Тендер на розробку брендбуку
ЗАВЕРШЕНО
Всеукраїнська громадська організація «Асоціація сприяння самоорганізації населення» (далі – Асоціація) оголошує тендер на створення концепції бренду та бренд-буку для Всеукраїнської Мережі регіональних ресурсних центрів із розвитку місцевої демократії, що діє в 13 регіонах України (далі – Мережі).
До участі у тендері запрошуються маркетингові, рекламні, дизайнерські кампанії, які мають досвід створення брендів.
Місією Мережі регіональних ресурсних центрів є слоган: “Дослідження, рішення, дія”.
Мережа:
- сприяє самоорганізації громадян для успішності громади, здійсненню експертного супроводу реформи місцевого самоврядування та створює умови для розвитку громадянського суспільства;
- допомагає практичному використанню механізмів участі на локальному рівні. Це спільнота фахівців-практиків та організацій громадянського суспільства (ОГС), що має зворотній зв’язок з цільовими групами, виражає та захищає їх інтереси;
- акумулює та поширює успішні практики на місцевому рівні та створює критичну масу змін для впливу на публічну політику.
Мережа є постійним, стабільним, сталим, довгостроковим утворенням, яке діє відкрито, обмінюючись практиками з усіма зацікавленими, та постійно розвивається.
Більш детально про роботу Мережі можна ознайомитися на її сайті samoorg.com.ua, а також у Річних звітах про діяльність Асоціації.
Учасники тендеру мають виконати такі завдання:
- Проаналізувати маркетингове оточення Мережі та тенденції у сфері її діяльності.
- Створити концепцію позиціонування бренду серед інших громадських коаліцій та громадських формувань.
- Розробити текстові, візуальні, емоційні компоненти бренду (логотип, слоган, бренд-імідж та ін.).
- Створити фірмовий стиль Мережі.
- Створити бренд-бук Мережі.
- Скласти орієнтовний стратегічний план з подальшого просування бренду.
Для участі в тендері його учасникам потрібно до 15 січня 2018 р. надіслати на електронну адресу [email protected] з поміткою “Тендер щодо брендінгу” такі документи:
- Комерційну пропозицію щодо створення концепції бренду та бренд-буку мережі із визначенням потрібного фінансування.
- Опис попереднього досвіду учасника конкурсу у сфері брендінгу, своє портфоліо.
- Скан-копії документів про державну реєстрацію учасника конкурсу.
Конкурс проводиться у два етапи. Остаточне рішення щодо переможця тендеру буде прийнято конкурсною комісією за підсумками розгляду пропозицій, допущених до участі у другому етапі тендеру. Запрошення учасникам тендеру, які успішно подолали перший етап конкурсу буде надіслано не пізніше 20 січня 2017 р.
Контактні особи: Кіріллова Тетяна, тел. 050-622-33-30 та Златіна Катерина, email: [email protected]