Тендер на закупівлю послуг з організації заходу

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

тендер-tender-1-10-300x225
Тендер на закупівлю послуг з організації заходу

 

Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» просить надати комерційну пропозицію на послуги з оргінізації заходів згідно Додатку -ів (Лоту(-ів)
Дата Запиту: 02.09.2024
Відповідальний спеціаліст із закупівель: Карина Овсяннікова, тел. +380660913830, [email protected]
Закупівля в рамках проєкту: “Простір «Посмішка» – психосоціальна підтримка та кейс-менеджмент для дітей та дорослих” реалізується БО БФ “Посмішка ЮА” за підтримки Бюро Гуманітарної Допомоги USAID
Мета проведення заходу: Організація та проведення 3-х безпекових тренінги або одного тренінгу, котрий буде включати 3 обов’язкові теми протягом 3-х днів: 1) Перша домедична допомога; 2)Перша домедична допомога дітям; 3) Мінна небезпека та інші теми пов’язані з навчанням у галузі безпеки для працівників благодійного фонду під час роботі у громадах
Дата проведення заходу: Орієнтовні дати 25-30 вересня 2024 р
Бажане місце проведення заходу: м.Запоріжжя/м.Дніпро              
Валюта розрахунків: Оплату послуг буде здійснено в національній валюті України у безготівковій формі.
Кількість Додатків (Лотів) до Запиту: 1
Термін подання комерційної пропозиції: до 16.09.2024 р. до 00-00 включно на ел.адресу [email protected] з темою листа «КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ_НАЗВА ПОСТАЧАЛЬНИКА_ОРГАНІЗАЦІЯ ЗАХОДУ».
 
Важливо: Для учасників тендеру – платників ПДВ повідомляємо наступне:

Проект «Простір «Посмішка» – психосоціальна підтримка та кейс-менеджмент для дітей та дорослих»  включено до щорічних програм в рамках міжнародної технічної допомоги (далі МТД), що стало підставою для реалізації права на одержання відповідних пільг, привілеїв, імунітетів, передбачених законодавством та міжнародними договорами України. Згідно з пунктом 197.11 статті 197 Податкового кодексу України, операції з постачання товарів/послуг у рамках проекту МТД та в межах затвердженого плану закупівлі товарів, робіт і послуг, що придбаваються виконавцями проектів МТД за кошти МТД, звільняються від оподаткування ПДВ.                                       Реєстраційна картка та план закупівель додаються.      

