Тендер на закупівлю послуги з організації заходу – Молодіжного обміну

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
NGO AER

БО “Фонд громади Вознесенська” -
Тендер на закупівлю послуги з організації заходу – Молодіжного обміну

Благодійна організація «Фонд громади Вознесенська» у рамках проєкту Молодіжний обмін у рамках Програми залучення молоді до процесів відновлення України шляхом реалізації молодіжних обмінів «ВідНОВА:UA» у Вознесенську Миколаївської області оголошує проведення тендеру на закупівлю послуги з організації заходу – Молодіжного обміну.

Програму залучення молоді до відновлення України шляхом реалізації молодіжних обмінів «ВідНОВА:UA» впроваджує Міністерство молоді та спорту України, Всеукраїнський молодіжний центр, ПРООН в Україні у партнерстві з ГО «Місто Активних Громадян» за фінансування урядів Данії та Японії.

Дата оголошення про тендер: 06.08. 2025 року. Кінцевий термін подачі документів: 14.08.2025 рік (включно).

1. «Проживання учасників обміну»

Завданням стане:

● Поселення у м. Вознесенськ 23 учасників на 5 ночей в період 3 вересня – 8 вересня 2025 року, та одного представника координуючої організації на 5 ночей в період 3 вересня – 8 вересня 2025 року. З обов’язковим забезпеченням укриття на території готелю, де проживатимуть учасники, чи в приміщенні, що знаходиться в пішій доступності

● Номери для учасників мають бути класу стандарт двомісного або тримісного типу поселення, окремо для жінок та чоловіків.

● Поселення не дозволяється у готелях чи інших помешканнях класом вище за «три зірки».

2. «Організація харчування»

Завданням стане:

1. Надання послуг з харчування за попередньо погодженим меню та можливістю

забезпечити страви з числа веганського, вегетаріанського, дієтичного меню харчування у м.

Вознесенськ, а саме:

3 вересня

вечеря у форматі фуршет на 35 осіб у проміжку 17:00 – 20:00

4 вересня

сніданок у форматі фуршет на 35 осіб на 08:00

каво-перерва на 35 осіб на 11:30 та 16:00

обід у форматі фуршет на 35 осіб на 13:30

вечеря у форматі фуршет на 35 осіб на 18:30

5 вересня:

сніданок у форматі фуршет на 35 осіб на 08:00

каво-перерва на 35 осіб на 11:30 та 16:00

обід у форматі фуршет на 35 осіб на 13:30

вечеря у форматі фуршет на 35 осіб на 18:30

6 вересня:

сніданок у форматі фуршет на 35 осіб на 08:00

каво-перерва на 35 осіб на 11:30 та 16:00

обід у форматі фуршет на 35 осіб на 13:30

вечеря у форматі фуршет на 35 осіб на 18:30

7 вересня:

сніданок у форматі фуршет на 35 осіб на 08:00

каво-перерва на 35 осіб на 11:30 та 16:00

обід у форматі фуршет на 35 осіб на 13:30

вечеря у форматі фуршет на 35 осіб на 18:30

8 серпня:

сніданок у форматі фуршет на 35 осіб на 08:00

обід у форматі фуршет на 35 осіб на 13:30

3. «Організація логістичного супроводу (доїзд до місця проведення заходу)» Завданням стане:

● Забезпечення компенсації витрат доїзду для 23 учасників м. Вознесенськ та зворотному напрямку. Учасники будуть добиратись з різних регіонів України;

● Планова середня вартість витрат на 1 учасника 5-денного молодіжного обміну в обидва боки складатиме 2250 грн. ● Допускаються квитки на потяг (купе, Інтерсіті 2 клас) або автобус /маршрутне таксі;

● Під час складання звіту по компенсації мають бути додані копії проїзних документів в обидва боки та копії відомостей по компенсації квитків учасникам, копії квитків, паспорту та коду. Здійснення робіт планується на 3-8 вересня 2025 року.

4. «Забезпечення страхування учасників обміну»

Завданням стане:

● Забезпечення страхування від нещасних випадків для 30 учасників обміну: Страхові ризики: -смерть Застрахованої особи внаслідок нещасного випадку; -стійка втрата Застрахованою особою загальної працездатності внаслідок нещасного випадку (первинне встановлення Застрахованій особі інвалідності І, ІІ, ІІІ групи); -тимчасова втрата Застрахованою особою загальної працездатності внаслідок нещасного випадку; -отримання Застрахованою особою травматичного ушкодження (травми).

● Страховий захист: 24 години на добу.

● Строк дії страхування: з 00:00 04.09.2025 по 24:00 08.09.2025

Вимоги до виконавців:

● доступ до укриття на території готелю, де проживатимуть учасники, чи в приміщенні, що знаходиться в пішій доступності;

● наявність раннього (з 6:00 ранку) та пізнього заселення та виселення 08.09 у 2й половині дня;

● запропоноване меню харчування для учасників відповідно до прогнозованого графіку;

● безготівкова оплата; 

● досвід надання аналогічних послуг не менше 1-го року.

Критерії відбору: Фінансові (максимум 30 балів)

● вартість послуг; Технічні (максимум 70 балів сумарно)

● відстань від готелю до об’єкту відновлення (8 км і менше – 25 балів; 8-12 км – 15 балів; від 12 до 15 км – 10 балів, більше 15 км – 0 балів);

● доступ до укриття (на території готелю – 25 балів; до 500 м – 15 балів, від 500 до 800 м – 5 балів);

● відстань від точки харчування до об’єкту відновлення (доставка до об’єкту – 20 балів; до 500 м – 15 балів; від 500-1000 м – 10 балів, більше 1000 м – 0 балів);

Пакет документів для участі в тендері:

● Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

● Витяг з реєстру платників єдиного податку/ПДВ, наявність відповідних КВЕД;

● Цінова пропозиція відповідно до завдання (вартість послуг у гривнях з урахуванням всіх податків);

● Документи на власний розсуд, що підтверджують досвід надання аналогічних послуг (аналогічний договір / акт виконаних робіт / рекомендаційні листи / інформаційна довідка, яка містить відомості про раніше укладені аналогічні договори (предмет договору, реквізити договору, найменування та контакти замовника таких робіт/послуг).

● Лист-заявка від учасника/учасниці (із висловленням згоди взяти участь у тендері, погодженням із умовами проведення тендеру)

Кінцевий термін подання документів: 14.08.2025 рік (включно).

Пропозиції та документи надсилайте на електронну адресу: [email protected] з темою листа «Тендер на послуги з організації заходу. ВідНОВА:UA».

Контактна особа: Ткаченко Алла, +38 066 747 53 25


Останні публікації цього розділу:

Поточний ремонт навчального корпусу Київського фахового коледжу прикладних наук

Відкритий тендер на закупівлю Послуг з оренди конференц-залу, організації харчування (кейтерингу) з метою проведення 1-денного Міжобласного форуму «СОЦІАЛЬНА СФЕРА В УМОВАХ ВІЙНИ: РЕГІОНАЛЬНИЙ ДОСВІД, ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ»

Тендер на здійснення поточного ремонту в Златопільському ліцеї №7

Запит цінових пропозицій Товари для інклюзивних центрів

Запит пропозиції на закупівлю Послуги із доопрацювання статуту та організаційної структури ГО «Конгрес рад ВПО»

Відкритий тендер на оренду вантажних автомобілів для переміщення по Харківській області та Сумській області