Тендер на вибір постачальника послуг з широкоформатного друку

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
osthotline

tender
Тендер на вибір постачальника послуг з широкоформатного друку

Благодійна організація
«Благодійний фонд «Надія та Довіра»
оголошує тендер на вибір постачальника послуг з широкоформатного друку.

Тендер проводиться в рамках Статутної діяльності Благодійної організації «Благодійний фонд «Надія та Довіра» (Організатор) метою діяльності якої є формування здорового  суспільства, шляхом профілактики соціально-негативних явищ на території України.

Дата оголошення тендеру:  03 жовтня  2017  року

  1. Мета та предмет тендеру.

Мета тендеру: забезпечення потреб Організатора в послугах широкоформатного друку.

Предметом тендеру є тендерна пропозиція (цінові пропозиції, прайси, рахунки-фактури, проекти договорів тощо) та інші документи, форма та зміст яких мають відповідати умовам, викладеним у цьому оголошенні.

  1. Кваліфікаційні вимоги до характеристик учасників тендеру на надання вищевказаних послуг:

До участі у тендері запрошуються організації всіх форм власності, які:

- мають власний парк обладнання для широкоформатного друку;

- мають успішний досвід виконання робіт з широкоформатного друку в стислі терміни;

- офіційно зареєстровані та діють на території України.

  1. Комерційна пропозиція – перелік продукції для закупівлі:

А) Постер для розміщення на конструкції billboard, розмір 6х3 (технічні характеристики: папір Вlueback, щільність 115 гр/кв.м, роздільна здатність друку 360 dpi)

- пропозиція повинна містити розрахунок вартості для наступних тиражів: 20, 50, 80, 100 шт.

Б) Постер для розміщення на конструкції city-light, розмір 1,2х1,8 (технічні характеристики: папір Backlit, City Light, щільність 150 гр/кв.м, роздільна здатність друку 360 dpi)

- пропозиція повинна містити розрахунок вартості для наступних тиражів: 10, 20, 30, 50 шт.

Комерційна пропозиція має бути завірена печаткою організації та підписом уповноваженої особи.

  1. Додаткові умови:

-  заявлена вартість продукції в п.3 наданої тендерної пропозиції повинна бути зафіксована до 31 січня 2018 року;

- в тендерній пропозиції обов’язково повинні бути вказані строки та терміни оплат, а також можливість постоплати;

- в тендерній пропозиції повинні бути вказані реальні терміни виконання робіт;

- в тендерній пропозиції, за бажанням учасника тендеру, може бути вказана можливість залучення дизайнера учасника для розробки оригінал-макету та вказана вартість послуг дизайнера.

  1. Перелік документації для проведення закупівлі.

Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції наступні документи:

- комерційну пропозицію з повним описом;

- копію свідоцтва про державну реєстрацію та копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

-  копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або копія витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);

- копію або оригінал  документа, що  підтверджує повноваження щодо підпису договору та документів пропозиції учасника (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, тощо);

- копію Статуту або інший установчий документ (за наявністю);

- копію довідки (витяг) Статуправління про включення до ЄДРПОУ;

- довідка із зазначенням банківських реквізитів контрагента. 

  1. Визначення переможця тендеру:

Розгляд та відбір тендерних пропозицій буде проводиться тендерною комісією Організатора на власний розсуд, виходячи з власного бачення мети, цілей та завдань тендеру.

Винагородою переможцю тендеру буде розміщення Організатором заказу на друк широкоформатної продукції у 2017 році.

Кінцевий термін надання заявок –   10 жовтня 2017 року (17:00).

Адреса для подання заявок: м. Київ, вул. Будівельників 22/11, оф. 24, 1-й поверх. Подання сканкопій заявок на е-mail: info@hopeandtrust.org.ua

Контактна особа: Сербін Сергій, тел.: +38 (067) 939-10-50; е-mail: serbin@hopeandtrust.org.ua

Фонд «Надія та Довіра» не несе відповідальність за роботу пошти України, за будь-які поштові помилки, внаслідок яких матеріали (інформація про розгляд пропозицій, тендерна пропозиція, кошторис  чи будь-які інші документи, необхідні для участі у тендері) учасників тендеру не надійшли чи надійшли з запізненням, були загублені чи пошкодженні, за роботу операторів зв’язку.

Учасник тендеру несе відповідальність за достовірність наданої інформації.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю модульної адмінбудівлі поліції 52,1 кв.м. (укомплектоване меблями)

Запит на надання пропозиції щодо закупівлі пакувальної лінії

ОПОРА шукає надавача юридично-аналітичних послуг

Запит цінової пропозиції на логістичну підтримку проведення навчальної сесії у Вінниці та Жмеринці

Тендер на закупівлю товарів для облаштування класів безпеки

Прифронтова економічна стійкість: розвиток місцевої регуляторної політики (прийом заявок)