Тендер на розробку, погодження та проведення проектних та будівельно-ремонтних робіт

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Міжнародний фонд “Відродження” оголошує тендер на розробку, погодження та проведення проектних та будівельно-ремонтних робіт та введення в експлуатацію щодо об’єкту за адресою: вул. Миколи Пимоненка, 13 у Шевченківському районі  м. Києва.

1. Загальна характеристика приміщень та прибудинкових територій

Земельна ділянка площею 0,1154 га знаходиться у користуванні на підставі договору оренди з Київською міською радою. На території Об’єкту знаходяться:

- адміністративна будівля загальною площею 1100 кв.м;

- площа забудови  Об’єкту – 332,57кв. м;

- поверховість – 5 та цокольний поверх;

- електропостачання – 380 вольт;

- водопровід.

Уся прилегла територія  заасфальтована,   Зовнішні огороджуючі конструкції території – бетонні плити.

2. Основні вимоги до робіт

В рамках будівельно-ремонтних робіт планується виконати наступні роботи на Об’єкті:

2.1Роботи по ремонту Об’єкту

2.1.1. Роботи з демонтажу та облаштування вхідної  групи (креслення  додаються);

2.1.2. Утеплення  та  оздоблювальні  роботи  по  фасаду Об’єкту (креслення додаються);

2.1.3. Ремонт  та  часткова  заміна  підвісних  стель;

2.1.4. Ремонт  та часткова  заміна  плитки  облицювальної;

2.1.5. Технічне обслуговування та заміна  ущільнювачів на віконних та  дверних блоках;

2.1.6. Заміна  покриття  підлоги;

2.1.7. Ремонт та фінішна  обробка  стін та стель приміщень;

2.2. Ремонт комунікацій Об’єкту

2.2.1. Роботи  з  обладнання  слабкоструменевих мереж  (комп’ютерні мережі,телефон, сигналізація, домофон);

2.2.2. Встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації;

2.2.3. Встановлення системи пожежогасіння, гідрантів згідно нормативів; передбачити окремі заходи для пожежної безпеки серверної;

2.2.4. Заміна освітлювальних приладів приборів (LED-світильники) ; технічне обслуговування та заміна вимикачів  та  розеток;

2.2.5. Заміна димової труби згідно з вимогами та стандартами для газових котлів;

2.2.6. Встановлення зовнішньої та внутрішньої системи відеоспостереження;

2.2.7. Технічне обслуговування кондиціонерів та розробка системи  вентиляції  приміщень за допомогою  рекуператорів; передбачити окремі заходи для вентилювання серверної;

2.2.8. Заміна  радіаторів опалення на алюмінієві, технічне обслуговування  та  прочистка  системи  опалення;

2.2.9. Заміна  трубопроводу  холодного та  гарячого  водозабезпечення;

2.2.10. Технічне обслуговування, чистка  та  заміна, при необхідності,  механізмів санітарно-технічних приладів;

2.3. Зовнішні роботи

2.3.1. Заміна  центральних воріт та вхідних дверей периметру Об’єкту.

2.3.2. Роботи з демонтажу та облаштування вхідної групи (креслення  надаються);

2.3.3. Утеплення  та  оздоблювальні  роботи  по  фасаду Об’єкту (креслення надаються);

2.3.4. Технічне обслуговування  та часткова  заміна  системи  водовідведення та  зливів.

3. Вимоги до пропозицій:

3.1. Кошторис  тендерної пропозиції має бути складений з урахуванням обсягів  робіт на основі власних замірів, проведених Учасником тендеру на Об’єкті за участю представника Замовника.

3.2. Кошторис має передбачати виконання ревізії внутрішніх інженерних мереж Об’єкту та всієї території, включно з пуско-налагоджувальними та випробувальними роботами, проведеними відповідно до чинних норм.

3.3. Усі Учасники тендеру, заявки яких відповідатимуть умовам тендеру, будуть запрошені для огляду Об’єкту в супроводі представника Замовника. Перелік матеріалів оздоблення та інтер’єру буде наданий Учасникам тендеру під час огляду Об’єкту.

3.4. Цінова пропозиція має включати вартість проектувальних, погоджувальних та будівельно-ремонтних робіт, робіт з введення Об’єкту в експлуатацію, та матеріалів.

3.5. Ціна Договору буде зафіксована у гривнях на період дії Договору.

3.6. Термін дії тендерної пропозиції – 15 календарних днів від дати ухвалення рішення про переможця тендеру.

4.Вимоги до Учасників тендеру:

4.1. Учасник тендеру – юридична особа, зареєстрована в Україні, яка має усі необхідні дозвільні документи для виконання робіт, передбаченим цим тендерним оголошенням.

4.2. Учасник тендеру повинен мати проектний підрозділ або можливість залучити проектну організацію належної кваліфікації, що підтверджується Гарантійним листом від проектної організації.

4.3. Перелік документів, що надається Учасником тендеру:

4.3.1. Кошторис;

4.3.2. Копії документів, що підтверджують державну реєстрацію Учасника тендеру;

4.3.3. Копії документів, які дають право на виконання відповідних робіт.

Зацікавлені потенційні Учасники тендеру подають заявки на огляд Об’єкту до 19 лютого 2018 рокувключно на адресу: [email protected].

Тендерні пропозиції мають бути подані в електронному вигляді на адресу: [email protected] з зазначенням у темі листа: “ Пропозиція на тендер ”.

Термін подачі тендерних пропозицій: 28 лютого 2018 року.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю послуг з організації заходів

Конкурс на пошук підрядника будівельних (ремонтних) робот в м. Ірпінь, пришкільне приміщення

Тендер на закупівлю Послуг встановлення та імплементації ліцензій та технічної підтримки для CRM системи на 2025 рік

Запит цінової пропозиції на постачання обладнання

Тендер на закупівлю послуг на поточний ремонт частини підвалу ЗП (ПТ)О «Вище професійне училище №21 м. Миколаєва»

Послуги з поточного ремонту приміщення бібліотеки, Чернігівська область