Тендер на вибір постачальника роздаткових матеріалів

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
merezhakhabiv

Тендер_роздаткові матеріали
Тендер на вибір постачальника роздаткових матеріалів

Громадська спілка “Мережа хабів громадянського суспільства України” в рамках проєкту “Громадська участь та міжсекторальне партнерство в громадах України” за підтримки ПРООН в Україні та фінансування уряду Данії оголошує відкритий тендер, метою якого є вибір постачальника роздаткових матеріалів.

Дата оголошення тендеру: 26 серпня 2025 року

Кінцевий термін подачі документів: 23 год 59 хв 31 серпня 2025 року (включно).

Предмет тендеру

Поставка наступного переліку роздаткових матеріалів (для 13 тренінгів, 260 учасників):

  1. блокнот А5 брендований (148 мм×210 мм), з твердою ламінованою обкладинкою, в клітинку, щільністю 80 г/м кв, тип скріплення – горизонтальна пружина вгорі, 48 арк. (за дизайном замовника) – 260 шт.;
  2. ручки кулькові брендовані (пластикові, білі, з кнопковим механізмом, із внутрішнім стержнем синього кольору, брендовані одним логотипом за дизайном замовника) – 260 шт.;
  3. папір для фліпчартів А1 (клітинка) – 13 уп.;
  4. папір для нотаток з липким шаром 75х75 – 13 уп.;
  5. маркери для фліпчарту (4 шт.) – 13 уп.

Умова поставки товару: протягом 5 робочих днів з моменту надання дизайнів на брендовану продукцію.

Місце поставки товару: м. Житомир, майдан Перемоги,10, 3-й поверх.

Умова розрахунку за поставлений товар: безготівковий розрахунок з наступною оплатою протягом 3-х робочих днів від моменту поставки товару.

Участь у тендері

Для участі у тендері постачальникам необхідно надати наступний перелік документів:

  1. Реєстраційні документи організації (виписка/витяг з ЄДРПОУ з відповідним КВЕДом, витяг з реєстру платників ЄП за наявності).
  2. Рахунок/цінова пропозиція із зазначенням фіксованої ціни (включно з доставкою) та терміну дії такого рахунку на пропонований товар/обладнання.
  3. Інформаційний лист та/або посилання на сайт із зазначенням детальних технічних параметрів та характеристик пропонованого товару/обладнання, гарантійних термінів, умов доставки.

Мінімальні вимоги до  відбору:

  1. Доставка товару кур’єром на адресу Замовника.
  2. Можливість розрахунку безготівковим способом з наданням оригіналів супроводжуючих документів з печаткою (в разі наявності) та підписом.
  3. Повна відповідність товару/обладнання вимогам, прописаним у Предметі тендеру.
  4. Надати портфоліо 2-х замовлень на виготовлення ручок та блокнотів від будь-якої організації, що були виконані протягом останніх 12 місяців до дати подачі пропозиції.

Процедура тендеру

  • Тендерні пропозиції можуть бути надані фізично за адресою: м. Житомир, майдан Перемоги, 10 (3-й поверх) або надіслані в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] з темою листа: “Участь у тендері/роздаткові”.
  • До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
  • Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності).
  • Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та пропонуватиме найнижчу ціну.
  • У випадку виникнення запитань чи необхідності уточнень деталей тендеру учасник має право звернутись на електронну пошту [email protected] з темою листа: “Питання до тендеру/роздаткові”.
  • Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою або іншими засобами зв’язку протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.
  • Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
  • Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру), надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням, підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю меблів та державної атрибутики

Тендер на закупівлю консалтингових послуг для проведення дослідження

Тендер на закупівлю транспортних послуг у м. Дніпро та Дніпропетровська обл., м. Запоріжжя (з Дніпра), м. Одеса та Одеська обл., м. Миколаїв (з Одеси), м. Херсон (з Одеси), м. Харків та Харківська обл.

Тендер на закупівлю послуг навчального центру для підготовки водіїв (Код 95)

Transportation of a mounting platform Renault Maxity from Urrugne municipality (France) to Chernihiv region (Ukraine) / Транспортування монтажної платформи Renault Maxity з муніципалітету Уррунь (Франція) до Чернігівської області (Україна)