Оголошення тендеру на закупівлю канцелярських товарів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


post - 39
Оголошення тендеру на закупівлю канцелярських товарів

Громадська організація «Клуб рибалок України», (далі ГО «КРУ»), код ЄДРПОУ 42261174 оголошує тендер на закупівлю канцелярських товарів  в рамках проекту UKR/PCA2023192/PD202329-3 «Створення 5 цифрових навчальних центрів (DLC) для забезпечення доступу до цифрового та надолужуючого навчання для 4000 дітей у Донецькій області (GCA) надання комплексних послуг соціального захисту  в Сумській області у віддалених районах».

Детальний опис технічних вимог до предмета закупівлі знаходиться у окремому файлі, що додається (Тендерна форма, Зразок тендерної пропозиції)

https://drive.google.com/drive/folders/17ikYQFlcd6M0dEylTPbBrFpZI3Bmvzx9?usp=drive_link

 

 

Дата оголошення тендеру: 07 листопада 2024р.

Місце проведення: Сумська область

Місце надання послуги: Сумська область

Просимо надіслати вашу цінову пропозицію разом з наступними документами до 17 год. 00 хв. 14 листопада 2024 р.

 

Тендерні пропозиції повинні мати наступну інформацію:

 

1) комерційну пропозицію, яка повинна відповідати вимогам викладених у «Тендерна форма» до запиту;

2) комерційна пропозиція має бути оформлена українською мовою та скріплена підписом;

3) реєстраційні документи:

  • виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  • копія довідки чи свідоцтва платника єдиного податку, копія витягу з реєстру платників єдиного податку;
  • свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи;
  • статут або інший установчий документ компанії (остання редакція);
  • довідка про відкриття рахунку/реквізити банку.

4) постачальник має бути зареєстрований на підконтрольній території України.

Скановані копії реєстраційних документів надаються разом з загальним пакетом документів тендерної документації.

 

Якщо до тендерної пропозиції не буде прикріплено вищезгадані реєстраційні документи, то така пропозиція не буде розглянута (в разі необхідності на розгляд тендерної комісії).

 

Оплата наданих послуг здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі на р/р постачальника. Вартість доставки повинна бути врахована в вартість товару.

 

Термін постачання: до 31 грудня 2024 року, включно.

Вимоги до  Учасників:

товари повинні постачатись суб‘єктом підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України, який має досвід роботи у відповідній сфері, має відповідний КВЕД, учасник має аналогічний досвід. Учасник закупівлі підтверджує, що має можливість поставити товар у вказаний в договорі місці та строк, можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір, рахунок, видаткову накладну тощо).

 

Перевага буде надана постачальнику, який запропонує найкраще співвідношення ціни та якості товару, умов оплати (при рівних умовах перевага буде надана постачальнику, який запропонує оплату товару – по 100% післяплаті).

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором після фінансової та технічної оцінки запропонованих комерційних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному оголошенні, але не пізніше 15.11.2024р.

Учасник цього тендеру приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього оголошення.

Учасник, надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (проведення тендеру) за цим оголошенням, підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор може відхилити його комерційну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови (згідно з технічними вимогами).

 

Замовник докладає зусиль із запобігання, виявлення та вжиття заходів проти всіх випадків шахрайства та зловживань.

 

Тендерні пропозиції повинні бути надіслані з темою листа «Тендер на закупівлю канцелярських товарів»  на електронну адресу: [email protected] в копію обов’язково ставити: [email protected]

 

У разі запитань звертайтеся на електронну адресу: [email protected] в копію обов’язково ставити: [email protected]

 

 


Останні публікації цього розділу:

Закупівля послуг з підтримки сертифікації для українських аграріїв та малого та середнього бізнесу

Тендер: поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) ДНЗ № 1 МГ № 64 м. Миколаїв

Відкритий тендер із закупівлі обладнання

№ ITB 2024-286: термін приймання пропозицій по закупівлі продовжено до 11 грудня

Тендер: поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) ДНЗ № 49 м. Миколаїв

Закупівля № ITB 2024-286 від 18 листопада в частині Лоту №11 скасована