Тендер на закупівлю канцелярських товарів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


prostirtender tender 1 (9)
Тендер на закупівлю канцелярських товарів

БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «БЕЗПЕЧНЕ МАЙБУТНЄ» в рамках проекту “Швидке реагування в Кіровоградській області для задоволення потреб дітей та їхніх опікунів, у тому числі внутрішньо переміщених осіб, які постраждали внаслідок війни в Україні», оголошує тендер на закупівлю канцелярських товарів (за кодом ДК 021:2015- 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне).

  1. Інформація про замовника:

Найменування – Благодійна організація «Благодійний фонд «Безпечне Майбутнє».

Код за ЄДРПОУ 44252795.

Особа уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками – голова тендерного комітету Л. Солонар, контактний е-mail:  [email protected]

  1. Порядок формування цінової пропозиції – при формуванні цінової пропозиції учасники повинні враховувати вартість доставки товарів до складу замовника у м. Кропивницький. У складі пропозиції учасник повинен надати цінову пропозицію за формою, що наведена у Додатку 7.
  2. Термін поставки товарів – згідно заявок замовника до 30 червня 2023 року (включно).
  3. Місце поставки товарів – за адресою замовника у м. Кропивницький
  4. Технічні характеристики предмета закупівлі – викладені у Додатку 2 до оголошення. Закупівля здійснюється без поділу на частини/лоти (замовник не приймає часткові пропозиції).
  5. Вимоги до учасників тендеру – викладені у Додатку 1 до оголошення
  6. Дата початку прийому пропозицій: з 30.01.2023 р. Порядок подання пропозицій – викладений у Додатку 6 до оголошення
  7. Кінцевий термін подання пропозицій: до 06.02.2023 р. 11:00 год.
  8. Методика оцінки пропозицій – у Додатку 8 до оголошення.
    За результатами розгляду та оцінки пропозицій замовник акцептує пропозицію учасника, що визнана найбільш економічно вигідною.
    Замовник укладає договір про закупівлю з  учасником, пропозицію якого було акцептовано, не раніше ніж на наступний день після акцепту.
    У разі відмови учасника, пропозицію якого було акцептовано, від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог оголошення, замовник визначає наступну найбільш економічно вигідну пропозицію із числа учасників, пропозиції яких не були відхилені.
  9. Умови оплати, джерело фінансування – по факту поставки товарів, за рахунок коштів UNICEF.

Детальна інструкція щодо тендеру.

Запитання щодо умов участі у тендері можна надсилати за ел. адресою: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Інноваційні рішення для сільського розвитку

Конкурс на закупівлю обладнання: портативна колонка, проектор, екран подовжувач кріплення для проектора, магнітно-маркерний фліпчарт, сумка для ноутбука, мишка бездротова, кабель HDMI, електроконвектор, струменевий принтер, накопичувач SanDisk

Конкурс на закупівлю обладнання (фліпчарт, колонка, ноутбук, подовжувач, проєктор, проекційний екран, миша, флеш пам'ять)

Відкритий тендер на закупівлю Послуг встановлення та імплементації ліцензій та технічної підтримки для CRM системи на 2025 рік

Закупівля ІТ-послуг для вдосконалення цифрової платформи правової допомоги (PravoVsim.org)

Конкурс грантів «Сприяння у виконанні обласних планів дій 1325» для жіночих/феміністичних організацій