Тендер на закупівлю гігієнічних сертифікатів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
SvitloNadii

tender_ntylth(1)
Тендер на закупівлю гігієнічних сертифікатів

18.04.2024 р.

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує місцеву закупівлю гігієнічних сертифікатів.

Предмет закупівлі: гігієнічні сертифікати (перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики зазначені у Ціновій пропозиції).

Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюються у рамках проекту: «Нагальна гуманітарна підтримка вразливих груп населення в умовах війни», що фінансується МБФ «Альянс громадського здоров’я».

Набувач зобов’язаний здійснювати закупівлі у відповідності з Кодексом поведінки для набувачів та Кодексом поведінки для постачальників.

Термін надання послуг:

травень 2024 року (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та постачання гігієнічних сертифікатів.

№ п/п

Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

1.

Відпуск товарів згідно найменування, розміру та інших техн. характеристик, зазначених у Ціновій пропозиції.

Цінова пропозиція.

2.

Безготівковий розрахунок.

Цінова пропозиція.

3.

Фіксована вартість (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).

Цінова пропозиція.

4.

Відпуск товарів без ПДВ.

Цінова пропозиція.

5.

Поставка товару повинна здійснюватися транспортом постачальника або за рахунок постачальника.

Цінова пропозиція.

 

№ п/п

Обов’язкові квАліфікаційні  вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

 

 

  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
  • Копія Статуту (для юридичних осіб).

 

Організація не переслідує обрання конкретної торгової марки.

Організацією приймаються пропозиції на товари, які мають подібні характеристики і забезпечують результати, які є еквівалентними або кращими за ті, які необхідні.

Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Ціновій пропозиції.

Організація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг закупівлі у межах 20% від обсягу, вказаного у Ціновій пропозиції!

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

  1. Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції додається).
  2. Копії:
  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
  • Статуту (для юридичних осіб).
  1. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення цінової пропозиції учасника:

  1. Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До цінової пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати цінову пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
  2. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  3. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.
  4. Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками:

Єфімова Ірина, пров. Братів Шеметів, 17-а.

Моб. 0665534705.

e-mail: [email protected].

Цінові пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, пров. Братів Шеметів, 17-а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв.

до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.

Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:

«25» квітня 2024 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.

Цінова пропозиція до Оголошення


Останні публікації цього розділу:

Тендер з відбору незалежного суб’єкта аудиторської діяльності

Тендер на закупівлю медичного обладнання

Пошук підрядника на надання послуг Тренера-консультанта для впровадження членських внесків в Громадській організації

Подовжено термін прийому заявок на Револьверний фонд Це Крафт

Термін приймання пропозицій по закупівлі подовжено (Комплект меблів у дитячу кімнату; Слуховий апарат; Мобільний телефон із аксесуарами)

Молодь запрошують долучитися до реалізації Глобальних цілей сталого розвитку та створити власний проєкт