Тендер на закупівлю спортивно-реабілітаційного обладнання

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Dobri vchynky razom

tender_ntylth9-300x225
Тендер на закупівлю спортивно-реабілітаційного обладнання

Благодійна організація «БФ «Добрі вчинки разом» оголошує проведення тендерної закупівлі обладнання для облаштування сучасної реабілітаційної зали для рятувальників у Харківській області. Проєкт реалізується за фінансуванням Федерального міністерства закордонних справ Німеччини у партнерстві з Посольством Федеративної Республіки Німеччина в Києві.

Закупівля здійснюється відповідно до принципів прозорості, рівних можливостей для учасників та ефективного використання благодійних коштів.

Дата оголошення: 10 вересня 2025 року
Форма закупівлі: відкрите запрошення до подання цінових пропозицій
Кінцевий термін подання пропозицій: 01 жовтня 2025 року (до 23:59)
Оголошення результатів: до 04 жовтня 2025 року
Кінцевий термін постачання товарів: до 17 жовтня 2025 року 

Інформація про замовника:

Назва організації: Благодійна організація «БФ «Добрі вчинки разом»
Код ЄДРПОУ: 44769991
Адреса: м. Харків, в’їзд Муромський, буд. 1
Контактна особа: менеджер проєкту
Email для подачі документів: [email protected]

ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ (ЄДИНИЙ ЛОТ)

Комплект обладнання для облаштування сучасної реабілітаційної зали для рятувальників (усі позиції повинні бути запропоновані одним постачальником):

Степ-платформа Adidas або еквівалент

Кількість: 1 шт.

Орієнтовна вартість: 15 400,00 грн

Призначення: універсальне обладнання для аеробних і силових тренувань

Набір масажних м’ячів Trex Sport TX-005MSC 5в1 або еквівалент

Кількість: 1 шт.

Орієнтовна вартість: 879,38 грн

Призначення: аксесуари для релаксації, відновлення та профілактики (5 видів м’ячів для самомасажу) 

УМОВИ УЧАСТІ:

Пропозиції, що містять лише одне з двох зазначених найменувань, до участі у відборі не допускаються.

Постачальник зобов’язаний надати гарантійне обслуговування.

Доставка – до м. Харків, за рахунок постачальника (включається у ціну).

Обов’язкові вимоги до пропозиції:

  1. Оформлена комерційна пропозиція із підписом керівника/уповноваженої особи та печаткою (за наявності).
  2. Довідка з банку про відкриття рахунків (реквізити для розрахунків).
  3. Копії:
  4. Виписка з ЄДР (або витяг);
  5. Свідоцтво платника ПДВ/єдиного податку;
  6. Статутні документи (для юр. осіб).

Заповнені додатки:

Додаток 2: Профіль учасника

Додаток 3: Особливі гарантії

Додаток 4: Згода на обробку персональних даних

Додаток 5: Гарантії запобігання конфлікту інтересів

Додаток 6: Пропозиція на закупівлю

Пакет документів повинен бути надісланий на електронну пошту [email protected] з темою листа: «Тендер_Назва постачальника» у термін до 23:59 01 жовтня 2025 року. Пропозиції, які надійдуть пізніше, не приймаються до розгляду, також пропозиції які будуть надані не належним чином, не будуть розглядатись.

Критерії оцінки пропозицій:

  • конкурентна вартість;
  • відповідність технічним, адміністративним та іншим вимогам;
  • умови поставки та оплати;
  • тривалість гарантії;
  • перевага надається місцевим постачальникам (Харківська область) або тим, хто пропонує оптимальне співвідношення ціни та якості.

Оголошення результатів: переможець буде повідомлений до 04 жовтня 2025 року.

Контактна інформація для уточнень: [email protected]

Усі запити розглядаються у строк до завершення прийому пропозицій.

Тендерна документація містить:

  • технічні характеристики товару (додаток 1)
  • профіль учасника та анкета (додаток 2)
  • особливі гарантії учасника (додаток 3)
  • лист-згода на обробку персональних даних (додаток 4)
  • гарантійний лист по запобіганню виникненню конфлікту інтересів (додаток 5)
  • пропозиція на закупівлю товарів (додаток 6)
  • проєкт договору куплі-продажу (додаток 7)

Тендерна документація доступна за посиланням: https://drive.google.com/drive/folders/1RI3dVH_0nsAD_j8CFPLr1KqoPx45be37?usp=sharing 

Примітка:

  1. Замовник не несе відповідальності за будь-які збитки, пов’язані з можливим скасуванням тендеру.
  2. Фонд залишає за собою право запитати у постачальника будь-які додаткові документи або пояснення на всіх етапах тендерної процедури.
  3. Учасник тендеру надсилаючи документи для участі за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
  4. Фонд залишає за собою право не надавати індивідуальні роз’яснення щодо результатів відбору учасникам, пропозиції яких не були відібрані.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю послуг з організації кейтерингу (постачання готових страв)

Тендер на закупівлю послуг з організації заходів психосоціальної підтримки для учасників проєкту з психосоціальної підтримки ветеранів в Карпатському регіоні

Тендер на закупівлю послуг з організації проживання, харчування та оренди конференц-зали для учасників проєкту з психосоціальної підтримки ветеранів

Тендер на закупівлю послуг з трансферу для учасників проєкту з психосоціальної підтримки ветеранів

Тендер на закупівлю послуг з трансферу для учасників проєкту з психосоціальної підтримки ветеранів в Карпатському регіоні

Відкритий тендер із закупівлі товарів (“Меблі різні”)