Тендер на закупівлю допоміжних засобів реабілітації

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
UTOG

prostirtender tender ntylth(2)
Тендер на закупівлю допоміжних засобів реабілітації

В рамках проєкту «Розробка та реалізація комплексної програми реабілітації людей з функціональними порушеннями чи інвалідністю на базі Київського міського клінічного госпіталю ветеранів війни», що реалізує Українське товариство глухих за сприяння ПРООН та за фінансової підтримки Уряду Японії оголошується продовження тендеру на закупівлю допоміжних засобів реабілітації для проведення практичних занять в частині підбору засобів реабілітації, які в подальшому будуть передані Київському міському клінічному госпіталю ветеранів війни.

Метою закупівлі є вибір виробників/постачальників допоміжних засобів реабілітації, із доставкою до Київського міського клінічного госпіталю ветеранів війни (вул. Федора Максименка, 26, м. Київ, 04075). 

Завантаження та розвантаження, доставка до місця встановлення, монтаж, налагодження та введення в експлуатацію товару здійснюється за рахунок Учасника.

Термін реалізації поставки допоміжних засобів реабілітації – до 15.11.2023.

Для участі у тендері, необхідно підготувати ти направити наступний пакет документів:

Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Додаток 1.

Цінова пропозиція: Додаток 2.

Валютою тендерної пропозиції має бути національна валюта України – гривня;

Ціна тендерної пропозиції повинна включати податки та збори, передбачені нормами чинного законодавства України та вартість логістичних витрат.

Кваліфікаційні критерії до учасників — наявність у учасника закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):

для підтвердження виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) необхідно надати в складі тендерної пропозиції копію аналогічного договору з додатками.

Повний пакет реєстраційних документів, а саме:

  • копію паспорта – сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено місце проживання для фізичних осіб-підприємців;
  • виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  • статут або інший установчий документ компанії (остання редакція);
  • документ, що підтверджує право підпису;
  • для платників ПДВ: копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ;
  • для платників єдиного податку: копія довідки чи свідоцтва платника єдиного податку, копія витягу з реєстру платників єдиного податку.

Учасники тендеру: Учасник має бути юридичною особою або фізичною особою-підприємцем третьої групи оподаткування (що здійснює відповідну діяльність згідно КВЕД), зареєстрованою відповідно до законодавства України.

З переможцем підписується Договір.

Ваша пропозиція має бути надіслана на електронну адресу [email protected]  – не пізніше 18:00 за місцевим часом 23 жовтня 2023 р.

          Додаток 1
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
  Найменування виробу (модель) Кількість, одиниць Код згідно ISO 9999 Опис технічних характеристик Відповідність ТАК/НІ  з обов’язковим посиланням на відповідну сторінку інструкції чи іншого документу
1 активне крісло колісне підвищеної надійності та функціональності (модель: K-series) 1 12 22 03 Обов’язкові функції: керування ручними привідними ободами на колесах; регулювання балансу крісла колісного за рахунок комбінації з двох або більше регулювань колісної бази / системи опори тіла по горизонталі/ системи опори тіла за кутом нахилу / спинки за кутом нахилу/ спинки по горизонталі; підніжки регульовані за висотою, у складаних моделях – з відкидною або складаною опорою стопи; підлокітники (щитки) незнімні / знімні / відкидні / регульовані за висотою / по горизонталі; спинка відкидна, регульована за висотою/ за висотою та за кутом нахилу; розбірні / у складеному положенні не втрачають можливості котитись на колесах. Технічні характеристики:вага не більше ніж 14 кг; колісна база регулюється плавно або має не менше ніж три дискретні положення. Обов’язкове оснащення: підставка під гомілки / задники-тримачі; зі швидкознімними колесами; подушка на сидіння / на сидіння та спинку; світловідбивні пристрої. Додаткове спеціальне оснащення (залежно від індивідуальних потреб користувача):протиперекидний пристрій)  
2 середньоактивне крісло колісне базове (модель: Action 3 NG) 1 12 22 03 Обов’язкові функції: керування ручними привідними ободами на колесах; система опори тіла фіксована/регульована за кутом нахилу / регульована за висотою; підніжки регульовані за висотою, знімні/ незнімні з відкидною опорою стопи; підлокітники знімні/відкидні/регульовані за висотою; колісна база регульована; спинка фіксована/знімна/відкидна; у складеному положенні не втрачають можливості котитись на колесах. Обов’язкове оснащення: подушка на сидіння / на сидіння та спинку/ м’яке сидіння / м’яке сидіння та спинка; підставка під гомілки / задники-тримачі; світловідбивні пристрої. Додаткове спеціальне оснащення (залежно від індивідуальних потреб користувача): протиперекидний пристрій;  
3 подушка протипролежнева (модель: Flo-tech Lite) 1 04 33 03 з пінополіуретану, контурна  
4 багатофункціональне крісло колісне з можливістю зміни кута нахилу системи опори тіла базове (модель: Rea Clematis PRO) 1 12 22 03 Обов’язкові функції: керування – за допомогою супроводжуючої особи / за допомогою супроводжуючої особи та ручними привідними ободами на колесах; система опори тіла регулюється за кутом нахилу; підніжки регулюються за висотою, знімні/ незнімні з відкидною опорою стопи; спинка регулюється за кутом нахилу/ за кутом нахилу та за висотою. Обов’язкове оснащення: подушка на сидіння / на сидіння та спинку/ м’яке сидіння; валик для збереження зазору між ногами/ контурна подушка на сидіння / паховий ремінь; підставка під гомілки / тримачі для ніг/ задники-тримачі; запобіжний пояс; бічні упори для тіла / контурна подушка на спину / фіксатор грудної частини тіла; для крісел колісних із керуванням супроводжуючою собою – бічні упори для голови / підголівник; світловідбивні пристрої. Додаткове спеціальне оснащення (залежно від індивідуальних потреб користувача): для крісел колісних із самостійним керуванням – бічні упори для голови/ підголівник; фіксатор грудної частини тіла.  
5 багатофункціональне крісло колісне (реклайнер) базове (модель: Action 2 NG) 1 12 22 03 Обов’язкові функції: керування – за допомогою супроводжуючої особи / за допомогою супроводжуючої особи та ручними привідними ободами на колесах; система опори тіла фіксована / регульована за кутом нахилу;
підніжки регулюються за висотою та за кутом нахилу / за висотою, знімні з відкидною опорою стопи; підлокітники знімні/відкидні; спинка регулюється за кутом нахилу; у складеному положенні не втрачають можливості котитись на колесах. Обов’язкове оснащення: подовжувач спинки / підголівник; протиперекидний пристрій; подушка на сидіння / на спинку та сидіння; підставка під гомілки / тримачі для ніг/ задники-тримачі; світловідбивні пристрої. Додаткове спеціальне оснащення (залежно від індивідуальних потреб користувача): бічні упори для тіла;
бічні упори для голови; запобіжний пояс.
 
