Тендер на закупівлю обладнання для мобільної столярної майстерні

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Dobri vchynky razom

tender_ntylth8
Тендер на закупівлю обладнання для мобільної столярної майстерні

Благодійна організація «БФ «Добрі вчинки разом» оголошує тендерну закупівлю обладнання для мобільної столярної майстерні, створення якої має на меті проведення навчальних занять з деревообробки для внутрішньо переміщених осіб та постраждалих від конфлікту мешканців м. Харкова та Харківської області, за фінансування ГО «Десяте квітня». Закупівля здійснюється відповідно до внутрішнього регламенту прозорості та ефективності використання благодійних коштів.

Дата оголошення: 28 серпня 2025 року

Форма закупівлі: відкрите запрошення до подання цінових пропозицій

Кінцевий термін подачі пропозицій: 11 вересня 2025 року

Інформація про замовника:

Назва організації: Благодійна організація «БФ «Добрі вчинки разом»

Код ЄДРПОУ: 44769991

Адреса: м. Харків, в’їзд Муромський, буд. 1

Контактна особа: менеджер проєкту

E-mail для подачі документів: [email protected]

ЗАКУПІВЛЯ (ЄДИНИЙ ЛОТ)

Комплект обладнання для мобільної столярної майстерні (усі позиції повинні бути запропоновані одним постачальником):

1.

Настільна циркулярна пилка DWE7492

Кількість: 1 шт

Орієнтовна вартість за одиницю: 29 795,00 грн.

2.

Стіл складаний з транспортувальними колесами для настільних пилок DWE74911

Кількість: 1 шт

Орієнтовна вартість за одиницю: 14 790,00 грн

3. Пістолет для цвяхів акумуляторний DCN930N

Кількість: 1 шт

Орієнтовна вартість за одиницю: 27 960,00 грн

4.

Шина напрямна DWS5022

Кількість: 1 шт

Орієнтовна вартість за одиницю: 4 696,00 грн

5.

Акумуляторна пила торцювальна DCS727N

Кількість: 1 шт

Орієнтовна вартість за одиницю: 48 000,00 грн

6.

Акумуляторна батарея DCB547

Кількість: 4 шт

Орієнтовна вартість за одиницю: 7 410,00 грн

7.

Шліфмашина кутова акумуляторна DCG405N

Кількість: 1 шт

Орієнтовна вартість за одиницю: 6 595,00 грн

8.

Шурупокрут ударний акумуляторний DCF850N

Кількість: 1 шт

Орієнтовна вартість за одиницю: 7 636,00 грн

 

Умови участі:

  • Пропозиція повинна включати всі 8 найменувань обладнання у повному обсязі.
  • Усі товари повинні бути новими, сертифікованими в Україні.
  • Обов’язковою умовою участі є наявність у м. Харків офіційного представника або сервісного центру, уповноваженого здійснювати гарантійний ремонт придбаного обладнання.
  • Кінцевий строк постачання обладнання: 30 вересня 2025 року.

Обов’язкові вимоги до пропозиції:

  1. Комерційна пропозиція із підписом керівника/уповноваженої особи та печаткою (за наявності) (Додаток 5).
  2. Копії:

Виписка з ЄДР (або витяг);

Свідоцтво платника ПДВ/єдиного податку;

Статутні документи (для юр. осіб).

  1. Технічна документація:

Сертифікати якості, відповідності (за наявності);

  1. Заповнені додатки:

Додаток 1: Анкета учасника

Додаток 2: Особливі гарантії

Додаток 3: Згода на обробку персональних даних

Додаток 4: Гарантії запобігання конфлікту інтересів

Додаток 5: Пропозиція на закупівлю

Пакет документів повинен бути надісланий на електронну пошту [email protected] з темою листа: «Тендер_RFQ_Назва постачальника» до 23:59 11 вересня 2025 року. Пропозиції, які надійдуть пізніше, не приймаються до розгляду, також пропозиції які будуть надані не належним чином, не будуть розглядатись.

Критерії оцінки пропозицій:

  • конкурентна вартість;
  • відповідність технічним, адміністративним та іншим вимогам;
  • умови поставки та оплати;
  • обов’язкова наявність у м. Харків офіційного представника або сервісного центру з правом здійснювати гарантійне обслуговування обладнання.

Оголошення результатів: переможець буде повідомлений до 16 вересня 2025 року.

Контактна інформація для уточнень: [email protected]

Усі запити розглядаються у строк до завершення прийому пропозицій.

Тендерна документація містить:

  • анкета учасника (додаток 1)
  • особливі гарантії учасника (додаток 2)
  • лист-згода на обробку персональних даних (додаток 3)
  • гарантійний лист по запобіганню виникненню конфлікту інтересів (додаток 4)
  • пропозиція на закупівлю товарів (додаток 5).

Тендерна документація доступна за посиланням: https://drive.google.com/drive/folders/1wMPPKfs0IEyFnNKbHRjVv8mDsZiL65bW?usp=sharing 

Примітка:

  1. Замовник не несе відповідальності за будь-які збитки, пов’язані з можливим скасуванням тендеру.
  2. Фонд залишає за собою право запитати у постачальника будь-які додаткові документи або пояснення на всіх етапах тендерної процедури.
  3. Учасник тендеру надсилаючи документи для участі за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
  4. Фонд залишає за собою право не надавати індивідуальні роз’яснення щодо результатів відбору учасникам, пропозиції яких не були відібрані.


Останні публікації цього розділу:

Відкритий тендер на вибір постачальника із закупівлі послуг з організації проживання та харчування для учасників дослідницької групи

Прийом фільмів на Docudays UA-2026

Закупівля послуг тренера/-ки з посилення місцевого потенціалу та тренера/-ки з питань секс просвіти та ГЗН

Постачальник/постачальники для проведення закупівлі брендованого одягу

Тендер на укладення договору на постачання сертифікатів для придбання шкільного одягу та шкільної канцелярії

Запит на надання цінових пропозицій щодо закупівлі витратних матеріалів та компонентів для практики протезування-ортезування