Тендер на закупівлю послуги з організації заходу – Молодіжного обміну
Благодійна організація «Фонд громади Вознесенська» у рамках проєкту Молодіжний обмін у рамках Програми залучення молоді до процесів відновлення України шляхом реалізації молодіжних обмінів «ВідНОВА:UA» у Вознесенську Миколаївської області оголошує проведення тендеру на закупівлю послуги з організації заходу – Молодіжного обміну.
Програму залучення молоді до відновлення України шляхом реалізації молодіжних обмінів «ВідНОВА:UA» впроваджує Міністерство молоді та спорту України, Всеукраїнський молодіжний центр, ПРООН в Україні у партнерстві з ГО «Місто Активних Громадян» за фінансування урядів Данії та Японії.
Дата оголошення про тендер: 06.08. 2025 року. Кінцевий термін подачі документів: 14.08.2025 рік (включно).
1. «Проживання учасників обміну»
Завданням стане:
● Поселення у м. Вознесенськ 23 учасників на 5 ночей в період 3 вересня – 8 вересня 2025 року, та одного представника координуючої організації на 5 ночей в період 3 вересня – 8 вересня 2025 року. З обов’язковим забезпеченням укриття на території готелю, де проживатимуть учасники, чи в приміщенні, що знаходиться в пішій доступності
● Номери для учасників мають бути класу стандарт двомісного або тримісного типу поселення, окремо для жінок та чоловіків.
● Поселення не дозволяється у готелях чи інших помешканнях класом вище за «три зірки».
2. «Організація харчування»
Завданням стане:
1. Надання послуг з харчування за попередньо погодженим меню та можливістю
забезпечити страви з числа веганського, вегетаріанського, дієтичного меню харчування у м.
Вознесенськ, а саме:
3 вересня
вечеря у форматі фуршет на 35 осіб у проміжку 17:00 – 20:00
4 вересня
сніданок у форматі фуршет на 35 осіб на 08:00
каво-перерва на 35 осіб на 11:30 та 16:00
обід у форматі фуршет на 35 осіб на 13:30
вечеря у форматі фуршет на 35 осіб на 18:30
5 вересня:
сніданок у форматі фуршет на 35 осіб на 08:00
каво-перерва на 35 осіб на 11:30 та 16:00
обід у форматі фуршет на 35 осіб на 13:30
вечеря у форматі фуршет на 35 осіб на 18:30
6 вересня:
сніданок у форматі фуршет на 35 осіб на 08:00
каво-перерва на 35 осіб на 11:30 та 16:00
обід у форматі фуршет на 35 осіб на 13:30
вечеря у форматі фуршет на 35 осіб на 18:30
7 вересня:
сніданок у форматі фуршет на 35 осіб на 08:00
каво-перерва на 35 осіб на 11:30 та 16:00
обід у форматі фуршет на 35 осіб на 13:30
вечеря у форматі фуршет на 35 осіб на 18:30
8 серпня:
сніданок у форматі фуршет на 35 осіб на 08:00
обід у форматі фуршет на 35 осіб на 13:30
3. «Організація логістичного супроводу (доїзд до місця проведення заходу)» Завданням стане:
● Забезпечення компенсації витрат доїзду для 23 учасників м. Вознесенськ та зворотному напрямку. Учасники будуть добиратись з різних регіонів України;
● Планова середня вартість витрат на 1 учасника 5-денного молодіжного обміну в обидва боки складатиме 2250 грн. ● Допускаються квитки на потяг (купе, Інтерсіті 2 клас) або автобус /маршрутне таксі;
● Під час складання звіту по компенсації мають бути додані копії проїзних документів в обидва боки та копії відомостей по компенсації квитків учасникам, копії квитків, паспорту та коду. Здійснення робіт планується на 3-8 вересня 2025 року.
4. «Забезпечення страхування учасників обміну»
Завданням стане:
● Забезпечення страхування від нещасних випадків для 30 учасників обміну: Страхові ризики: -смерть Застрахованої особи внаслідок нещасного випадку; -стійка втрата Застрахованою особою загальної працездатності внаслідок нещасного випадку (первинне встановлення Застрахованій особі інвалідності І, ІІ, ІІІ групи); -тимчасова втрата Застрахованою особою загальної працездатності внаслідок нещасного випадку; -отримання Застрахованою особою травматичного ушкодження (травми).
● Страховий захист: 24 години на добу.
● Строк дії страхування: з 00:00 04.09.2025 по 24:00 08.09.2025
Вимоги до виконавців:
● доступ до укриття на території готелю, де проживатимуть учасники, чи в приміщенні, що знаходиться в пішій доступності;
● наявність раннього (з 6:00 ранку) та пізнього заселення та виселення 08.09 у 2й половині дня;
● запропоноване меню харчування для учасників відповідно до прогнозованого графіку;
● безготівкова оплата;
● досвід надання аналогічних послуг не менше 1-го року.
Критерії відбору: Фінансові (максимум 30 балів)
● вартість послуг; Технічні (максимум 70 балів сумарно)
● відстань від готелю до об’єкту відновлення (8 км і менше – 25 балів; 8-12 км – 15 балів; від 12 до 15 км – 10 балів, більше 15 км – 0 балів);
● доступ до укриття (на території готелю – 25 балів; до 500 м – 15 балів, від 500 до 800 м – 5 балів);
● відстань від точки харчування до об’єкту відновлення (доставка до об’єкту – 20 балів; до 500 м – 15 балів; від 500-1000 м – 10 балів, більше 1000 м – 0 балів);
Пакет документів для участі в тендері:
● Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
● Витяг з реєстру платників єдиного податку/ПДВ, наявність відповідних КВЕД;
● Цінова пропозиція відповідно до завдання (вартість послуг у гривнях з урахуванням всіх податків);
● Документи на власний розсуд, що підтверджують досвід надання аналогічних послуг (аналогічний договір / акт виконаних робіт / рекомендаційні листи / інформаційна довідка, яка містить відомості про раніше укладені аналогічні договори (предмет договору, реквізити договору, найменування та контакти замовника таких робіт/послуг).
● Лист-заявка від учасника/учасниці (із висловленням згоди взяти участь у тендері, погодженням із умовами проведення тендеру)
Кінцевий термін подання документів: 14.08.2025 рік (включно).
Пропозиції та документи надсилайте на електронну адресу: [email protected] з темою листа «Тендер на послуги з організації заходу. ВідНОВА:UA».
Контактна особа: Ткаченко Алла, +38 066 747 53 25