6 підйомник (модель: Birdie Evo Compact) 1 12 36 03 пересувний, з електричним приводом в комплектні з стропою із нейлону  

 

 

ФОРМА

«ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ»

(подається на фірмовому бланку учасника)

 

___________________ 2023 р.

 

 

Кому: _______________________________ (назва замовника)

Предмет закупівлі : _________________________________________________________

Найменування Учасника: ________________________________________________________

(повна назва організації учасника)

в особі ________________________________________________________________________

(прізвище, ім’я, по батькові, посада відповідальної особи)

уповноважений повідомити наступне:

1. Розглянувши тендерну документацію та всі вимоги до учасників та предмету закупівлі, ми згодні підписати договір на його виконання за ціною: __________________ грн (____________________________________________________________________________).

2. Адреса (юридична, поштова) учасника торгів ____________________________________

3. Телефон/факс _______________________________________________________________

4. Відомості про керівника (П.І.Б., посада, номер контактного телефону): _______________

5. Форма власності та юридичний статус підприємства (організації), дата утворення, місце реєстрації, господарська спеціалізація: ____________________________________________

6. Код ЄДРПОУ (для юридичних осіб) (ідентифікаційний номер фізичної особи – платника податків та інших обов’язкових платежів) _______________________________

7. Номер свідоцтва/витягу про реєстрацію платника податку на додану вартість/єдиного податку – для Учасника, який є платником податку на додану вартість/єдиного податку: ____

8. Банківські реквізити: ___________________________________________________________

9. П.І.Б., посада особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи тендерної пропозиції Учасника: ____________________________________________________

10. Строк поставки товару (виконання роботи, надання послуги): ________________________

11. П.І.Б., посада особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати договір за результатами процедури закупівлі: _________________________________________________

12. Цінова пропозиція (заповнити таблицю відповідно до лотів, які пропонує учасник):

Найменування предмета закупівлі (модель)

Кількість

Опис технічних характеристик

Ціна за одиницю (грн)

Всього (грн)

         

 


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю методичних матеріалів для класів безпеки

Тендер пропозицій на закупівлю приладдя молодіжних центрів та арт-матеріалів для спільних занять з дітьми, офісний супровід

Запрошення до участі у тендері з метою підписання договору поставки без фіксації ціни на канцелярські, господарчі товари та матеріали для творчості (UHF-7)

Конкурс на закупівлю обладнання №1 (Ноутбук)

Тендерна пропозиція щодо постачання шин та інших автотоварів

Тендерна пропозиція щодо постачання товарів для забезпечення фізичної безпеки співробітників і надавачів послуг