Тендер на виготовлення канцелярської продукції

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
pereklad

тендер
Тендер на виготовлення канцелярської продукції

ГО «Інтерньюз-Україна»

ТЕНДЕРНЕ ОГОЛОШЕННЯ

на виготовлення канцелярської продукції

23 травня 2017 р.

Склад тендерної документації
  • Дане оголошення;
  •  Специфікація;
  • Формат бюджету;
Предмет/Назва послуг Надання послуг з виготовлення канцелярської продукції
Тип тендеру та спосіб оголошення Відкритий
Мета тендеру Вибір фахівців для надання послуг з виготовлення канцелярської продукції та підписання договору з переможцем тендеру.
Джерело фінансування закупівлі послуг Проект USAID “Reform Communications Program in Ukraine”
Валюта тендеру Гривня
Вимоги до послуг та умови оплати Зазначені у Специфікації
Термін незмінності умов Комерційні пропозиції, надані учасниками тендеру, мають бути дійсними без змін до завершення надання послуг
Правила оформлення тендерної пропозиції До участі у оцінці допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам тендерної документації
Визначення переможців Відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно критеріїв, які зазначені у Тендерній пропозиції, але не пізніше – 26 травня 2017 р. 17:00.
Оприлюднення результату процедури закупівлі Шляхом надсилання відповідних повідомлень учасникам тендеру електронною поштою протягом 3-х робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців
Критерії вибору переможців 1.Відповідність заявки потребі заявника і умовам тендерної документації

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Підтверджений досвід у сфері надання послуг

3. Прийнятна ціна, умови та якість надання послуг

Детальніше – у СпецифікаціїОсобливі умови

  • Учасник конкурсу погоджується на можливість ознайомлення з оригіналами документів кінцевих постачальників товарів та послуг
  • ГО «Інтерньюз-Україна» залишає за собою право вимагати від учасників тендера додаткові матеріали або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень пропозицій вимогам специфікації даного тендеру
  • Учасники фактом участі у тендері:
  1. Визнають, що несуть відповідальність за достовірність наданої інформації та усвідомлюють репутаційні ризики, пов’язані з наданням недостовірних відомостей та послуг неналежної якості
  2. Безумовно погоджуються з усіма умовами тендеру і зобов’язуються виконувати їх належним чином

Кінцевий термін подання заявокВсі пропозиції, отримані після кінцевого терміну, подання заявок, а саме після – 26 травня 2017 р. 12:00, розгляду не підлягаютьСпосіб отримання заявокТендерна пропозиція має бути надіслана  електронною поштою  з підписом та печаткою відповідальної особи на адресу:  [email protected]

з темою листа: «Тендер на виготовлення канцелярської продукції від 23.05.2017»

Запитання щодо тендеруНадсилати електронною поштою на адресу  [email protected]Контактнa особaОлексій Солдатов

[email protected]

ГО «Інтерньюз-Україна»

вул. Ризька, 15, м. Київ, 04112, Україна

ГО «Інтерньюз-Україна»

Специфікація з надання послуг до тендерного оголошення

 від 23 травня 2017 року

на виготовлення канцелярської продукції

Предмет специфікації

Надання послуг з виготовлення канцелярської продукції

Дати початку тендеру

23 травня 2017 р.

Дата останньої подачі тендерних заявок

26 травня 2017 р.

Дата оголошення результатів

26 травня 2017 р.

Опис/перелік послуг:

Виробництво 10000 блокнотів (3-х типів) і 10000 кулькових ручок (3-х типів).

Перша партія готової продукції у розмірі 20% від всього замовлення (2000 комплектів блокнот+ручка) має бути готова не пізніше 2 червня 2017 року

40% замовлення (4000 комплектів блокнот+ручка) мають бути готові не пізніше 15 червня 2017 року.

