Оголошення про конкурс на закупівлю послуг з прибирання офісного приміщення Харківського ВП ЦРМС у 2018 році

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
LGDCkharkiv

клінінг
Оголошення про конкурс на закупівлю послуг з прибирання офісного приміщення Харківського ВП ЦРМС у 2018 році

Харківський відокремлений підрозділ Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування», оголошує конкурс на закупівлю послуг з прибирання офісного приміщення загальною площею 174 м2, розташованого за адресою: м. Харків, провулок Банний, 1.

Зацікавлені особи, що бажають взяти участь у конкурсі надсилають на електронну адресу: [email protected], лист із темою «Відкритий конкурс на закупівлю послуг з прибирання офісного приміщення».

Пропозиції  повинні бути подані не пізніше 1200 18.01.2017 року.

Строк розгляду пропозицій учасників проводиться у 5-денний термін (5 робочих днів) після завершення терміну подання пропозицій.

Пропозиція, яка подається учасником на конкурс, повинна складатися з (надаються скановані копії):

  • Повністю заповненої, підписаної уповноваженою особою, завіреною печаткою Форми комерційної пропозиції (додаток 1)
  • Копій документів, що надаються учасником:
  • свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ), свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.

 Всі копії мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи.

До пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи її підписувати (наказ про призначення керівника або довіреність).

Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе учасник.

Строк дії пропозиції повинен становити не менше 10 місяців з дати підписання договору. Якщо строк не зазначений, він вважатиметься 10  місяців.

Пропозиція та зазначені вище документи в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою Учасника, надається Замовнику переможцем конкурсу під час укладання договору про закупівлю.

Оцінка пропозицій здійснюватиметься на основі критерію «ціна». До уваги також братиметься досвід роботи на ринку.

Про результати конкурсу буде повідомлено після прийняття рішення про визначення переможця конкурсу.

Умови подання скарг: Учасник процедури закупівлі має право оскаржити неправомірні, з його точки зору, дії чи бездіяльність Замовника та спрямувати скаргу на  Харківський відокремлений підрозділ Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» або  безпосередньо до Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» (місцезнаходження: вул. Велика Житомирська, буд. 20, м. Київ, 01025, Україна) чи іншому порядку, визначеному діючим законодавством.

             Детальну інформацію можна отримати звернувшись на електронну адресу: [email protected] або до контактної особи: Фокасієв Дмитро Владиславович (097-272-99-28).

 Додаток 1 до

Оголошення про конкурс на закупівлю послуг з прибирання офісного приміщення у 2018 році

Учасник не повинен відступати від даної форми, в протилежному випадку пропозиція відхиляється

     ФОРМА “КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ”

    (форма подається Учасником на фірмовому бланку)

          Ми,

1

Повне найменування Учасника

 

2

Код ЄДРПОУ

 

3

Форма власності та юридичний статус

 

4

Платник ПДВ

Так___ Ні____

5

Дата створення

 

6

КВЕД (має відповідати виду закупівлі)

 

7

Адреса

 
 
  • юридична
 
 
  • фактична
 

8

Телефон

 

9

Факс

 

10

ел. пошта

 

11

Веб-сайт

 

12

ПІБ та посада керівника організації

 

13

ПІБ уповноваженого представника Учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі

 

14

ПІБ та посада контактної особи

 

15

Телефон контактної особи

 

16

Ел. пошта контактної особи

 

17

Перелік Замовників, яким надавались подібні послуги

 

18

Досвід роботи на ринку

____ років

Надаємо свою пропозицію щодо участі у конкурсі  на закупівлю послуг з прибирання офісного приміщення у 2018 році.

Вивчивши Умови конкурсу, на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених у цій пропозиції за наступною специфікацією та ціною :

Назва послуги

Вартість за 1

місяць, грн

Примітки

1

Прибирання офісного приміщення

 загальною площею 174 м2, розташованого за адресою: м. Харків, провулок Банний, 1.

