Тендер на закупівлю професійної пральної машини та сушильного барабана

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
NADIIANP

лого
Тендер на закупівлю професійної пральної машини та сушильного барабана

Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі професійного обладнання для пральні,  сушильний барабан, пральна машина.

ГО «НАДІЯ-НП» в межах грантового проєкту «Чисто для Людей», що реалізується за підтримки ПРООН, оголошує відкритий тендер на закупівлю професійного прального обладнання.

Дата оголошення про тендер: 11.09.2025р.

Термін подання тендерних пропозицій:   11.09.2025 р. до 27.09.2025 р.

Предметом закупівлі є професійне пральне обладнання.

Детальний опис товарів/послуг, що оголошуються:

Професійна пральна машина серії NF з наступними характеристиками, не гірше:

Об’єм барабану 97 літрів

Віджимання 440 G

Не вимагає фундаменту для установки

Продуктивність в зміну (8 годин) – 50-70 кг.

Професійний сушильний барабан серії FDE з наступними характеристиками, не гірше:

Об’єм барабану 198л.

Продуктивність:20 кг/год

Підключення до вентиляції: Ø 102мм

Потік повітря, м3/час: 359

Строк надання товарів/ послуг: протягом 10 днів від дати підписання Договору поставки.

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт)

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (шаблон додається до цього оголошення Додаток 8. Проформа тендерної пропозиції , а також може бути надісланий за окремим запитом на нашу електронну пошту [email protected] )
  4. Оригінал Рахунка-фактури
  5. Зразок договору поставки товару
  6. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи або видаткові накладні або  договори на аналогічні роботи/послуги тощо).

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел.. адресою [email protected] та  [email protected]  до 27.09.2025 року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected] з темою листа «Відкритий тендер_2025/08/054/SE Назва постачальника до 27.09.2025 року, а також у письмовій формі із зазначенням “Відкритий тендер: закупівля 2025/08/054/SE Назва постачальника” за адресою: 51500, м. Тернівка, Дніпропетровська область, вулиця Новорічна, б. 14 у строк до 27.09.2025 року.  Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23:59  27.09.2025 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 01.10.2025 року.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Контактна особа:

Дар Наталія Володимирівна

Телефон: +380661271176 


Останні публікації цього розділу:

Тендер на придбання комплекту меблів (стіл трапеція + учнівський стілець)

Тендер на надання організаційних та логістичних послуг

Тендер на закупівлю комплексу послуг з SMM-ведення сторінки проєкту та просування, реклами для медіа-партнерств

Тендер на укладення рамкової угоди щодо закупівлі послуг з тимчасового розміщення та харчування учасників тренінгів, а також оренди конференц-зали

Конкурс на підтримку самозайнятості та мікропідприємництва у сфері плодівництва в Миколаєві та Миколаївській області

Тендер на закупівлю послуг з організації та матеріально-технічного супроводу заходів