Тендер на укладення разового договору на закупівлю екстрених ремонтних наборів
Громадська організація «ДЕСЯТЕ КВІТНЯ» запрошує кваліфікованих постачальників подати свої пропозиції для участі у тендері на укладення разового договору на закупівлю екстрених ремонтних наборів. Організація планує закупити 200 екстрених ремонтних наборів.
Контракт з переможцем тендеру передбачатиме:
- Тип закупівлі: разова закупівля екстрених ремонтних наборів.
- Форма оплати: безготівкова форма у національній валюті (гривня).
- Етапи оплати: оплата за товар здійснюється наступним чином – 50 % від суми сплачується протягом 3-х робочих днів після підписання угоди, решта суми сплачується після отримання товару протягом 7 (семи) робочих днів після фактичного отримання товару та підписання відповідних документів, що підтверджують його приймання.
- Доставка товару: за рахунок постачальника до складу Організації в м. Миколаїв та м. Суми. Поставка наборів здійснюється в обидва міста в рівних кількостях. Точні адреси доставки будуть погоджені на етапі підписання Договору. Товар постачається без пакування в набори, доставка здійснюється на палетах.
- Термін постачання: не пізніше 10 (десяти) календарних днів з моменту підписання договору.
Перелік та характеристики необхідних товарів наведені у Додатку 1 до цього Запрошення.
Деталі щодо Запрошення та порядку участі дивіться у доданих файлах:
- Запрошення_на_участь_у_Тендері_ITB_М-14-2025.pdf
- Додаток_1_Форма_технічної_специфікації_ ITB_ М-14-2025.xlsx
- Додаток_2_Форма_технічної_пропозиції_ ITB_ М-14-2025.xlsx
- Додаток_3_Форма_фінансової_пропозиції_ ITB_ М-14-2025.xlsx
- Додаток_4_Реєстраційна_форма_постачальника_ ITB_ М-14-2025.docx
- Додаток_5_Кодекс_поведінки_постачальника_ ITB_ М-14-2025.pdf
З переможцем буде укладено разовий договір на закупівлю екстрених ремонтних наборів. Оплата здійснюватиметься у безготівковій формі у національній валюті.
Якщо ви зацікавлені в поданні пропозиції на це Запрошення, будь ласка, підготуйте свою пропозицію відповідно до вимог та порядку, викладеному в цьому Запрошенні, та подайте її до закінчення Кінцевого терміну подання пропозицій.
Учасники тендеру можуть подавати запити на роз’яснення за електронною адресою: [email protected]. Кінцевий термін надсилання запитань – 18:00 год. за східноєвропейським часом 07 жовтня 2025 року.
Пропозиція повинна бути надіслана тільки електронною поштою: [email protected]:
Вкажіть, будь ласка, у темі листа:
- Фраза «Тендер_ закупівля екстрених ремонтних наборів»
- назву юридичної особи або ФОП.
Заповнені форми Технічної пропозиції (Додатки 1 та 2) та Фінансової пропозиції (Додаток 3) повинні бути подані в форматі Excel та у відсканованому вигляді в форматі PDF з підписом ФОП/уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності).
Всі інші додатки повинні надаватися у відсканованому вигляді в форматі PDF з підписом ФОП/уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності).
УВАГА! Технічна пропозиція та фінансова пропозиції повинні надаватися ОКРЕМИМИ ФАЙЛАМИ з назвами, що дозволяють їх чітко ідентифікувати
КІНЦЕВИЙ ТЕРМІН ОТРИМАННЯ ПРОПОЗИЦІЇ:
23:59 год. за східноєвропейським часом
14 жовтня 2025 року
ГО «Десяте квітня» сподівається на отримання Вашої Пропозиції та заздалегідь дякує Вам за інтерес!