Тендер на закупівлю послуги з доставки вантажів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


тендер 2
Тендер на закупівлю послуги з доставки вантажів
 
БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «БЕЗПЕЧНЕ МАЙБУТНЄ» в рамках проекту “Швидке реагування в Кіровоградській області для задоволення потреб дітей та їхніх опікунів, у тому числі внутрішньо переміщених осіб, які постраждали внаслідок війни в Україні, оголошує тендер на закупівлю послуги з доставки вантажів (за кодом ДК ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів).
 
1. Інформація про замовника:
Найменування – Благодійна організація «Благодійний фонд «Безпечне Майбутнє»
Код за ЄДРПОУ 44252795.
Особа уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками – голова тендерного комітету Л. Солонар, контактний е-mail: [email protected]
2. Очікувана вартість предмета закупівлі – до 720000,00 грн (UAH). Ціна послуги по перевезенню вираховується за 1 кілометр пробігу та включає в себе витрати на оплату праці водія, витрати на ремонт та технічне обслуговування автомобіля, придбання палива та мастильних матеріалів, заміна шин та акумуляторів, витрати на миття та прибирання автомобіля , інші витрати, а також витрати на суму податків, зборів та інших обов’язкових платежів. При формуванні цінової пропозиції на послугу учасники повинні врахувати, що вартість цінової пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі. У складі пропозиції учасник повинен надати цінову пропозицію за формою, що наведена у Додатку 7
3. Термін надання послуги – до 30 червня 2023 року (включно).
4. Місце надання послуги – територія Кіровоградської області
5. Технічні характеристики предмета закупівлі – викладені у Додатку 2 до оголошення
6. Вимоги до учасників тендеру – викладені у Додатку 1 до оголошення
7. Дата початку прийому пропозицій: з 25.10.2022 р. Порядок подання пропозицій – викладений у Додатку 6 до оголошення
8. Кінцевий термін подання пропозицій: до 04.11.2022 р. 09:00 год.
9. Методика оцінки пропозицій – у Додатку 8 до оголошення. Замовник здійснюватиме оцінку пропозицій та визначатиме переможця, виходячи із вартості послуги за 1 км. пробігу.
За результатами розгляду та оцінки пропозицій замовник акцептує пропозицію учасника, що визнана найбільш економічно вигідною.
Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, пропозицію якого було акцептовано, не раніше ніж на наступний день після акцепту.
У разі відмови учасника, пропозицію якого було акцептовано, від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог оголошення, замовник визначає наступну найбільш економічно вигідну пропозицію із числа учасників, пропозиції яких не були відхилені.
Детальна інструкція за посиланням.
 
Запитання щодо умов участі у тендері можна надсилати за ел. адресою: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Інноваційні рішення для сільського розвитку

Конкурс на закупівлю обладнання: портативна колонка, проектор, екран подовжувач кріплення для проектора, магнітно-маркерний фліпчарт, сумка для ноутбука, мишка бездротова, кабель HDMI, електроконвектор, струменевий принтер, накопичувач SanDisk

Конкурс на закупівлю обладнання (фліпчарт, колонка, ноутбук, подовжувач, проєктор, проекційний екран, миша, флеш пам'ять)

Відкритий тендер на закупівлю Послуг встановлення та імплементації ліцензій та технічної підтримки для CRM системи на 2025 рік

Закупівля ІТ-послуг для вдосконалення цифрової платформи правової допомоги (PravoVsim.org)

Конкурс грантів «Сприяння у виконанні обласних планів дій 1325» для жіночих/феміністичних організацій