Тендер на вибір постачальника послуг з широкоформатного друку

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
osthotline

tender
Тендер на вибір постачальника послуг з широкоформатного друку

Благодійна організація
«Благодійний фонд «Надія та Довіра»
оголошує тендер на вибір постачальника послуг з широкоформатного друку.

Тендер проводиться в рамках Статутної діяльності Благодійної організації «Благодійний фонд «Надія та Довіра» (Організатор) метою діяльності якої є формування здорового  суспільства, шляхом профілактики соціально-негативних явищ на території України.

Дата оголошення тендеру:  03 жовтня  2017  року

  1. Мета та предмет тендеру.

Мета тендеру: забезпечення потреб Організатора в послугах широкоформатного друку.

Предметом тендеру є тендерна пропозиція (цінові пропозиції, прайси, рахунки-фактури, проекти договорів тощо) та інші документи, форма та зміст яких мають відповідати умовам, викладеним у цьому оголошенні.

  1. Кваліфікаційні вимоги до характеристик учасників тендеру на надання вищевказаних послуг:

До участі у тендері запрошуються організації всіх форм власності, які:

- мають власний парк обладнання для широкоформатного друку;

- мають успішний досвід виконання робіт з широкоформатного друку в стислі терміни;

- офіційно зареєстровані та діють на території України.

  1. Комерційна пропозиція – перелік продукції для закупівлі:

А) Постер для розміщення на конструкції billboard, розмір 6х3 (технічні характеристики: папір Вlueback, щільність 115 гр/кв.м, роздільна здатність друку 360 dpi)

- пропозиція повинна містити розрахунок вартості для наступних тиражів: 20, 50, 80, 100 шт.

Б) Постер для розміщення на конструкції city-light, розмір 1,2х1,8 (технічні характеристики: папір Backlit, City Light, щільність 150 гр/кв.м, роздільна здатність друку 360 dpi)

- пропозиція повинна містити розрахунок вартості для наступних тиражів: 10, 20, 30, 50 шт.

Комерційна пропозиція має бути завірена печаткою організації та підписом уповноваженої особи.

  1. Додаткові умови:

-  заявлена вартість продукції в п.3 наданої тендерної пропозиції повинна бути зафіксована до 31 січня 2018 року;

- в тендерній пропозиції обов’язково повинні бути вказані строки та терміни оплат, а також можливість постоплати;

- в тендерній пропозиції повинні бути вказані реальні терміни виконання робіт;

- в тендерній пропозиції, за бажанням учасника тендеру, може бути вказана можливість залучення дизайнера учасника для розробки оригінал-макету та вказана вартість послуг дизайнера.

  1. Перелік документації для проведення закупівлі.

Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції наступні документи:

- комерційну пропозицію з повним описом;

- копію свідоцтва про державну реєстрацію та копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

-  копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або копія витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);

- копію або оригінал  документа, що  підтверджує повноваження щодо підпису договору та документів пропозиції учасника (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, тощо);

- копію Статуту або інший установчий документ (за наявністю);

- копію довідки (витяг) Статуправління про включення до ЄДРПОУ;

- довідка із зазначенням банківських реквізитів контрагента. 

  1. Визначення переможця тендеру:

Розгляд та відбір тендерних пропозицій буде проводиться тендерною комісією Організатора на власний розсуд, виходячи з власного бачення мети, цілей та завдань тендеру.

Винагородою переможцю тендеру буде розміщення Організатором заказу на друк широкоформатної продукції у 2017 році.

Кінцевий термін надання заявок –   10 жовтня 2017 року (17:00).

Адреса для подання заявок: м. Київ, вул. Будівельників 22/11, оф. 24, 1-й поверх. Подання сканкопій заявок на е-mail: info@hopeandtrust.org.ua

Контактна особа: Сербін Сергій, тел.: +38 (067) 939-10-50; е-mail: serbin@hopeandtrust.org.ua

Фонд «Надія та Довіра» не несе відповідальність за роботу пошти України, за будь-які поштові помилки, внаслідок яких матеріали (інформація про розгляд пропозицій, тендерна пропозиція, кошторис  чи будь-які інші документи, необхідні для участі у тендері) учасників тендеру не надійшли чи надійшли з запізненням, були загублені чи пошкодженні, за роботу операторів зв’язку.

Учасник тендеру несе відповідальність за достовірність наданої інформації.


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на вибір лікувального закладу

Тендер на закупівлю сертифікатів

Конкурс на тендерну закупівлю транспортних послуг

Закупівля канцелярських товарів та обладнання для офісу

Відкритий конкурс на закупівлю ЗАРЯДНИХ СТАНЦІЙ ЕКОФЛО

Конкурс на тендерну закупівлю медичних послуг м. Кременчук