Тендер на закупівлю допоміжних засобів реабілітації

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
UTOG

prostirtender tender 1 (10)
Тендер на закупівлю допоміжних засобів реабілітації

В рамках проєкту «Розробка та реалізація комплексної програми реабілітації людей з функціональними порушеннями чи інвалідністю на базі Київського міського клінічного госпіталю ветеранів війни», що реалізує Українське товариство глухих за сприяння ПРООН та за фінансової підтримки Уряду Японії оголошується закупівля допоміжних засобів реабілітації для оснащення кабінету асиситивних технологій.

Метою закупівлі є вибір виробників/постачальників допоміжних засобів реабілітації, із доставкою до Київського міського клінічного госпіталю ветеранів війни (вул. Федора Максименка, 26, м. Київ, 04075).

Завантаження та розвантаження, доставка до місця встановлення, монтаж, налагодження та введення в експлуатацію товару здійснюється за рахунок Учасника.

Термін реалізації поставки допоміжних засобів реабілітації – до 15.11.2023.

Для участі у тендері, необхідно підготувати ти направити наступний пакет документів:

Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Додаток 1.

Цінова пропозиція: Додаток 2.

Валютою тендерної пропозиції має бути національна валюта України – гривня;

Ціна тендерної пропозиції повинна включати податки та збори, передбачені нормами чинного законодавства України та вартість логістичних витрат.

Кваліфікаційні критерії до учасників — наявність у учасника закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):

для підтвердження виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) необхідно надати в складі тендерної пропозиції копію аналогічного договору з додатками.

Повний пакет реєстраційних документів, а саме:

  • копію паспорта – сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено місце проживання для фізичних осіб-підприємців;
  • виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  • статут або інший установчий документ компанії (остання редакція);
  • документ, що підтверджує право підпису;
  • для платників ПДВ: копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ;
  • для платників єдиного податку: копія довідки чи свідоцтва платника єдиного податку, копія витягу з реєстру платників єдиного податку.

Учасники тендеру: Учасник має бути юридичною особою або фізичною особою-підприємцем третьої групи оподаткування (що здійснює відповідну діяльність згідно КВЕД), зареєстрованою відповідно до законодавства України.

З переможцем підписується Договір.

Ваша пропозиція має бути надіслана на електронну [email protected] – не пізніше 18:00 за місцевим часом 17 жовтня 2023 р.

У разі виникнення додаткових запитань, просимо надсилати їх на електронну пошту [email protected] – не пізніше 18:00 за місцевим часом 14 жовтня 2023 р.

          Додаток 1
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі  
  Найменування виробу (модель) Орієнтовне фото Кількість, од./пар Опис технічних характеристик Відповідність ТАК/НІ  з обов’язковим посиланням на відповідну сторінку інструкції чи іншого документу
1. Ортези на променево-зап’ястковий суглоб і кисть (модель: VR-879-UNI) фото 11111 20 Ортез виготовлено з еластичного матеріалу – неопрену, який дихає та ефективно підтримує температурний баланс шкіри, має високу зносостійкість, стійкість до вигинів і пошкоджень. Ортез посилено металевою пластиною відповідно до анатомічної будови сухожилля під час розгинання та згинанні кисті. Розмір: універсальний.  
2. Ортези на гомілковостопний суглоб-стоп (модеель: VR-897-UNI) фото 2 50 Роз’ємний ортез на гомілковостопний суглоб виготовлено з неопрену преміум-класу, тому він має помірну фіксацію та водночас не обмежує природної рухливості суглоба. Продуманий дизайн із застібками на липучці дає змогу легко закріпити ортез, забезпечити щільне прилягання виробу, створити комфортну компресію, прискорити процес загоєння, зменшити біль, покращити еластичність зв’язок і гнучкість суглоба. Розмір: універсальний.  
3. Ортези на колінний суглоб (модель: VR-894-UNI) фото 3 50 Ортез на колінний суглоб роз’ємний із шарнірами забезпечує напівжорстку фіксацію коліна, унеможливлюючи бічні коливання суглоба завдяки наявності двох металевих ребер.
По обидва боки бандажа для коліна містяться алюмінієві ребра жорсткості, які максимально ефективно підтримують суглоб, здійснюють контрольну функцію та запобігають гіперекстензії. У передній частині він повністю відкривається, що спрощує застосування для пацієнтів після важкої операції, людей похилого віку та користувачів із зайвою вагою. Неопрен має сильну, але еластичну структуру, надає мікромасажну, легку зігрівальну дію. Розмір: універсальний
 
4 Крісла-туалети (модель: RD-CARE-T02) фото 4 30 Крісло-стілець для реабілітації в післяопераційний період люди похилого віку, осіб з інвалідністю, а також хворі, у яких є порушення опорно-рухового апарату. Зручний для справляння природних потреб людини. Оснащено зручними підлокітниками, спинкою, сидінням, яке можно зняти, регулювання по висотіщо дасть змогу налаштувати його, ураховуючи фізіологічні особливості пацієнта, догляд за стільцем-туалетом, щоб не потребуєвав особливих зусиль. Стілець-туалет можна використовувати як у домашніх умовах, так і в спеціалізованих установах.
Мити виріб без застосування абразивних матеріалів мийним засобом і теплою водою.
 
5. Сидіння для унітаза (модель: RD-CARE-B06) фото 5 50 Сидіння-надставка для зручності користування унітазом літнім людям, ослабленим хворим, людям з інвалідністю.
Сидіння об’ємної форми, що складається з двох половин. Нижня половина сидіння-надставка має відповідати формі унітазу. Верхня частина ергономічної форми.
Оснащено двома поручнями.
 