 

 

 

Перелік видів

послуг зазначено

нижче

 Перелік послуг

 з прибирання офісного приміщення, загальною площею 174 м2,

розташованого за адресою: м. Харків провулок Банний, 1

 Приміщення робочих кабінетів та конференційної зали:

1) Збір сміття та його переміщення в контейнери, заміна поліетиленових пакетів в кошиках

2) Мийка сміттєвих кошиків

3) Видалення локальних забруднень зі стін, дверей, дверних блоків, дверних ручок

4) Вологе прибирання підлоги з твердим покриттям

5) Вологе протирання плінтусів

6) Видалення слідів пальців, локальних забруднень з металевих поверхонь

7) Видалення пилу, локальних забруднень з поверхонь вимикачів і розеток

8) Вологе протирання радіаторів опалення

9) Полірування дзеркал і скляних поверхонь

10) Видалення павутини зі скла

11) Видалення пилу зі світильників, предметів інтер’єру

12) Вологе протирання дверних рам і петель

13) Протирання пилу в важкодоступних місцях (за меблями, тумбочками, шафами)

14) Витирання поліролем предметів інтер’єру

15) Видалення пилу, локальних забруднень, слідів пальців з підвіконь і віконних рам

20) Вологе протирання підвіконь і рам

21) Видалення пилу і слідів пальців зі скляних поверхонь

22) Миття скляних поверхонь (скляні вставки в дверях, скляні перегородки і т.д.)

23) Полив квітів

Санвузли, кухня:

1) Прибирання сміттєвих кошиків, протирання, заміна поліетиленових пакетів

2) Вологе прибирання підлоги з твердим покриттям

3) Видалення пилу і локальних забруднень з кахельних стін

4) Полірування дзеркал і скляних поверхонь

5) Вологе прибирання і натирання диспенсеров до блиску

6) Видалення сміття зі стоків раковин

7) Видалення накипу і нальоту з кранів

8) Вологе прибирання кришок і сидінь унітазів

9) Миття унітазу, сидінь унітазу, раковин, арматури бактерицидним засобом (дезінфекція)

10) Заправка диспенсеров витратними матеріалами (рідке мило, туалетний папір)

11) Обробка туалетних йоржиків і склянок для них бактерицидним засобом

12) Мийка сміттєвих кошиків бактерицидним засобом

13) Видалення локальних забруднень зі стін, дверей, дверних блоків, дверних ручок

14) Вологе прибирання плінтусів

15) Вологе прибирання світильників (не під напругою)

16) Вологе прибирання дверних рам і петель

17) Дезінфекція отворів для стоку води

18) Протирання пилу на радіаторах, декоративних екранах радіаторів

19) Видалення пилу з решіток вентиляції на стелях

20) Миття посуду

21) Миття холодильника

22) Винесення сміття

Холи та коридор:

1) Збір сміття та його переміщення в контейнери, заміна поліетиленових пакетів

2) Видалення локальних забруднень з внутрішньої сторони вікна

3) Видалення пилу, локальних забруднень, полірування металевих поверхонь

4) Вологе прибирання підлоги з твердим покриттям

5) Видалення пилу, локальних забруднень з поверхонь вимикачів і розеток

6) Мийка сміттєвих кошиків

7) Видалення пилу з вертикальних і горизонтальних поверхонь

8) Вологе протирання і видалення пилу з радіаторів опалення

9) Вологе протирання плінтусів

10) Видалення пилу з решіток вентиляції на стелях

11) Видалення пилу з стельових світильників

12) Прибирання сміття зі стаціонарних сміттєвих урн при входах до відділення і переміщення в контейнери

13) Миття скляних поверхонь (скляні двері, скляні перегородки і т.д.)

Миття поверхонь вхідної групи офісних приміщень ( 7 раз на рік):

  • Вікон
  • Фасадів з скла, пластику, металу, кераміки, каменю та інших об’єктів­

Послуги з прибирання надають 5 разів на тиждень, згідно наданого графіку:

День тижня

Час прибирання

 

Понеділок

З 9.00 до 13.00

 

Вівторок

З 9.00 до 13.00

 

Середа

З 9.00 до 13.00

 

Четвер

З 9.00 до 13.00

 

П’ятниця

З 9.00 до 13.00

 

Графік може бути переглянутий у разі потреби Замовником, за його погодженням.

  1. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції згідно з умовами конкурсу, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.
  2. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося укласти договір про закупівлю не пізніше ніж через 5 банківських днів з дня акцепту пропозиції.
  3. Умови розрахунків: по факту надання послуг.

Дата:  ____________ ПІБ посада уповноваженої особи Учасника (завірено печаткою)                                підпис


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю будівельних матеріалів та інструментів для проведення молодіжного обміну

Пошук консультанта з працевлаштування та самозайнятості

Тренери з проведення офлайн тренінгів з навчання переможців компоненту «Гранти групам взаємодопомоги»

Тендер на розробку цілей організаційного розвитку ГО Екодія

Послуги психотерапевта-супервізора

Конкурс пропозицій від організацій громадянського суспільства для сприяння ґендерній рівності в Україні