Тендер на закупівлю меблів, офісної техніки та супутніх товарів

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
UCRN

УМПД лого 3 (UA Black).png
Тендер на закупівлю меблів, офісної техніки та супутніх товарів

Громадська спілка «Українська мережа за права дитини» (далі — ГС «УМПД»), код ЄДРПОУ 40211870, оголошує тендер на закупівлю меблів, офісної техніки та супутніх товарів (товарів для облаштування кабінету психолога) для реалізації проєкту «Підтримка реформи Кращого догляду у Волинській області шляхом посилення соціальних послуг та системи догляду за дітьми», який впроваджується Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та Консорціумом партнерських організацій за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Швеції. В Консорціум входять: ГС “Українська мережа за права дитини”, МБО «БФ «СОС Дитячі Містечка» Україна», МБФ “Українська фундація громадського здоров’я”.

Перелік товарів:

Лот 1. Меблі.

Лот 2. Офісна техніка.

Лот 3. Супутні товари (товари для облаштування кабінету психолога).

Опис мінімальних технічних вимог до товарів наведено у Формі цінової пропозиції (Додаток № 2 до цього Оголошення).*

*Зверніть увагу, Форма цінової пропозиції містить інформацію по 3х лотах. Ви можете подати свою пропозицію як за всією закупівлею, так і за окремим її лотом (лотами).

Умови оплати:

100% післяплата отриманих товарів здійснюється Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів з моменту підписання Замовником відповідних накладних.

Вимоги до поставки товарів:

  • товари, що постачатимуться, повинні відповідати мінімальнм технічним характеристикам, вказаним у частині Формі цінової пропозиції (Додаток № 2 до цього Оголошення);
  • товари, що постачатимуться, повинні відповідати обов’язковим вимогам якості та безпеки, передбаченим для товарів даного роду чинним законодавством України.

Умови поставки:

  1. Поставка товарів здійснюється окремими партіями за кожним лотом, відповідно до повного переліку товарів, наведеного за кожною адресою. Одній адресі за лотом відповідає одна партія. Замовник залишає за собою право відмовитись від прийому партій, які постачатимуться не у повному складі.
  2. Товар повинен бути новим, без видимих недоліків, а саме: пошкоджень, потертостей, тріщин, подряпин, плям або розводів. Товар повинен мати відповідне пакування, яке забезпечує цілісність товару та збереження його під час транспортування.
  3. Доставка, розвантаження товару, підйом на поверх (не нижче, ніж другий), занесення, збірка та встановлення у місці його подальшої експлуатації, здійснюються за рахунок Постачальника. Вказані послуги окремо не сплачуються Замовником.
  4. Відповідальність за якість товару, його зовнішній вигляд та неушкодженість при транспортуванні до Замовника покладаються на Постачальника.
  5. Учасник тендеру гарантує якість товару, що постачається Замовнику за договором про закупівлю протягом встановленого терміну експлуатації товару, але не менше, ніж 12 місяців, при умові дотримання Замовником умов його зберігання.
  6. Кожна партія товару повинна мати відповідні супровідні документи: рахунок, акт-приймання-передачі, товарно-транспортна накладна, сертифікат якості, або декларацію відповідності (у разі, якщо товар даного виду підлягає обов’язковій сертифікації, відповідно до норм чинного законодавства України).

Кінцевий строк поставки товарів: 30 календарних днів з дня підписання відповідного договору/договорів.

Місце поставки товарів: Волинська область, точні адреси будуть надані Замовником під час укладання відповідного договору/договорів.

До участі в тендері запрошуються:

  • фізичні особи-підприємці;
  • юридичні особи, організації.

Склад тендерної пропозиції:

  • Тендерна пропозиція має надаватись у формі цінової пропозиції. Учасники тендеру повинні вказати запропоновані ціни у відповідних таблицях (Форма цінової пропозиції, додаток №2 до цього Оголошення) та подати свої цінові пропозиції за підписом та печаткою (у разі використання) у складі тендерних пропозицій.*

*Зверніть увагу, Форма цінової пропозиції містить інформацію по 3х лотах. Ви можете подати свою пропозицію як за всією закупівлею, так і за окремим її лотом (лотами).