Вимоги до постачальника: Постачальник має бути суб‘єктом підприємницької діяльності який належним чином зареєстрованим за Законодавством України на підконтрольній Україні території; має досвід роботи у відповідній сфері не менше 12 місяців, має КВЕД які відповідають Запиту; має можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом.
Перелік супроводжуючих документів, які повинен надати обраний Постачальник для здійснення розрахунків за надані послуги:
– договір з найменуванням послуги згідно з КВЕД;
– специфікації за кількістю замовлених послуг, на кожну послугу детальна специфікація (наприклад, специфікація 1 “Послуги тренера”; Специфікація 2 “Харчування” тощо);
– рахунок із найменуванням послуги згідно з КВЕД;
– акт виконаних послуг із найменуванням послуги згідно з КВЕД;
– розрахунок витрат (документ, у якому порядково вказано суму за кожною лінією витрат);
– програма заходу на кожний захід/день окремо;
– звіт тренера/організатора/відповідальної особи за проведення заходу (після проведення заходу);
– списки реєстрації на кожен день;
– меню з детальним зазначенням блюд, вартості, ваги, кількості та подібне;
– відомість виплати компенсації за проїзд з підписами отримувачів компенсації та копіями квитків або маршрутный лист. Для учасників з інших міст компенсація квитків (потяг: купе, плацкарт; Інтерсіті: 2 клас; автобус) буде проведена лише за наявності квитків в обидві сторони/в одну сторону(оригінали, копія у зворотному напрямку). Квитки можуть бути з пересадкою, але усі вони мають бути придбані виключно в касі або через офіційні сервіси, мають мати належне оформлення, печатку, дані перевізника, номер та серію квитка тощо. Витрати на подорож власним авто не компенсуються;
– фото звіт із заходу/ посилання на відео.
Комерційна пропозиція має бути оформлена згідно “Зразку” та містити наступну інформуцію: 1.        Пропозицію (калькуляція), яка повинна відповідати вимогам викладених у Додатку(-ах) (Лотах). Окремо вказати вартість участі одного учасника;
2.        Умови оплати;
3.        Терміни дії пропозиції;
4.        Пропозиція має бути оформлена українською мовою, скріплена підписом та печаткою;
5.        Реєстраційні документи:
●        копія паспорта громадянина України – сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено зареєстроване місце проживання або копія  ID-    паспорта з витягом із Єдиного державного демографічного реєстру (для фізичних осіб, ФОПів та осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність);
●        копія довідки РНОКПП (для фізичних осіб та осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність);
●        виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
●        статут або інший установчий документ (остання редакція) (для юридичних осіб);
●        документ, що підтверджує право підпису уповноваженої особи (для юридичних осіб);
●        копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ (для платників ПДВ);
●        копія витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку);
●        довідка про банківські реквізити;
●        довідка про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених ч. 1 та 2 ст. 17 ЗУ № 922, зокрема вчинення кримінальних правопорушень, скоєних з корисливих мотивів, вчинення антиконкурентних дій, корупційних правопорушень, вчинення правопорушень, пов’язаних з використанням дитячої праці або будь-якими формами торгівлі людьми, відсутність заборгованісті у сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів);
●         документи щодо фінансової звітності для оцінки фінансової спроможності Учасника:
• Податкову декларацію за 2023 р. та 6 місяців 2024 р. (для ФОПів);
• Баланс на 31.12.2022 р., на 31.12.2023 р. та на 30.06.2024 р. (за наявності) та Звіт про фінансові результати за 2022 р., 2023 р. та за 6 місяців 2024 р. (за наявності);
• Обіг коштів на банківських рахунках за останні 12 місяців;
• Лист-гарантію щодо виконання обов’язків відповідно до умов тендеру.
●        гарантійний лист про те, що товар не виробляється на території російської федерації та/або республіки білорусь та не імпортується/експортується в/з території російської федерації та республіки білорусь (якщо в рамках проведення заходів планується придбання товарів);
●         референс-лист;
●         рекомендаційні листи щодо виконання подібних угод (мінімум 2 листи).
Вимоги до Учасника, щодо наявності відповідного досвіду, рекомендаційних та референс-листів: 1) Учасник має надати не менше двох рекомендаційних листів від своїх Клієнтів, яким була надана аналогічна послуга чи товар в період 24 місяців до дати тендеру;
2) Рекомендаційний лист має містити вичерпну інформацію про наступне – Назва Отримувача, строк поставки, обсяг поставки (в грошах чи одиницях), умови оплати на яких були проведені поставки, загальне враження чи оцінка отримувачем співпраці;
3) До розгляду допускаються лише рекомендаційні листи видані на Учасника з вказанням його, як сторони виконання зобов’язань, листи щодо делегування чи передавання спільного досвіду з третьою особою, яка надає інформацію, що досвід її поставок може рахуватися досвідом Учасника не будуть прийняти до уваги, будуть рахуватися помилковими і такими, що не відповідають кваліфікаційним вимогам тендеру;
4) Інформація про загальний досвід – референс-лист має бути складений у форматі таблиці, яка містить наступну інформацію: повна назва клієнта, обсяг поставки за договором, посилання на договір (номер, дата), умови оплати за якими була здійснена поставка;
5) Надати інформацію щодо виконання поставок (не менше ніж як за 5 договорів за останні 36 місяців).
При рівних умовах перевагу буде надано постачальнику який запропонує наступне: 1. 100% відтермінування платежу;
2. Запропонує найкраще співвідношення ціни та якості надання послуг;
Надаючи комерційну пропозицію Постачальник надає згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства, персональних даних (у т. ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які Постачальник надає про себе для забезпечення участі у процедурі закупівлі, цивільно-правових та господарських відносин.
Якщо до комерційної пропозиції не буде прикріплено вищезгадані документи, то така пропозиція може бути не розглянута.

Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» зберігає за собою право на те, щоб:
–  запросити будь-які додаткові або підтверджувальні дані (у Постачальників)
–  прийняти або відхилити будь-яку Комерційну пропозицію
–  вступити у переговори з обраним Постачальником

У випадку, якщо постачальник надає свою пропозицію він заявляє і гарантує, що він і всі його субпідрядники будуть захищати людей від сексуального домагання і сексуальної експлуатації, термін «сексуальна експлуатація» має значення будь – якого зловживання, чи спроби зловживання уразливим становищем, владою або довірою з метою сексуальної експлуатації, включаючи, але не обмежуючись, набуття грошової, соціальної чи політичної вигоди від сексуальної експлуатації інших. Подібним чином, термін «сексуальне домагання» має значення фізичної дії чи погрози сексуального характеру, як з використанням сили, так і в нерівних чи примусових умовах».

БО БФ «Посмішка ЮА» докладає зусиль із запобігання, виявлення та вжиття заходів проти всіх випадків шахрайства та зловживань.
Конфіденційна гаряча лінія по боротьбі з шахрайством та зловживаннями доступна для всіх учасників тендерів, про підозрілі та шахрайські дії має бути повідомлено на пошту:  [email protected],ua або за тел: +380503211288 «гаряча лінія».

Запит на участь у тендері на послуги з орг.заходу (1)

Запит на участь у тендері на послуги з орг.заходу


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на тендерну закупівлю транспортних послуг

Закупівля канцелярських товарів та обладнання для офісу

Відкритий конкурс на закупівлю ЗАРЯДНИХ СТАНЦІЙ ЕКОФЛО

Конкурс на тендерну закупівлю медичних послуг м. Кременчук

Конкурс на закупівлю столів,стільців

Конкурс на тендерну закупівлю медичних послуг