6. Тростини і палиці для ходіння з багатьма наконечниками (модель: MED-01-010) фото 6 50 Виготовлено з алюмінію, виготовлення держака палиці – високоякісний пластик. Держак- повторює форму руки, регульовані по висоті. Палицю можуть використовувати люди похилого віку, люди з інвалідністю, хворі в період реабілітації.  
7 Милиці ліктьові (модель: MED-02-032) фото 7 50 Милиці ліктьові для використоання людьми з інвалідністю, літніми людьми, а також у період реабілітації. Милиця повина дозволяти спиратись на кистьовий і ліктьовий суглоби. Милиці ліктьові регулюванні за висотою. Милиці ліктьові ​​з алюмінію, ручка та підлокітник пластмасові, намиличник із гуми, регулювання по висоті.  
8 Пахвові милиці (модель: MED-02-008) фото 8 50 (пар) Милиці пахвові сталеві з м’якими опорами призначено для людей з інвалідністю, хворих і літніх людей, яким потрібна опора на плече, а також людям із ослабленими м’язами рук, що не дає змоги спиратися на кисть і ліктьовий суглоб. Стійки та ніжки милиць виготовлено зі сталевого прокату, пахвовик і ручку – з м’якого матеріалу. Регулювані за висотою, відстань від пахви до ручки регульовані.  
9 Тростини і палиці для ходіння з багатьма наконечниками (модель: MED-01-015) фото 9 20 Алюмінієва палиця на чотирьох опорах для пересування літніх людей, людей з інвалідністю, людей у посттравматичний і післяопераційний період. Платформа-основи з чотирма ніжками. Палиця регульована за висотою  
10 Ходунки-рамки (модель: MED-03-010) фото 10 50 Ходунки дають змогу зберігати рівновагу людині, у якої виявлено порушення опорно-рухового апарату, а також зменшити навантаження на ноги. Ходунки повинні мати функцію “крокування”. Зі звичайного режиму в режим “крокування” ходунки, щоб можна перемкнути.
Ходунки виготовлено з посиленого алюмінію, сталеві. Ходунки регулювані за висотою , складні.
 
11 Ходунки на колесах (модель: MED-03-011) фото 11 20 Ходунки-рамки – засіб реабілітації та пересування для:
людей із порушенням опорно-рухового апарату
післяопераційних хворих у хірургічних і травматологічних відділеннях стаціонарів
літніх людей
Ходунки-рамки повинні складатись з двох стійок, шарнірно закріплених у твердій рамці, об’єднаних телескопічною перемичкою з кнопковим фіксатором
на верхній опорній поверхні стійок є ергономічні ручки зі зносостійкого полімеру
стійки оснащено подовжувачами, що дають змогу регулювати висоту опорних поверхонь від рівня підлоги
на кінці стійок установлено гумові наконечники, які забезпечують надійне зчеплення з підлогою або тротуаром
ходунки оснащено колесами, які в разі потреби можна зняти 
 
12 Крісла-каталки (модель: RD-KJT102) фото 12  20 Крісло-каталка є засобом пересування для людей, які не мають можливості рухатися самостійно внаслідок захворювання або інвалідності, але здатні перебувати в положенні сидячи. Крісло-каталку можна використовувати як у домашніх умовах, так і на вулиці. Кріслом-каталкою керує асистент, тримаючи його за розташовані за спинкою ручки. Максимальна вага 100 кг,ширина сидіння різних типорозмірів, передні колеса 20см, задні колеса 30см  

 

ФОРМА

«ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ»

(подається на фірмовому бланку учасника)

 

___________________ 2023 р.

Кому: _______________________________ (назва замовника)

Предмет закупівлі : _________________________________________________________

Найменування Учасника: ________________________________________________________

(повна назва організації учасника)

в особі ________________________________________________________________________

(прізвище, ім’я, по батькові, посада відповідальної особи)

уповноважений повідомити наступне:

1. Розглянувши тендерну документацію та всі вимоги до учасників та предмету закупівлі, ми згодні підписати договір на його виконання за ціною: __________________ грн (____________________________________________________________________________).

2. Адреса (юридична, поштова) учасника торгів ____________________________________

3. Телефон/факс _______________________________________________________________

4. Відомості про керівника (П.І.Б., посада, номер контактного телефону): _______________

5. Форма власності та юридичний статус підприємства (організації), дата утворення, місце реєстрації, господарська спеціалізація: ____________________________________________

6. Код ЄДРПОУ (для юридичних осіб) (ідентифікаційний номер фізичної особи – платника податків та інших обов’язкових платежів) _______________________________

7. Номер свідоцтва/витягу про реєстрацію платника податку на додану вартість/єдиного податку – для Учасника, який є платником податку на додану вартість/єдиного податку: ____

8. Банківські реквізити: ___________________________________________________________

9. П.І.Б., посада особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи тендерної пропозиції Учасника: ____________________________________________________

10. Строк поставки товару (виконання роботи, надання послуги): ________________________

11. П.І.Б., посада особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати договір за результатами процедури закупівлі: _________________________________________________

12. Цінова пропозиція (заповнити таблицю відповідно до лотів, які пропонує учасник):

Найменування предмета закупівлі (модель) Кількість Опис технічних характеристик Ціна за одиницю (грн) Всього (грн)
         

 


Останні публікації цього розділу:

Послуги з поточного ремонту приміщення бібліотеки, Чернігівська область

Конкурс на закупівлю техніки та меблів: ноутбуків, мобільних телефонів, принтеру, письмових столів та офісних крісел

Тендер на закупівлю послуг з налаштування та впровадження CRM системи

Тендер на закупівлю робіт з розробки інформаційно-аналітичної веб-сторінки "Онлайн тренер реформ в Україні"

Тендер: поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) м. Миколаїв (продовжено)

Тендер на закупівлю продовольчих та непродовольчих товарів