Тендер на закупівлю навчальних наборів для дитячих садків

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


тендер tender ntylth(1)
Тендер на закупівлю навчальних наборів для дитячих садків

Тендер на закупівлю навчальних наборів для дитячих садків

Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» оголошує відкритий тендер на закупівлю навчальних наборів для дитячих садків в рамках проекту “Реагування на надзвичайні ситуації для задоволення основних потреб та потреб захисту постраждалих від конфлікту та переміщених дітей та їхніх сімей в Україні”, що реалізується представництвом Save the Children International in Ukraine (Сейв зе Чілдрен Інтернешнл в Україні) та у партнерстві з Center for Disaster Philanthropy-CDP

Дата оголошення тендеру: 16 червня 2023 р.

Кількісні характеристики навчальних наборів для дитячих садків: 

Набори у кількості 2250 (дві тисячі двісті п’ятдесят) штук.

Термін подання тендерних пропозицій: 21 (двадцять один) календарний день з дня наступного за днем оголошення тендеру, до 07 липня 2023 року включно.

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 00:00 17 липня 2023 року, розгляду не підлягатимуть.

Вимоги до  Учасників: До участі у тендері запрошуються суб’єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі; постачальник має можливість здійснити доставку зазначених наборів у вказаний строк на адреси у Закарпатській обл. та у Івано-Франківській обл. на 15 різних локацій, у вказаній кількості та мати можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо).

Тендерні пропозиції повинні мати наступну інформацію:

1) повне найменування товару, включаючи виробника, торгову марку, бренд, кількість товару в упаковці, масу, об’єм в мл тощо;

2) характеристики товару до кожної позиції (Додаток №1);

3) ціну за одиницю товару з ПДВ  та загальну суму з ПДВ згідно специфікації (Додаток №1);

4) умови оплати (перевагою буде післяплата);

5) умови та строки поставки до Закарпатської обл. та до Івано-Франківської обл.;

6) пропозиція має бути оформлена українською мовою та скріплена підписом та печаткою;

7) реєстраційні документи:

  • копію паспорта – сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено місце проживання;
  • виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  • статут або інший установчий документ компанії (остання редакція);
  • документ, що підтверджує право підпису;
  • для платників ПДВ: копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ;
  • для платників єдиного податку: копія довідки чи свідоцтва платника єдиного податку, копія витягу з реєстру платників єдиного податку
  • довідка про відкриття рахунку/реквізити банку;

8) довідка про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених частинами 1 та 2 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі»:

  • вчинення злочинів, скоєних з корисливих мотивів;
  • вчинення економічних злочинів (антиконкурентних дій);
  • вчинення корупційних порушень;
  • вчинення правопорушень, пов’язаних з використанням дитячої праці або будь-якими формами торгівлі людьми;
  • заборгованість у сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів);
  • порушення справ про банкрутство;
  • наявність інших обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі.

9) постачальник гарантує, що Товар не виробляється на території російської федерації та республіки білорусь та не імпортується/експортується в/з території рф та республіки білорусь;

10) постачальник має надати рекомендаційні листи щодо виконання подібних угод.

Затверджені скан копії реєстраційних документів надаються разом з загальним пакетом документів тендерної документації.

Оплата товару здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі на р/р постачальника.

Інформація про вимоги до товару технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме:

Технічні та якісні характеристики набору:

1) один набір має містити усі перелічені товари у Додатку №1;
2) набір повинен бути упакован у рюкзак; 

Товари повинні відповідати міжнародним стандартам якості, безпеки, мати сертифікат якості на продукцію, якщо це передбачено Законодавством України.

Перевага буде надана тому постачальнику, який запропонує найкраще співвідношення ціни, якості, умов оплати, строків поставки  та умов поставки, а саме:

  • форма оплати – 100% післяплата протягом 3-х банківських днів після поставки товару;
  • умови поставки – за рахунок постачальника за адресами у Закарпатську обл. та у Івано-Франківську обл. на 15 різних локацій (повний перелік адрес доставки буде наданий додатково).

До розгляду будуть прийматися пропозиції Учасників, які нададуть зразок набору до закінчення прийому пропозицій для ознайомлення та підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника.

Зразки просимо надати за адресою Замовника: м. Запоріжжя, просп. Соборний, б. 189 кур’єрською доставкою із зазначенням назви Учасника.

Зразок набору має містити по одній позиції кожного найменування, який перелічено у Додатку №1.

Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» залишає за собою право відхилити будь-які чи всі цінові пропозиції, отримані у відповідь на запрошення до участі у тендері, і жодним чином не зобов’язана приймати будь-яку цінову пропозицію.

Повернення зразків наданих для тендеру від постачальників – протягом десяти робочих днів після розгляду тендерних пропозицій.

У разі ненадання зразків, пропозиція Учасника розглядатися не буде.

Форма подання тендерної пропозиції:

Тендерні пропозиції повинні бути надіслані на електронну адресу [email protected] з темою листа «Тендер на закупівлю навчальних наборів для дитячих садків_Назва постачальника»

У разі запитань звертатися до спеціалістки із закупівель Антоненко Альони, контактний телефон: +38050-700-96-11.

Додаток №1


Останні публікації цього розділу:

Закупівля ІТ-послуг для вдосконалення цифрової платформи правової допомоги (PravoVsim.org)

Конкурс грантів «Сприяння у виконанні обласних планів дій 1325» для жіночих/феміністичних організацій

Тендер на укладення разового договору з надання послуг з нового будівництва (буріння) артезіанських свердловин, водонапірної башти та приміщення для бювету

Постачання опалювального обладнання, дизельних та бензинового генераторів

Закупівля: Детектори та аналізатори (Дозатор пляшковий)

Конкурс на закупівлю велосипедів з електроприводом