Тендер на закупівлю альтанки

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
nona-133

тендер-tender-1-11
Тендер на закупівлю альтанки

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення  закупівлі

для громадської організації «ЗГАРДА» 

          1. Найменування, місцезнаходження та код ЄДРПОУ замовника його категорія: Громадська організація «ЗГАРДА», 35400, Україна, Рівненська область, Рівненський район, смт Гоща, вулиця Центральна, будинок 38, код ЄДРПОУ – 44181080, категорія – неприбуткова громадська організація.

  1. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):

Альтанки – (код ДК 021:2015 44230000-1 Теслярські вироби).

  1. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі:

Інформація про технічні характеристики предметів закупівлі в Додатку 1

  1. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:

Кількість – 1 штука.

Місце поставки: 35400, Україна, Рівнеснька область, Рівненський район, смт Гоща, вулиця Олександра Ільченка, будинок 5 – 1 штука.

Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг:

Строк поставки товару – до 05 листопада 2023 року;

Учасник-переможець повинен забезпечити доставку, розвантаження та влаштування(монтаж) за  свій рахунок. 

  1. Умови оплати:

Оплата проводиться в два етапи: 50%  на підставі рахунку-фактури, після фактичного отримання та монтажу товару  – 50% після оплата на підставі видаткової накладної.    

  1. Очікувана вартість предмета закупівлі:

Вартість предмета закупівлі - 85 000,00 грн.;

  1. Період уточнення інформації про закупівлю:

Не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі, до 30.09.2023 року.

  1. Кінцевий строк подання пропозицій:

Строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення  закупівлі в електронній системі закупівель, до 11.10.2023 року.

  1. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв:

Оцінка пропозицій проводиться комісією із закупівель ГО «Згарада» на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у оголошенні про проведення закупівлі.

Найпершим критерієм оцінки пропозицій є ціна (питома вага цінового критерію – 100%).

  1. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників:

 Замовником не вимагається;

  1. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю:

Замовником не вимагається;

Інша інформація:

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками з приводу уточнення інформації стосовно предмета закупівлі: Ткачук Наталія, тел. +38 (096) 607 89 34

e-mail: [email protected] ГО «Згарда».

Учасник у складі пропозиції повинен надати:

  • витяг/або виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (копія);
  • довідка у довільній формі щодо згоди з технічними вимогами до товару;
  • комерційну пропозицію щодо вартості товару.

Джерело фінансування: закупівля здійснюється в рамках проєкту «Екомістечко», що реалізуються в рамках грантового контракту №NЕАR-ТS/2021/428-365  «Інтеграція сталого розвитку в Україні відповідно до Європейського зеленого курсу», що реалізується відповідно до Грантового контракту, підписаного між Європейською комісією та Громадською організацією «ДІКСІ ГРУП».

Закупівля іншої частини товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ.

             Підстави для відхилення пропозиції учасника:

1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;

2) учасник, який визначений переможцем  закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;

4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через не укладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку закупівлю.

Підстави відміни закупівлі:

  • відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг;
  • неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;
  • скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг.

Додатки до Оголошення:

  • Додаток №1 – Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
  • Додаток №2 – Проект договору.


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на вибір лікувального закладу

Тендер на закупівлю сертифікатів

Конкурс на тендерну закупівлю транспортних послуг

Закупівля канцелярських товарів та обладнання для офісу

Відкритий конкурс на закупівлю ЗАРЯДНИХ СТАНЦІЙ ЕКОФЛО

Конкурс на тендерну закупівлю медичних послуг м. Кременчук