Тендер на закупівлю послуг консультацій з інтернет-торгівлі

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Chorniy

тендер-tender-ntylth1
Тендер на закупівлю послуг консультацій з інтернет-торгівлі

   Громадська організація «Всеукраїнська асоціація керівників бізнесу» оголошує тендер на пошук підрядника для надання консультаційних послуг  з інтернет-торгівлі щодо створення бізнес-акаунтів/сторінок для інтернет-магазинів бенефіціарів проєкту.

     За результатами консультацій буде створено 40 бізнес-акаунтів (з використанням платформ OLX.ua, Rozetka, Prom.ua та інших) та 40 бізнес-сторінок (з використанням мереж Instagram, Facebook, LinkedIn); буде створено 120 візуальних матеріалів. Кількість консультацій на одного бенефіціара – 4 консультації.

   Період надання послуг – серпень – жовтень  2023 року.

   Місце надання послуг –дистанційно, в Zoom ( із записом консультації).

Вимоги (критерії оцінки) до надавача послуг:

  • ФОП 3 групи з необхідними ліцензіями та дозволами для здійснення відповідної діяльності, якщо такі є потрібні, відповідні КВЕД для надання послуг
  • Вища освіта
  • Сертифікати в галузі маркетингу та освіта Executive MBA будуть перевагою
  • Досвід діяльності від 5 років в сфері маркетингу та дизайну
  • Досвід виконання аналогічних договорів ( надати копії контрактів – аналогічних договорів з платіжками з банку до кожного контракту, мінімальна кількість аналогічних договорів – 3 контракти)

Попередній зміст послуги: консультації будуть включати теми:

Консультація № 1. Розробка сторінок, методи їх наповнення та створення бізнес-акаунтів на маркет-плейсах ( платформи  типу Rozetka, Crafta, Prom.ua тощо).

Консультація № 2. Розробка дизайну сторінки та логотипу

Консультація № 3. Створення банерів для сторінок та акаунтів, методи завантаження контенту. Створення банерів для рекламної кампанії.

Консультація № 4. Таргет реклама у соціальних мережах

Консультація № 5. Створення логотипу для бенефіціарів.

Кількість бенефіціарів – 40 осіб. Загальна кількість консультаційних годин – 160 годин.

   Виконавець повинен підготувати та подати інформаційний описовий звіт до 2 сторінок по кожній проведеній консультації  у MS Word форматі шрифтом розміру 12-14.  

  Для участі у закупівлі Учасник обов’язково надає наступний пакет документів:

  1. Комерційну пропозицію в довільному форматі ( з вказанням вартості за годину).
  2. Документи відповідно вище зазначених вимог (критерії оцінки) до надавача послуг.
  3. Резюме тренера та відповідні документи, які підтверджують їх досвід та кваліфікацію.
  4. Копія реєстраційних документів (виписка або копія актуального Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб- підприємців, витяг з Реєстру платників податків).
  5. Інші документи, які вважаєте за потрібне.
  6. За можливості надайте посилання на власні вебінари або інші ресурси.

Усі запитання надсилати на електронну пошту до 18:00 год 03 серпня 2023 року: [email protected]

Просимо надсилати всі зазначені документи до 16:00 год 04 серпня 2023 року на електронну адресу з темою: Консультації з інтернет-торгівлі  

[email protected]


Останні публікації цього розділу:

Опитування громадських організацій від Представництва ЄС в Україні

Постачання опалювального обладнання, дизельних та бензинового генераторів

Закупівля: Детектори та аналізатори (Дозатор пляшковий)

Конкурс на закупівлю велосипедів з електроприводом

ОПОРА шукає підрядника для виготовлення відео

Конкурс на закупівлю механічних велосипедів