Тендер на закупівлю послуг з організації публічних заходів і логістичного супроводу
ЗАВЕРШЕНО
Представництво Фрідом Хауc, Інк. в Україні оголошує конкурс з пошуку підрядника для надання послуг з організації і логістичного супроводу серії онлайн й офлайн тренінгів, конференцій, презентацій та інших публічних подій на довгостроковий період на території України та інших країн.
Термін подання тендерних пропозицій: до 10 травня 2024 року.
Деталізація послуг, які надає підрядник:
- Організація онлайн та/чи офлайн заходів в м. Київ, м. Варшава та/чи у регіонах України, Польщі, інших країнах (закупівля залізничних, автобусних та авіаквитків, калькуляція компенсації учасникам витрат на проїзд, бронювання місць у готелях, пошук та оренда конференц-залів чи площ для проведення заходів, в тому числі – з урахуванням безпекової ситуації, пов’язаної з повномаcштабним вторгненням РФ в Україну (у готелях мають бути безпечні укриття або укриття, переобладнані під конференц-зали) та з можливістю доступу місць проведення заходу для людей з обмеженими можливостями, а також – організація харчування, послуг синхронного перекладу, купівля канцтоварів, підготовка друкованих матеріалів, організація технічної підтримки під час проведення заходу тощо).
- Контроль та планування витрат згідно з бюджетом заходу відповідно до домовленостей з представником/цею Представництва Фрідом Хаус, Інк. в Україні.
- Підготовка усієї необхідної супровідної документації про підтвердження витрат відповідно до вимог національного законодавства та внутрішніх політик звітування Представництва.
- Проведення переговорів щодо ціни послуг із третіми особами-постачальниками та надання прямих витрат Представництву, здійснення посередницьких витрат від імені Фрідом Хаус, Інк. третьому постачальнику, здійснення предоплат з подальшою компенсацією за додаткові товари та/або послуги за свій рахунок, які можуть бути необхідними в рамках бюджету заходу, якщо вони були затверджені замовником або призначеною ним особою.
- Зверніть увагу, що відповідно до внутрішніх положень головного офісу Представництва під час проведення заходів за кордоном договори на проживання та оренду конференц-залів, організацію харчування можуть бути напряму укладені між готелем та головним офісом організації Фрідом Хаус, Інк.
- Обов’язковою умовою є присутність представника логістичної компанії на усіх заходах як в Україні, так і за кордоном.
Організації, які зацікавлені надіслати свої пропозиції, повинні мати досвід:
- співробітництва з українськими та/чи міжнародними громадськими організаціями, які були замовниками послуг з організації заходів. Досвід співпраці та надання послуг логістичного супроводу для міжнародних місій та організацій буде додатковою перевагою. Досвід організації та логістичного супроводу заходів на ЛГБТКІ+ та феміністичну тематику буде перевагою;
- організації заходів в м. Київ та в регіонах України, м. Варшава та регіонах Польщі, інших країнах, в тому числі у онлайн-форматах;
- організації «гібридних» заходів у м. Київ та в регіонах України, м. Варшава та регіонах Польщі, інших країнах, під час яких обмежена частина учасників/учасниць беруть участь у зустрічах офлайн, а частина – онлайн.
- надання послуг технічної підтримки під час онлайн-заходів на різних платформах (Zoom, Microsoft Teams, тощо) з можливістю трансляції наживо на сторінці соціальної мережі Facebook, відеохостінгу Youtube і т.д.;
- співпраці з синхронними перекладач(к)ами під час проведення заходів (бажано).
Разом із вашою ціновою пропозицією (орієнтовна калькуляція) просимо надсилати:
- копії Свідоцтва про державну реєстрацію та податковий статус (відповідні коди КВЕД) юридичної особи або фізичної особи-підприємця (ФОП);
- супровідний лист із прикладами проведених заходів у м. Київ та/чи регіонах України, м. Варшава та регіонах Польщі, інших країнах, співпраці з українськими та міжнародними організаціями та місіями, а також надання послуг організації та логістичного супроводу заходів в онлайн форматі та офлайн, у тому числі – в умовах воєнного стану;
- резюме ключових співробітників, що будуть задіяні під час співпраці по контракту;
- письмові відгуки/рекомендаційні листи від компаній-замовників (за наявності);
- письмові підтвердження спеціальних пропозицій від готелів, транспортних, кейтерингових, поліграфічних компаній тощо буде додатковою перевагою.
Строк надання послуг: до 31 грудня 2025 року з можливістю продовження контракту на наступний рік. Графік надання послуг погоджується із замовником заздалегідь.
Чекаємо на ваші пропозиції українською мовою на електронну адресу [email protected] до 10 травня 2024 включно.
До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
Тендерні пропозиції мають бути чинними впродовж тридцяти (30) календарних днів з кінцевого терміну подання пропозицій та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру до повного завершення тендерного відбору. Перевага буде надана компанії, пропозиція якої відповідатиме зазначеним в тендері критеріям та пропонуватиме найкраще співвідношення ціна-якість (інформація про всі можливі податки, комісії, які впливають на фінальну вартість послуг постачальника має бути включена до пропозиції) за умови потрібної кваліфікації та досвіду постачальника.
Результати будуть повідомлені організації-переможцю шляхом надсилання підтверджуючого e-mail протягом не більше ніж п’яти робочих днів з дати прийняття фінального рішення. Розгляд заявок та онлайн зустрічі з потенційними переможцями будуть проведені протягом 2 тижнів після фінальної дати подачі.