Тендер на закупівлю послуг із проведення опитувань

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
SerhiiT

тендер-tender-ntylth1
Тендер на закупівлю послуг із проведення опитувань

ТЕНДЕР ПРОДОВЖЕНО ДО 14 ЛЮТОГО. Просимо тих кандидатів, у яких виникли технічні проблеми із відправленням пропозицій, надіслати пакет документів повторно на пошту [email protected].

Організація Ground Truth Solutions оголошує тендер на закупівлю послуг із проведення опитувань в межах двох проектів:

  • Дослідження сприйняття гуманітарної грошової та ваучерної допомоги ісоціальних виплат в Україні
  • Дослідження уявлень та сприйняття населенням сексуальної експлуатації та насильства в Україні

Контекст

Ground Truth Solutions (GTS) – міжнародна неурядова організація, яка збирає думки постраждалих людей щодо гуманітарної допомоги та послуг задля впливу на розробку та реалізацію програм гуманітарної допомоги з урахуванням голосу людей. Наразі GTS займається дослідженням думок людей в межах двох проектів в Україні. Перше дослідження має на меті оцінити сприйняття та ефективність програм гуманітарної грошової та ваучерної допомоги, а також їх взаємодоповнюваність із соціальними виплатами, і з’ясувати, наскільки ці програми відповідають потребам і пріоритетам отримувачів допомоги. Друге опитування заглиблюється у ставлення громадськості до сексуальної експлуатації та насильства (SEA)  і зосереджене на розумінні факторів ризику, обізнаності та довірі до механізмів повідомлення про випадки сексуальної експлуатації та насильства, а також на вдосконаленні стратегій попередження сексуального насильства.

Потенційний виконавець може податися на проведення опитування окремо для одного з проектів або для двох проектів одночасно.

Опис запитуваних послуг

 

Сприйняття гуманітарної грошової та ваучерної допомоги і соціальних виплат в Україні

Сприйняття населенням сексуальної експлуатації та насильства в Україні

Цільова аудиторія

- Люди, які проживають в Україні, віком від 18 років (загальне населення)

- Люди, які отримували грошову або ваучерну допомогу принаймні один раз за останні 12 місяців (отримувачі грошової допомоги)[1]

Люди, які проживають в Україні, віком від 18 років та звернулися за гуманітарною допомогою/отримували її принаймні один раз протягом останніх 12 місяців

Географія

Вся територія України, за винятком тимчасово окупованих територій

Метод опитування

Телефонне опитування: комп’ютеризовані телефонні інтерв’ю (CATI), випадкова генерація номерів (RDD)

Розмір вибірки

Отримувачі грошової допомоги:

n = 2000/3000 інтерв’ю (вказати ціни для обох варіантів)

Загальне населення:

n = 1000/1500 інтерв’ю (вказати ціни для обох варіантів)

n = 2000

Тривалість анкети

Отримувачі грошової допомоги: 15/20 хв (вказати ціни для обох варіантів)

Загальне населення: 5 хв (скринінг з тими самими запитаннями, що й для отримувачів, та кількома додатковими запитаннями)

15/20 хв (вказати ціни для обох варіантів)

Період надання послуг

Лютий-квітень 2024 року

 

1  За даними опитування, проведеного на замовлення GTS у серпні-вересні 2023 року, частка осіб, які зверталися за грошовою допомогою протягом останніх 6 місяців, становила 20% від загального населення 18+, частка отримувачів допомоги протягом останніх 6 місяців – 9%. Оскільки термін отримання допомоги в цьому TOR становить 12 місяців замість 6 місяців, ця частка має бути більшою.

Продукти дослідження, які повинен надати виконавець для кожного з проектів:

  1. Інструмент опитування, запрограмований у програмному забезпеченні для збору даних
  2. План робіт
  3. Сирі дані когнітивних інтерв’ю (20 інтевр’ю) та пілотного етапу (50 інтеврв’ю) з короткими звітами про те, які зміни слід внести в інструмент
  4. Запитувану кількість завершених інтерв’ю з цільовою аудиторією, які відповідають стандартам якості GTS + дані з інтерв’ю з респондентами, які не відповідають критеріям відбору (демографічні дані на основі скринінгових запитань для всіх людей, яких вдасться досягнути – як тиз, що підходять під критерії опитування, так і тих, що не підходять)
  5. Регулярні оновлення, включаючи надання сирих даних під час збору даних (якщо буде вимога зі сторони GTS)
  6. Файл з результатами контролю якості як мінімум 10% інтерв’ю
  7. Сирий та фінальний чистий (з вагами та закодованими відкритими питаннями) датасети після завершення збору даних відповідно до стандартів якості GTS
  8. Таблиці двомірних розподілів
  9. Короткий технічний звіт

Комерційна пропозиція має містити:

  • Короткий супровідний лист та резюме членів команди.
  • Коротку описову пропозицію з викладенням запропонованої методології, результатів і завдань з вказанням очікуваної кількості днів, необхідних для виконання кожного завдання.
  • Фінансову пропозицію, включаючи бюджет в євро на проведення:
    - Для проекту по грошовій допомозі:
    • 2000 інтерв’ю з отримувачами грошової допомоги з двома варіантами тривалості анкети: 15 та 20 хвилин
    • 3000 інтерв’ю з отримувачами грошової допомоги за двома варіантами тривалості анкети: 15 та 20 хвилин
    • 1000 інтерв’ю із загальним населенням з анкетою тривалістю 5 хвилин
    • 1500 інтерв’ю із загальним населенням з анкетою тривалістю 5 хвилин
    • Для проекту про сексуальну експлуатацію та насильство: 2000 інтерв’ю з двома варіантами тривалості анкети: 15 та 20 хвилин
  • 2-3 приклади відповідної попередньої роботи (наприклад, попередні публікації)

Зацікавлені кандидати повинні подати заявку до 14 лютого 2024 року на адресу [email protected], вказавши в темі листа:

  • Якщо пропозиція лише для проекту по грошовій допомозі: ‘CCD Quantitative Data Collection – Ukraine’.
  • Якщо пропозиція лише для проекту про сексуальну експлуатацію та насильство: ‘PSEA Quantitative Data Collection – Ukraine’.
  • Якщо пропозиція для двох проектів одночасно: ‘CCD/PSEA Quantitative Data Collection – Ukraine’.

Питання щодо цього тендеру можна надсилати на вищевказану електронну адресу.

Більш детальну інформацію про цей тендер ви можете знайти за посиланням (англійською).


Останні публікації цього розділу:

HEAT training _ послуги з організації та проведення тренінгу

Запит цінової пропозиції: Надання послуг послуг для організації міжнародної навчальної поїздки до Швейцарії

Закупівля техніки, меблів та гігієни

Конкурс проєктів для місцевих ОГС, які надають допомогу населенню для подолання наслідків війни (GIZ Україна, проєкт EMPOWER)

Конкурс на закупівлю послуг з організації та проведення комунікаційної кампанії для реалізації проєкту ГО “Сильні громади” з інституційного розвитку Коаліції “На лінії зіткнення”

Greencubator запрошує зелені стартапи до участі у міжнародному конкурсі ClimateLaunchpad 2024