  • До складу своєї тендерної пропозиції Учасники повинні також надати реєстраційні, установчі, організаційно-розпорядчі та інші документи, згідно з наступним переліком:
  • належним чином підписана Тендерна форма у формі таблиці (додаток №1 до цього Оголошення);
  • копія документу, який посвідчує статус платника податків учасника (Свідоцтва платника податку, Витягу з реєстру платників ПДВ чи Витягу з реєстру платників єдиного податку (із зазначенням групи платника єдиного податку); 
  • копія Статуту юридичної особи з усіма додатками та змінами (остання редакція). У випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року учасник може надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги;
  • копія документу (документів), які посвідчують право особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника/протокол установчих зборів засновників (у разі, якщо він передбачений для діяльності учасника) або довіреність для уповноваженого представника, крім ФОП);
  • копії договору/договорів з предметом, аналогічним до предмету закупівлі цього Тендеру, з усіма додатками, що становлять його (договору) невід’ємну частину або листи-відгуки/рекомендаційні листи про успішне виконання аналогічних договорів або референс-листи (документ за підписом Учасника, що містить перелік контрагентів, включно з їх найменування та контактами відповідальних осіб для отримання відповідних рекомендацій). Вищезгадані документи повинні бути надані за останній період, що не перевищує 3 (три) роки з дня публікації Оголошення про проведення Тендеру;
  • будь-які інші документи, що можуть бути корисними для оцінки пропозиції.

У разі ненадання вищезазначених Обов’язкових документів тендерна пропозиція може вважатися НЕДІЙСНОЮ.

Правила оформлення тендерної пропозиції учасниками:

  • Учасники мають подавати пропозиції українською мовою у вигляді сканованих копій документів, а також в електронному форматі (/excel.) на електронну адресу [email protected], ставлячи у копію [email protected]
  • Будь-які запити про надання додаткової інформації щодо цього Тендеру повинні надсилатися на електронну адресу [email protected], ставлячи в копію [email protected]
  • Всі надані копії документів мають бути розбірливими та якісними. Звертаємо вашу увагу: документи, що подаються учасником закупівлі, повинні бути належного рівня зображення та доступними для перегляду. Вважаються не наданими та під час розгляду пропозицій до уваги не прийматимуться такі документи, які не відкриваються або текст яких неможливо ідентифікувати.
  • Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе Учасник тендеру.
  • До участі у оцінці тендерних пропозицій тендерною комісією допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам Оголошення. Пропозиції, надіслані на іншу адресу або в іншій формі, ніж це передбачено цим Оголошенням до участі у тендері, або у випадку, яких не дотримано належного рівня конфіденційності, або отримані після вказаної дати та часу, буде відхилено.
  • Усі ціни вказуються в гривнях з урахуванням всіх обов’язкових платежів, що сплачуються або повинні бути сплачені.

Тендерні пропозиції просимо надати:

— до 18.00 год. 27 жовтня 2025 року.

Відкриття пропозицій та визначення переможців тендеру відбудеться:

— о 09.00 год. 28 жовтня 2025 року.

Методика обрання переможця тендеру.

Реалізацію Договору буде доручено Постачальнику, який подав технічно прийнятну пропозицію з найнижчою ціною. Пропозиція вважається технічно прийнятною, якщо вона відповідає наступним мінімальним технічним критеріям: усі вищезгадані документи, що повинні супроводжувати тендерну форму було надано, запропоновані товари відповідають необхідним специфікаціям.

Як взяти участь у тендері:

Для того, щоб взяти участь у тендері необхідно надати свої пропозиції на електронну адресу: [email protected], ставлячи у копію [email protected]

Документи, необхідні для участі у Тендері, ви можете завантажити за наступними посиланнями:

- Додаток 1, який містить Тендерну форму, а також Умови та положення Тендеру;

- Додаток 2 – Форма цінової пропозиції.


Останні публікації цього розділу:

Відкритий тендер на закупівлю зимових наборів

Надання послуг перевезень

Реєстрація на курс для представників НУО: «Моніторинг та оцінка рішень та проєктів»

Конкурс з проведення модернізації харчоблоку та їдальні для шкіл України (подовжено)

Надання послуги харчування для учасників тренінгу