Тендер на закупівлю роздаткових матеріалів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
NGO AER

prostirgrant grant_tender_29.03_2
Тендер на закупівлю роздаткових матеріалів

Тендер на закупівлю роздаткових матеріалів 

ГО «Агентство економічного розвитку» (далі – Організатор) в межах грантового проєкту   «Голос громади в місцевому самоврядуванні в Миколаївській області: Баштанська, Вознесенська, Галицинівська та Снігурівська ТГ» (Угода про надання субгранту № DOBRE2-SA-24-9-AED від 15.01.2024р), що фінансується за рахунок коштів USAID, угода про співпрацю № AID-121-A-16-00007  «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» у Україні  (далі – Послуги), оголошує відкритий тендер на закупівлю роздаткових матеріалів.  

Дата оголошення про тендеру: 06.05.2024р.  

Термін подання тендерних пропозицій: до 10.00 15.05.2024 р.  

Місце доставки : Миколаївська область, м. Вознесенськ, вул. Софіївська 3/35  

Детальний опис товарів, що оголошуються до закупівлі   

 

   

з/п   

Найменування товару   

Основні технічні характеристики   

Кількість, шт   

1.  

Блокнот 

  

  

  

Наведені в табличці нижче  

  

  

170  

2  

Ручка  

200 

3  

Бейдж  

170 

4  

Еко сумка  

170 

5  

Папка А4 

170 

 

ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ   

ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ   

Основні технічні характеристики   

Вимоги   

 

Блокноти формат А 5 – тираж 170 шт 

Збирається на пружину з довгого боку. Обкладинка та підкладка друкуються лише з лицьових сторін. По обкладинці та підкладці матова ламінація з одного боку. 

Розмір: не менше 148 × 205 мм 

Друк обкладинки та підкладки: кольорова одностороння 

Папір обкладинки та підкладки: крейдований матовий 350 г/м² 

На обкладинці має бути нанесено напис та логотип проєкту.  

Друк листового блоку повнокольоровий односторонній 

Колір пружини: на вибір із представлених 

Папір блоку: офсетний 80 г/м² 

Кількість аркушів у блоці – 100 шт.  

Ручка – тираж 200 шт 

Колір білий з нанесенням логотипу. Має бути кулькова, автоматична, синє чорнило.  

Бейдж – тираж 170 шт.  

Розмір – 140*100 мм. Матеріал крейдовий матовий папір, щільність паперу 350 г/м2, матова ламінація, відсікання отвору під зажим бейджа. В комплекті до бейджу має бути шнурок з кліпсою.  

Екосумки – тираж 170 шт 

Колір – бежевий, напис  фірмовим шрифтом по центру сумки, з нанесенням логотипу. 

Щільність 160 гр/м2, висота ручки 27 см, розмір 38х42 см., матеріал бавовна. 

Папка А4 – тираж 170 шт 

Форма папки стандартна, цільнокройна. Картон  щільністю 300 г/м². 

Розмір: 220 × 310 мм 

Клапани: два. 

Друк повнокольоровий. 

Ламінація – глянцева з ліцьової сторони. Суцільна заливка – так. 

 

В вартість послуги має входити брендування – нанесення лого/написів проєкту на продукцію та друк. Кольори можуть бути змінені. Макети та кількість буде погоджено з відібраним підрядником.  

Кроки співпраці:  

1 крок – надання цінової пропозиції з зображенням варіантів продукції. 

2 крок – у разі відбору – укладення договору на надання послуг.  

3 крок – надання підрядником макетів продукції, дизайн, узгодження способів нанесення на продукцію лого і написів. 

4 крок – погодження замовником макетів продукції 

5 крок – коригування підрядником макетів продукції. 

6 крок – друк продукції, доставка замовнику. 

Прикріпляємо лого проєкту, яке буде наноситись на продукцію. 

Строк постачання товару:  2 тижні з моменту підписання Договору.   

Вимоги до постачальника товару – Учасника тендеру   

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності та юридичні особи, належним чином зареєстровані відповідно до законодавства України, мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні коди КВЕД, мають можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою (за наявності) та підписом (договір, рахунок-фактура, видаткова накладна)   

Учасник тендеру надає організатору наступні документи (кваліфікаційні вимоги):  

  1. Копія документа, що підтверджує державну реєстрацію та КВЕД; 
  2. Копія документа, що підтверджує податковий статус; 
  3. Конкурсна пропозиція, заповнена за зразком (Додаток А, додається); 
  4. Документи, що підтверджують фінансовий стан (довідка з банку та ін.); 
  5. Рахунок-фактура; 
  6. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні види співпраці, тощо) 

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:  

1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;  

2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення; 

3. Якість опису послуги та відповідність очікуванням організатора; 

4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання послуг. 

  

Тендерні процедури  

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу Організатора: [email protected] та [email protected] до 10.00 15.05.2024 року. з темою листа «Відкритий тендер на закупівлю роздаткових матеріалів»  

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення.  

Пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників, що їх подали, до повного завершення передачі товару.  

Всі тендерні пропозиції, отримані Організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 10.00 15.05.2024 року, розгляду не підлягатимуть.  

Визначення переможця, відбудеться Організатором після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 18.05.2024 року. 

Результати будуть повідомлені Організатором шляхом надсилання Учасникам відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.  

  

Додаткові застереження  

 Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що Організатор залишає за собою право вимагати від учасника додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.  

 Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру), надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим оголошенням, підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що Організатор може відхилити його пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що Організатор конкурсу не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.  

Переможець відкритого конкурсу дає згоду на підписання затвердженої форми Договору Організатора, яка наведена у Додатку В  

Контактна особа: Вікторія Савчук тел. +38(066)-504-30-06  

Електронна адреса: [email protected] 

Кабаненко Олена тел.  +38(098)-229-25-25 

Електронна адреса: [email protected]  

Оголошення про тендер

 


Останні публікації цього розділу:

Закупівля побутової техніки

Закупівля меблів в асортименті

Тендер на закупівлю та доставку твердого палива (дрова колоті, паливні брикети, паливні пелети)

Запит цінових пропозицій на постачання планшетів

Запит цінових пропозицій на постачання захисного спорядження та рацій

Тендер на закупівлю послуги з перевезення пасажирів