Тендер на вибір постачальника послуг з широкоформатного друку
ЗАВЕРШЕНО
Благодійна організація
«Благодійний фонд «Надія та Довіра»
оголошує тендер на вибір постачальника послуг з широкоформатного друку.
Тендер проводиться в рамках Статутної діяльності Благодійної організації «Благодійний фонд «Надія та Довіра» (Організатор) метою діяльності якої є формування здорового суспільства, шляхом профілактики соціально-негативних явищ на території України.
Дата оголошення тендеру: 03 жовтня 2017 року
- Мета та предмет тендеру.
Мета тендеру: забезпечення потреб Організатора в послугах широкоформатного друку.
Предметом тендеру є тендерна пропозиція (цінові пропозиції, прайси, рахунки-фактури, проекти договорів тощо) та інші документи, форма та зміст яких мають відповідати умовам, викладеним у цьому оголошенні.
- Кваліфікаційні вимоги до характеристик учасників тендеру на надання вищевказаних послуг:
До участі у тендері запрошуються організації всіх форм власності, які:
- мають власний парк обладнання для широкоформатного друку;
- мають успішний досвід виконання робіт з широкоформатного друку в стислі терміни;
- офіційно зареєстровані та діють на території України.
- Комерційна пропозиція – перелік продукції для закупівлі:
А) Постер для розміщення на конструкції billboard, розмір 6х3 (технічні характеристики: папір Вlueback, щільність 115 гр/кв.м, роздільна здатність друку 360 dpi)
- пропозиція повинна містити розрахунок вартості для наступних тиражів: 20, 50, 80, 100 шт.
Б) Постер для розміщення на конструкції city-light, розмір 1,2х1,8 (технічні характеристики: папір Backlit, City Light, щільність 150 гр/кв.м, роздільна здатність друку 360 dpi)
- пропозиція повинна містити розрахунок вартості для наступних тиражів: 10, 20, 30, 50 шт.
Комерційна пропозиція має бути завірена печаткою організації та підписом уповноваженої особи.
- Додаткові умови:
- заявлена вартість продукції в п.3 наданої тендерної пропозиції повинна бути зафіксована до 31 січня 2018 року;
- в тендерній пропозиції обов’язково повинні бути вказані строки та терміни оплат, а також можливість постоплати;
- в тендерній пропозиції повинні бути вказані реальні терміни виконання робіт;
- в тендерній пропозиції, за бажанням учасника тендеру, може бути вказана можливість залучення дизайнера учасника для розробки оригінал-макету та вказана вартість послуг дизайнера.
- Перелік документації для проведення закупівлі.
Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції наступні документи:
- комерційну пропозицію з повним описом;
- копію свідоцтва про державну реєстрацію та копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або копія витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- копію або оригінал документа, що підтверджує повноваження щодо підпису договору та документів пропозиції учасника (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, тощо);
- копію Статуту або інший установчий документ (за наявністю);
- копію довідки (витяг) Статуправління про включення до ЄДРПОУ;
- довідка із зазначенням банківських реквізитів контрагента.
- Визначення переможця тендеру:
Розгляд та відбір тендерних пропозицій буде проводиться тендерною комісією Організатора на власний розсуд, виходячи з власного бачення мети, цілей та завдань тендеру.
Винагородою переможцю тендеру буде розміщення Організатором заказу на друк широкоформатної продукції у 2017 році.
Кінцевий термін надання заявок – 10 жовтня 2017 року (17:00).
Адреса для подання заявок: м. Київ, вул. Будівельників 22/11, оф. 24, 1-й поверх. Подання сканкопій заявок на е-mail: info@hopeandtrust.org.ua
Контактна особа: Сербін Сергій, тел.: +38 (067) 939-10-50; е-mail: serbin@hopeandtrust.org.ua
Фонд «Надія та Довіра» не несе відповідальність за роботу пошти України, за будь-які поштові помилки, внаслідок яких матеріали (інформація про розгляд пропозицій, тендерна пропозиція, кошторис чи будь-які інші документи, необхідні для участі у тендері) учасників тендеру не надійшли чи надійшли з запізненням, були загублені чи пошкодженні, за роботу операторів зв’язку.
Учасник тендеру несе відповідальність за достовірність наданої інформації.