Тендер на закупівлю логістичних послуг для організації заходів
В межах реалізації проєкту “Комплексна гуманітарна допомога постраждалим від конфлікту жителям України та громадянам третіх країн в Україні, Польщі, Румунії та Молдові”, що впроваджується у партнерстві з Diakonie Katastrophenhilfe за фінансування Міністерства закордонних справ Німеччини, Громадська організація “Психологічна підтримка та реабілітація “Вільний Вибір” проводить тендер на закупівлю логістичних послуг для забезпечення виїзних заходів, таких як кемпи, стратегічні сесії, тренінги та інші події, протягом 2025 року.
Про нас: Громадська організація “Вільний вибір” працює у сфері ветеранських справ з 2015 року. Ми надаємо індивідуальну та групову психологічну підтримку ветеранам та ветеранкам, захисникам та захисницям членам їхніх сімей, членам сімей загиблих, військовополонених та зниклих безвісти.
Порядок надання послуг:
- Купівля (або компенсація витрат) проїзних квитків учасникам заходу та працівникам за умови надання будь-якого ідентифікаційного документу (паспорт, водійські права, тощо). Учасники будуть добиратися з різних регіонів України. Компенсація проїзду відбувається по квитках на потяг (купе, Інтерсіті 2 клас) або автобус / маршрутку. Відшкодування проводиться по тих квитках, що будуть надані учасниками і учасницями.
Основні критерії та вимоги:
- Досвід надання логістичних послуг для подій або організацій.
- Підтверджена можливість забезпечити надання послуги в необхідні терміни.
- Чітка та зрозуміла цінова пропозиція з прозорим співвідношенням ціни/якості.
- Наявність необхідних КВЕДів.
- Юридична особа, яка є учасником, не внесена до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
- Юридична особа, яка є учасником, не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Вимоги до оформлення пропозиції:
- Виконавець надсилає відсоткову ставку комісії за надання послуг (загальний відсоток від вартості квитків або іншої роботи). Також виконавець може бути оформленим, якщо працює не по відсотковій комісії.
- Реєстраційні документи (ФОП/юридична особа).
Інші деталі:
- Валютою пропозиції є гривня. Розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України.
- Оплата здійснюється за фактично надані послуги шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника на підставі рахунку та акту виконаних послуг. В заявці ви можете уточнити зручний для вас спосіб оплати.
Цінову пропозицію та супровідні документи надсилайте на електронну пошту [email protected].
із темою листа “Логістичні послуги до ГО “Вільний вибір”
Контактні номери:
+380 96 680 35 36
Ірина Удод – проєктний менеджер
+380 50 732 09 60
Ангеліна Актемірова – проєктний менеджер
Умови проведення тендеру:
- Кінцевий термін подачі цінової пропозиції та документів: 19 лютого 2025 року до 18.00
- З обраними кандидатами укладається договір про надання послуг з кінцевим терміном до 31 грудня 2025 року.
- Вартість, вказана в ціновій пропозиції, буде збережена до кінця дії договору та не може змінюватися протягом періоду реалізації проєкту.