Тендер на закупівлю обладнання для соціальних підприємств у Чернівецькій області

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

tender_548766037
Тендер на закупівлю обладнання для соціальних підприємств у Чернівецькій області

ГО «Фонд “Буковина інноваційна» реалізовує проєкт «Інтеграція дітей ВПО у місцеві громади Чернівецької області шляхом створення соціального шкільного підприємництва у школах» (в подальшому Проєкт) за результатами конкурсу грантів «Конкурс грантів по соціальному підприємництву в громадах, постраждалих від військової агресії РФ», що виконується за договором #2024_01_003_ADM між Програмою розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) та Громадською організацією «Ініціативний центр сприяння активності та розвитку громадського почину «Єднання» (Договір про надання гранту №007UN_SE01-05629/01 в межах програми малих грантів для підтримки проєктів за конкурсом «Толока ідей») оголошує тендер на закупівлю товарів.

Дата оголошення про тендер: 15 травня 2024 року

Термін подання тендерних пропозицій: до 24 травня 2024 року, 18.00

Детальний опис товарів/послуг, що оголошуються: 

Холодильна шафа  (кількість полиць – 5; кліматичний клас – 4; напруга: 230/ 50В; освітлення: LED; потужність – 0,37 кВт; орієнтовні розміри (ДхШхВ): 595*640*1840; темп.режим: +1…+ 10) – кількість 1 шт.

Інфрачервоний обігрівач (підвісний) (тип управління – механічне; тип нагрівального елементу – карбоновий; рекомендована площа приміщення 13 м2.) – кількість 1 шт.

Канальний вентилятор змішаного типу (максимальна витрата повітря: 800 м3/год; рівень звукового тиску LpA на відстані 3 м: 45 дБ(А); тип двигуна: AC) – 1 шт. 

Стелаж для вирощування мікрозелені на 60 боксів(розумна розетка; стелаж з проводкою на 5 поверхів; лампи 5 шт.; система зливу води з кожного поверху) – кількість 6 шт.

Холодильник  (однокамерний; об’єм – 80 л; клас енергоспоживання – А+) – кількість 1 шт.

Холодильник (холодильник-вітрина; об’єм – 320-350 л; клас енергоспоживання – А+; наявність двох камер; полиці – 6шт) – кількість 1 шт.

Дегідратор з цифровим регулятором та таймером (максимальна продуктивність, кг – 30; кількість режимів роботи – 20; вид секцій – сітка, піддон, лоток; вбудований вентилятор; терморегулятор; термостат; таймер) – кількість 1 шт.

Сушарка для овочів і фруктів (обсяг/об’єм – 58 л; максимальне завантаження – 15 кг; Матеріал піддонів – нержавіюча сталь; система сушіння – конвективна; кількість температурних режимів – 9; температура сушіння – 35-75°С с шагом 5°С °С; потужність, Вт – 1100; індикатор включення; автовимикання; регулювання висоти піддону; таймер; терморегулятор)  – кількість 2 шт.

Блендер (місткість склянки, мл – 2100; місткість міні-подрібнювача, мл – 700; кількість швидкостей – 3; кількість обертів на хвилину, об/хв – 20000) – кількість 1 шт.

Професійна овочерізка, слайсер для фруктів електричний (максимальна продуктивність – 50 кг/год; регулювання нарізки 0,5 – 10 мм; діаметр диска, що обертається: 250 мм; потужність 150Вт; електричне або ручне (є спеціальна ручка) керування) – кількість 1 шт.

Настільна плита електрична (Тип – індукційна, електрична; кількість конфорок, шт – 2; потужність плити, кВт – 3.4; потужність конфорок – Ліва 2000 Вт, Права 1400 Вт; індикатор увімкнення; автовимкнення; розпізнавання посуду; таймер; 8 регульованих параметрів потужності для кожної конфорки регульована температура 60-240 °С; регульований таймер із сигналом на 180 хвилин) – кількість 1 шт.