Послуги мають бути надані в повному обсязі (100% – 10000 комплектів блокнот+ручка) не пізніше 2 липня 2017 року

 

 

Розподіл продукції за типами, характеристиками і кількістю:

1. Блокнот 1-го типу (блокноти різних типів будуть відрізнятися дизайн-макетами обкладинки):

–       Наклад 5000 прим.

–       Формат А5

–       Обсяг 100 аркушів.

–       Папір 100г\м2, однобічний в лінію.

–       Палітурка скріплена спіраллю з лівого боку;

–       Обкладинка 4+0, папір 350 г\м2, матова ламінація.

 

2. Блокнот 2-го типу:

–       Наклад 2500 прим.

–       Формат А5

–       Обсяг 100 аркушів.

–       Папір 100г\м2, однобічний в лінію.

–       Палітурка скріплена спіраллю з лівого боку;

–       Обкладинка 4+0, папір 350 г\м2, матова ламінація.

 

3.    Блокнот 3-го типу:

–       Наклад 2500 прим.

–       Формат А5

–       Обсяг 100 аркушів.

–       Папір 100г\м2, однобічний в лінію.

–       Палітурка скріплена спіраллю з лівого боку;

–       Обкладинка 4+0, папір 350 г\м2, матова ламінація.

 

4.       Кулькова ручка 1-го типу (ручки різних типів будуть відрізнятися дизайн-макетами і можуть відрізнятися кольором пластику):

 

–       Кількість одиниць: 5000

–       Корпус: білий або кольоровий пластик, з широким пластиковим кліпом і кнопкою;

–       Малюнок на корпусі та кліпі;

–       Сині чорнила, товщина лінії 0.25-0.5 мм

 

5.       Кулькова ручка 2-го типу:

 

–       Кількість одиниць: 2500

–       Корпус: білий або кольоровий пластик, з широким пластиковим кліпом і кнопкою;

–       Малюнок на корпусі та кліпі;

–       Сині чорнила, товщина лінії 0.25-0.5 мм

 

6.       Кулькова ручка 3-го типу:

 

–       Кількість одиниць: 2500

–       Корпус: білий або кольоровий пластик, з широким пластиковим кліпом і кнопкою.

–       Малюнок на корпусі та кліпі;

-       Сині чорнила, товщина лінії 0.25-0.5 мм

Умови оплати послуг

Оплата послуг здійснюється ГО «Інтерньюз-Україна»

на підставі договірних умов та кошторису витрат на виробництво шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях

Критерії

1) Відповідність заявки потребі замовника і умовам тендерної документації

2) Підтверджений досвід у сфері надання послуг

3) Прийнятна ціна, умови та якість надання послуг

Склад/Зміст тендерних пропозицій

  • Запропонований бюджет
  • Перелік робіт, що будуть виконані
  • Опис досвіду у сфері

Вимоги до підготовки тендерних заявок

Кінцевий термін надання пропозицій – 26 травня 2017 р. 12:00

Тендерна пропозиція має бути надіслана електронною поштою з підписом та печаткою відповідальної особи на адресу: [email protected]

 

Увага! До участі в тендері допускається юридичні особи та Фізичні особи – підприємці. В разі, якщо учасником є ФОП, до заявки додається перелік видів діяльності, що повинен відповідати суті послуг, щодо яких оголошено тендер

 

Форма бюджету

Стаття витрат

Кількість одиниць

Вартість

Всього


Останні публікації цього розділу:

HEAT training _ послуги з організації та проведення тренінгу

Запит цінової пропозиції: Надання послуг послуг для організації міжнародної навчальної поїздки до Швейцарії

Закупівля техніки, меблів та гігієни

Конкурс проєктів для місцевих ОГС, які надають допомогу населенню для подолання наслідків війни (GIZ Україна, проєкт EMPOWER)

Конкурс на закупівлю послуг з організації та проведення комунікаційної кампанії для реалізації проєкту ГО “Сильні громади” з інституційного розвитку Коаліції “На лінії зіткнення”

Greencubator запрошує зелені стартапи до участі у міжнародному конкурсі ClimateLaunchpad 2024