Тендер на закупівлю послуг кейтерингу у Донецькій області

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Marianna Onufryk

тендер tender(3)
Тендер на закупівлю послуг кейтерингу у Донецькій області

 ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «СОЦІАЛЬНА СИНЕРГІЯ»  (далі – ГО «Соціальна синергія»), код ЄДРПОУ 42571900, оголошує тендер на закупівлю послуг виїзного ресторанного обслуговування (кейтерингу) для забезпечення заходів з проведення семінарів та тренінгів для реалізації проєкту.

Проєкт “Інтегровані соціальні послуги та реагування на COVID-19 на сході України” впроваджується Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та Консорціумом партнерських організацій за фінансової підтримки Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку через Німецький банк розвитку  (KfW).

У Консорціум на чолі із Українською мережею за права дитини входять такі неурядові організації: Надія і житло для дітей, Partnership for Every Child / Кожній дитині, СОС Дитячі Містечка Україна та ГО “Соціальна синергія”.

 Вимоги до виконання послуги:

Послуги виїзного ресторанного обслуговування  (кейтерингу):

  1. Доставка проводиться силами, засобами і за рахунок Постачальника
  2. Продукція запаковується належним чином силами, засобами і за рахунок Постачальника
  3. Постачальник забезпечує обслуговування під час заходу
  4. Якість продукції повинна відповідати вимогам ДЕСТ(ГОСТ)ів та ТУ на таку продукцію
  5. Кожна партія продукції повинна мати відповідні супровідні документи: рахунок, видаткова накладна, товарно-транспортна накладна, сертифікат якості, або декларацію відповідності.

 Перелік та кількість послуг виїзного ресторанного обслуговування  , які необхідно буде виконати:

 Кава-пауза – близько 680 шт. в період з жовтня 2021 року по грудень 2022року

 До участі в тендері запрошуються:

- фізичні особи-підприємці;

- юридичні особи, організації.

 Умови доставки:

Доставка проводиться силами , засобами і за рахунок Постачальника

Продукція запаковується належним чином силами, засобами і за рахунок Постачальника

Постачальник забезпечує обслуговування під час заходу

Якість продукції  повинна відповідати вимогам ДЕСТ(ГОСТ)ів та ТУ на таку продукцію

Кожна партія продукції повинна мати відповідні супровідні документи: рахунок, видаткова накладна, товарно-транспортна накладна, сертифікат якості, або декларацію відповідності.

 Дата доставки:  дати поставки узгоджуються з замовником відповідно до графіку проведення заходів, що забезпечуються харчуванням.

 Місце доставки: доставку необхідно буде організувати на 3 адреси: Донецька область

  • м. Бахмут
  • м. Соледар
  • м. Сіверськ

 Склад тендерної пропозиції:

  • Тендерна пропозиція має надаватись у формі технічної та цінової пропозиції
  • Перелік документів, які Заявники повинні надати надати до тендерної пропозиції:
  • Належним чином підписана Тендерна форма у формі таблиці (Дата, ПІБ та посада, назва компанії, адреса, телефон, email, чинність заявки (мінімум 30 днів), підпис та печать);
  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи чи ФОП або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (за умови реєстрації платником ПДВ);
  • Копія Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Витяги з реєстрів платників ПДВ та/або платників єдиного податку;
  • Будь-які інші документи, що можуть бути корисними для оцінки пропозиції (рекомендаційні листи тощо);
  • Фінансова звітність за останні два роки діяльності компанії.

 Правила оформлення тендерної пропозиції учасниками:

  • Для того, щоб взяти участь у тендері, отримати специфікації і детальну інформацію, а також надати свої пропозиції, будь ласка, напишіть нам на електронну адресу: [email protected] ставлячи у копію [email protected]
  • До тендерної пропозиції повинні додаватись документи (скановані копії), які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність, крім ФОП).
  • Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  • Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
  • До участі у оцінці тендерних пропозицій тендерним комітетом допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам Оголошення. Заявки, надіслані на іншу адресу або в іншій формі, ніж це передбачено цим Запрошенням до участі у тендері, або у випадку яких не дотримано належного рівня конфіденційності, або отримані після вказаної дати та часу, буде відхилено.
  • Усі ціни вказуються в гривнях з урахуванням всіх податків (ціна брутто).
  • Будь-які запити про надання додаткової інформації щодо цього Тендеру повинні надсилатися на електронну адресу [email protected]  ставлячи у копію [email protected]

Комерційні пропозиції просимо надати:

- до 12.00 год. 14 вересня 2021 року.

Відкриття пропозицій та визначення переможців тендеру відбудеться:

- о 15.00 год. 14 вересня 2021 року

Методика обрання переможця тендеру.

Спочатку серед поданих тендерних пропозицій Тендерним комітетом відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Оголошенні. З відібраних тендерних пропозицій тендерним комітетом обирається тендерна пропозиція з найнижчою ціною, та учасник, який подав таку тендерну пропозицію, оголошується переможцем конкурсних торгів.

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться протягом 5 (п’яти) календарних днів, наступних за останнім днем приймання тендерних пропозицій з можливістю подовження цього строку за необхідності письмового уточнення інформації, яка міститься у тендерних пропозиціях, не більше ніж на 2 календарні дні. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надіслання відповідних повідомлень всім учасникам тендеру електронною поштою.

 


Останні публікації цього розділу:

Тренер/ка з розвитку лідерства та ефективної адвокації

Надання послуг перевезень

Пошук учасників на довгостроковий волонтерський проєкт в Італії

Конкурс на закупівлю посуду та кухонного приладдя для департаменту освіти адміністрації Індустріального району м. Харкова

Тендер на закупівлю технологічних контейнерів

Постачальник оренди автомобіля з водієм для виконання заходів