Стіл-тумба виробнича (з 2 розсувними дверцями,1 полиця; каркас, полиці, облицювальні панелі, двері, висувні ящики виготовлені з профільного і (або) листового прокату з вуглецевої конструкційної сталі марки Ст.3 з полімерним покриттям (покриття порошковою фарбою; довжина 1400-1600; ширина 600) – кількість 1 шт.

Пакувальник вакуумний (настільний вакуумний пакувальник без камери; довжина зварювального шва, мм: 350; продуктивність вакуум-насоса, л/хв: 20; час запаювання, сек: 3; управління: аналогове;  напруга, В – 220; потужність, кВт – 0,25; довжина зварної плівки пакувальника, мм – 350; вакуумний насос, л \ хв – 20) – кількість 1 шт.

Вишивальна машина ( поле вишивки – 260х160 мм; 7 вишивальних шрифтів; автоматичний нитковдівач; функція вишивки від клавіші “Старт/Стоп”; регулятор з автоматичним контролем швидкості; Вбудований редактор вишивки: дзеркальний поворот, обертання, масштабування і т.п.; Комбінування дизайнів вишивки; пам’ять для власних зразків вишивки; працює з вишивальними форматами: VP3, VIP, PEC, HUS, EXP, DST, PES, JEF; вбудована ручна обрізка ниток; автоматична обрізка ниток; зміна послідовності кольорів; автоматичне розпізнавання п’яльців; максимальна швидкість вишивки – 850 ст/хв; USB-порт для перенесення дизайнів; внутрішній металевий каркас; потужність двигуна – 90 Вт) – кількість 1 шт.

Ткацький верстат (вироблений із масива дерева; робоча ширина (готове полотно від 90 см); металеве бердо №40; галева металеві, довжиною L350 мм; робоча зона(хід батана) – 45 см; човник ткацький(для ниток) з котушкою – 1 шт.; човник ткацький для пряжі – 1шт; переборна лінійка – 1 шт.; гачок для заправки основи – 1 шт; колесо для натяжки  основи(регулятор натяки) з кріпленням (фіксатором колеса); сидіння з’єднане з станком (довжина- до 150 см, висота-110 см, ширина-від 115 см) – кількість 1 шт.

Ноутбук ( Екран 15.6″ IPS (1920×1080) Full HD, матовий / Intel Core i5/ RAM 16 ГБ / SSD 512 ГБ / Intel UHD Graphics / LAN / Wi-Fi / Bluetooth / вебкамера / з  ОС / ) – кількість 1 шт.

БФП кольорового друку (струменевий; з Wi-Fi; місткість лотка паперу – 100 стор.) кількість 1 шт.

Кольоровий лазерний принтер (Підтримка фотодруку: 4-кольоровий; друк без комп’ютера: кількість лотків для подачі – 2) – кількість 1 шт.

У вартість має бути включена доставка товарів до отримувача за адресою:
Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Головна, 122

Умови поставки по договору: До 30 вересня 2024 року.

Умови оплати: передоплата частинами відповідно до отриманого фінансування. 

Вимоги до постачальника – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, які є неплатниками ПДВ.

Учасник тендеру надає організатору такі документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус;
  3. Тендерна пропозиція. 

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
  3. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг.

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел.адресою: [email protected] до 20 травня 2024, 18.00 року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного виконання зобов’язань.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу:  [email protected] та [email protected] з темою листа «тендер_Соціальне підприємництво» до 24 травня 2024, 18.00. Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 24 травня 2024, 18.00, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 31 травня 2024 року, 12.00.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Контактні особи: 

Тетяна МОСІН, телефон +380986546322; 

Богдана ВИШИВАН, телефон +380500842339


Останні публікації цього розділу:

Тендер: поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) м. Миколаїв (продовжено)

Тендер на закупівлю продовольчих та непродовольчих товарів

Послуги проживання, оренди конференц-залу учасників тренінгів Управління проблемами в м. Полтава (продовжено)

Запит пропозиції на послуги для формування звіту на основі Кінцевого оцінювання

Відкритий тендер на надання послуг з PR та SMM для створення бренду Ландшафтної лабораторії КНУ та популяризації результатів її досліджень

Відкритий тендер на надання консультаційних послуг з питань підготовки Ландшафтної лабораторії КНУ до сертифікації