Оголошуємо тендер на закупівлю меблів в межах програми «Посилення спроможності молоді як агентів змін, розвиток життєвих навичок у підлітків та підвищення кваліфікації вчителів у школах із питань психосоціальної підтримки та психічного здоров’я»
Громадська організація «ЦЕГРІН «ЛТАВА» оголошує тендер на закупівлю меблів в межах програми «Посилення спроможності молоді як агентів змін, розвиток життєвих навичок у підлітків та підвищення кваліфікації вчителів у школах із питань психосоціальної підтримки та психічного здоров’я». Програму впроваджує Центр Громадянських Ініціатив Лтава за фінансової підтримки ЮНІСЕФ через FINNISH COMMITTEE FOR UNICEF та GLOBAL -THEMATIC HUMANITARIAN RESP.
Опис очікуваних послуг:
Постачання товарів згідно специфікації Додаток №1
Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (Проформа для подання тендерної пропозиції в Додатку №2.
https://surl.li/qmdzye
Лист-відповідність (встановленого зразка, Додаток №3).
Товар постачається однією партією до 19 вересня 2025 та відповідає якісним характеристикам.
Доставка здійснюється за адресою: м. Полтава, вул. Польська 2Б, за рахунок Постачальника або включена у ціну товару, в тому числі послуги завантаження/розвантаження
Постачальник несе відповідальність за доставку неушкодженого товару на обумовлену вище адресу. Упакування для безпечного перевезення має бути включено у ціну товару або здійснено за рахунок постачальника
Постачальник гарантує, що Товар, який підлягає постачанню за цим Договором, належить йому на правах власності, не є проданим, переданим іншим особам, не закладений, не заставлений, не перебуває під арештом, судових справ у відношенні цього Товару не порушено.
Товар повинен бути новим, таким що не був у використанні. Гарантійний термін використання меблів – не менше 12 місяців з дати постачання.
Технічні, якісні характеристики товару повинні відповідати вимогам чинного законодавства із захисту довкілля та природоохоронного законодавства.
Можливість безготівкового розрахунку.
Досвід роботи учасника у відповідній сфері не менше 2 років.
Критерії відбору виконавця:
Повна відповідність вимогам прописаним у Технічному завданні (див. вище)
Повна відповідність характеристикам товарів прописаним у Специфікації Додаток №1
Цінова пропозиція
Пакет документів для участі в тендері:
1. Реєстраційні документи ФОП (Витяг з реєстру платника єдиного податку з відповідним КВЕД та виписка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України) або юридичної особи (Довідку про реєстрацію платника податків, Виписка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України )
2. Документ з калькуляцією на товари, які вказані у Додатку №2 та Лист-відповідність встановленого зразка, Додаток №3 (з підписом та печаткою за наявності), де окремо зазначити вартість кожної позиції відповідно переліку
3. Гарантійний лист-згода до виконання поставлених вимог у технічному завданні (з підписом та печаткою СПД за наявності) Додаток №4
https://surl.lu/nselvs
4. Документи, що підтверджують наявність в учасника досвіду виконання аналогічних робіт/послуг: довідка довільної форми, яка містить відомості про раніше укладені аналогічні договори (предмет договору, реквізити договору, найменування та контакти замовника таких робіт/послуг).
Тендерні пропозиції та скановані документи повинні бути відправлені в електронному вигляді на адресу:
[email protected](з темою «Закупівля меблів/техніки»).