Тендер на закупівлю будівельних матеріалів та послуг – Молодіжного обміну
Благодійна організація «Благодійний Фонд «Країна доброї волі» оголошує тендер для закупівлі будівельних матеріалів в межах програми залучення молоді до відновлення України шляхом реалізації молодіжних обмінів «ВідНОВА:UA». Програму впроваджує Міністерство молоді та спорту України, Всеукраїнський молодіжний центр, ПРООН в Україні у партнерстві з ГО «Місто Активних Громадян» за фінансування урядів Данії та Японії.
Опис очікуваних послуг:
- Постачання товарів та матеріалів згідно специфікації (Додаток 1)
Вимоги до учасників тендеру:
ЛОТ 1
- Відповідність товару та доставка
А) Товар постачається однією партією до 4 серпня 2025 та відповідає якісним характеристикам.
Б) Доставка здійснюється за адресою: м. Березань, вул. Шевченків шлях 131, за рахунок Постачальника або включена у ціну товару, в тому числі послуги завантаження/розвантаження.
В) Постачальник несе відповідальність за доставку неушкодженого товару на обумовлену вище адресу. Упакування для безпечного перевезення має бути включено у ціну товару або здійснено за рахунок постачальника.
Г) Постачальник гарантує, що Товар, який підлягає постачанню за цим Договором, належить йому на правах власності, не є проданим, переданим іншим особам, не закладений, не заставлений, не перебуває під арештом, судових справ у відношенні цього Товару не порушено.
- Досвід роботи учасника у відповідній сфері не менше 1 року.
- Можливість безготівкового розрахунку.
Критерії відбору виконавця:
- 1. Повна відповідність вимогам прописаним у Технічному завданні (див. вище)
- Цінова пропозиція
Пакет документів для участі в тендері:
- Реєстраційні документи ФОП (Витяг з реєстру платника єдиного податку з відповідним КВЕД та виписка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України) або юридичної особи (Довідку про реєстрацію платника податків, Виписка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України )
- Документ з калькуляцією на товари, які вказані у Додатку 1
- Гарантійний лист-згода до виконання поставлених вимог (з підписом та печаткою СПД за наявності)
- Документи на власний розсуд, що підтверджують досвід роботи учасника у відповідній сфері
ЛОТ 2
- Надання послуг згідно специфікації – Додаток 2
Вимоги до учасників тендеру:
- Чітке визначення етапів виконання робіт з урахуванням безпеки та зручності монтажу.
2. Наявність та правильне виконання заземлення та блискавкозахисту.
3. Дотримання всіх норм і правил електробезпеки при виконанні робіт.
4. Цінова пропозиція на послуги по влаштуванню електропостачання
5. Можливість безготівкового розрахунку.
Критерії відбору виконавця:
- 1. Повна відповідність вимогам прописаним у Технічному завданні (див. вище)
- Цінова пропозиція
Пакет документів для участі в тендері:
- Реєстраційні документи ФОП (Витяг з реєстру платника єдиного податку з відповідним КВЕД та виписка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України) або юридичної особи (Довідку про реєстрацію платника податків, Виписка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України )
- Документ з калькуляцією на товари, які вказані у Додатку 2
- Гарантійний лист-згода до виконання поставлених вимог (з підписом та печаткою СПД за наявності)
Кандидат має змогу подати пропозицію на обидва лоти або ж лише на один лот.
Тендерні пропозиції та скановані документи повинні бути відправлені в електронному вигляді на адресу: [email protected] (з темою «Закупівля матеріалів/послуг по влаштуванню електропостачання для косметичного ремонту»).
Термін подачі: 28 липня 2025 року. Заявки, надані пізніше, розглядатися не будуть.
Контактна інформація: Тетяна Чернюк Моб.тел.: +380932098030 E-mail: [email protected]