (у рулоні) 50 мм х 2,5 м (діаметр 2,8 см) – 1 шт.
- Бандаж перев’язувальний Paramedic 4″ з однією подушкою – 1 шт.
- Бинт кровоспинний (гемостатичний) МЕДКЛОТ 7,5 см X 3,7 м – 1 шт.
- Бинт марлевий стерильний 7м х 14см – 1 шт.
- Джгут – турнікет CAT (Combat-Application-Tourniquet) Generation 7 – 2 шт.
- Картка постраждалого встановленого зразка ч/б – 1 шт.
- Маркер фіолетовий – 1 шт.
- Ножиці тактичні – 1 шт.
- Підсумок з чохлом для джгута-турнікета (ЧОРНИЙ) – 1 шт.
- Пластир в рулоні 3 см х 500 см IGAR – 1 шт.
- Плівка-клапан для СЛР “Парамедик” – 1 шт.
- Пов’язка оклюзійна Beacon Chest Seal Combo Pack – 1 шт.
- Повітропровід назофарингеальний ID. 7.5 мм – 1 шт.
- Покривало рятувальне (термоковдра) 160 х 210 см (Rescue blanket) – 1 шт.
- Посібник з надання невідкладної домедичної допомоги – 1 шт.
- Протиопікова серветка «Опікун» 10х10 см – 3 шт.
- Протиопіковий гідрогель Burnshield 3,5 мл – 3 шт.
- Рукавички нітрилові, розмір L (пара) блакитні – 2 шт.
*Усі матеріали мають бути новими, сертифікованими, з терміном придатності не менше 12 місяців на момент поставки.
- Кваліфікаційні вимоги до учасників
Учасник повинен надати:
- Виписку з ЄДРПОУ або виписку ФОП
- Документи, що підтверджують походження товару (сертифікати/декларації відповідності)
-
Критерії оцінки тендерних пропозицій
- Ціновий критерій – 100%
(або можна передбачити, наприклад, 80% ціна + 20% терміни постачання, за бажанням). - Ціна має містити вартість доставки до м. Київ, офіс замовника до дверей.
-
Інші умови
- Товар має бути поставлений у визначений термін
- У разі виявлення невідповідності товару – заміна за рахунок постачальника
- Замовник залишає за собою право відхилити пропозиції, які не відповідають технічним вимогам
Для участі у відборі просимо надіслати наступні документи:
- Виписку з ЄДРПОУ або виписку ФОП
- Документи, що підтверджують походження товару (сертифікати/декларації відповідності)
Цінову пропозицію та супровідні документи надсилайте на електронну пошту [email protected]
із темою листа “Тактині аптечки”
Умови проведення тендеру:
- Кінцевий термін подачі цінової пропозиції та документів: 21 травня 2025 року до 18.00.
- З обраним постачальником укладається договір поставки товару.