Тендер на проведення тренінгів та симуляційних сесій для Верховної Ради України

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

tender_ntylth8 (1)
Тендер на проведення тренінгів та симуляційних сесій для Верховної Ради України

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на надання експертних послуг з проведення тренінгів та симуляційних сесій для Верховної Ради України (ВРУ) в межах проєкту «РАДА: наступне покоління»,  що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).

МЕТА: вибір фахівців для надання експертних послуг з проведення тренінгів та симуляційних сесій для ВРУ протягом вересня 2024 року.

ОПИС ПОСЛУГ: обрані підрядники надаватимуть послуги з проведення симуляційних сесій для народних депутатів України на тему участі в переговорному процесі у м. Києві та м. Брюсселі, а саме:

  1. Підготовка матеріалів;
  2. Тренерська участь у сесіях;
  3. Надання фідбеку за результатами сесій.

Детальний перелік послуг та вимог тут.

Точна кількість симуляційних сесій буде визначена на етапі перемовин з підрядником-переможцем тендеру.

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ЗАЯВКИ

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:

  • містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка; реєстраційні документи; портфоліо/документ, що підтверджує досвід надання послуг;
  • заповнені українською або англійською мовою;
  • закріплені підписом та печаткою;
  • вчасно надіслані електронною поштою.

СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 9 вересня 2024 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_симуляційні сесії для ВРУ».

ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ

Оплата послуг здійснюється ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/акту/рахунку про надання послуг шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях або доларах США.

Оскільки ці послуги фінансуються коштом міжнародної технічної допомоги, вони оплачуватимуться без ПДВ.

Участь в тендері можуть брати українські або іноземні фізичні особи, юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).

Для українських фізичних осіб – копії паспорта (1,2 сторінка та сторінка з пропискою), ідентифікаційний код.

Для українських ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).

Для українських юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.

Для іноземних фізичних осіб, ФОП та юридичних осіб- довідка про реєстрацію місця проживання (certificate of residence), історія заробітних плат (salary history), банківські реквізити (bank details) та за додатковим можливим запитом інші реєстраційні документи в залежності від податкового законодавства іноземного резидента.

ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ

  • Раціональна фінансова пропозиція.
  • Освіта та досвід у сфері функціонування демократичних установ, функціонування парламентів.
  • Досвід в участі в переговорному процесі вступу до ЄС зі сторони своїх країн або Європейської комісії буде плюсом.
  • Чітке розуміння вимог щодо вступу до ЄС.
  • Ознайомленість з порядком денним двостороннього скринінгу, проєктами презентацій та письмовими відповідям для забезпечення релевантного та конструктивного фідбеку.
  • Готовність надавати послуги у визначені терміни.
  • Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.

ЗАСТЕРЕЖЕННЯ ЩОДО ДОТРИМАННЯ ВИМОГ ОСНОВНОГО ДОНОРА

ГО «Інтерньюз-Україна» звертає увагу учасників тендеру на те, що оскільки послуги надаватимуться в межах проєкту «РАДА: наступне покоління», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID), підрядник повинен дотримуватися вимог основного донора (USAID), що будуть викладені у додатку до договору укладеного із переможцем тендеру. Зазначені вимоги доступні для ознайомлення за посиланням.

Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.

У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Христини Бідонько за електронною адресою: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на тендерну закупівлю медичних послуг

Набір на безоплатне навчання для ветеранів та захисників

Тендер «Закупівля техніки та меблів для приміщення молодіжного центру»

Інноваційні рішення для сільського розвитку

Конкурс на закупівлю обладнання: портативна колонка, проектор, екран подовжувач кріплення для проектора, магнітно-маркерний фліпчарт, сумка для ноутбука, мишка бездротова, кабель HDMI, електроконвектор, струменевий принтер, накопичувач SanDisk

Конкурс на закупівлю обладнання (фліпчарт, колонка, ноутбук, подовжувач, проєктор, проекційний екран, миша, флеш пам'ять)