Тендер на проведення оцінки ефективності впровадження проєкту

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


tender-cll-4
Тендер на проведення оцінки ефективності впровадження проєкту

Тендер на проведення оцінки ефективності впровадження проєкту

Благодійний фонд «Агенція розвитку та інвестицій південного регіону» оголошує тендер на проведення оцінки ефективності впровадження проєкту «Створення навчального центру інклюзивної освіти в Ізмаїльському державному гуманітарному університеті», який реалізуєься партнерами:

  • Дитячим Фондом Німеччини https://www.childfund.de
  • Благодійним фондом «Агенція розвитку та інвестицій південного регіону» (Україна, Ізмаїл) https://www.org.ua
  • за фінансової підтримки “Недержавного Федерального Фонду землі Баден-Вюртемберг (Baden-Württemberg Stiftung)” та Дитячого Фонду Німеччини (ChildFund Deutschland e.V.)

Діяльність проєкту спрямована на підвищення рівня соціалізації дітей з особливими освітніми потребами (далі – ООП).

Географічне покриття Ізмаїльський район Одеської області.

Період імплементації проєкту 01.07.2023 – 31.08.2024 (14 місяців).

Завдання проєкту:

  • створення та діяльність методичного центру впровадження інновацій у галузі інклюзивної освіти, розробка онлайн та офлайн програм навчання;
  • залучення молоді до волонтерської діяльності; підвищення рівня знань, вмінь та навичок волонтерів щодо взаємодії з дітьми з ООП, щодо організації роботи з сім’ями цих дітей.
  • підвищення рівня компетенції персоналу навчальних закладів з інклюзивними класами за допомогою інноваційних, ефективних способів роботи за напрямами (логопедія, дефектологія, психологія, реабілітація та інші).
  • посилення реабілітаційного, інтеграційного та комунікативного потенціалу сімей, які виховують дітей з особливими освітніми потребами.
  • підвищення поінформованості суспільства про проблеми сімей, які виховують дітей з ООП. Вплив на громадську думку через ЗМІ з метою зміни ставлення до дітей з ООП.

Ключові заходи проєкту:

  • Визначення основних проблем інклюзивної освіти на локальному рівні, потреб в інклюзивному навчанні шляхом проведення фокус-груп з представниками відділів освіти, викладачами та помічниками викладачів інклюзивних класів, викладачами педагогічного факультету Ізмаїльського державного гуманітарного університету, батьками дітей з ООП (не менше 3 груп, щонайменше 50 учасників).
  • Модульне навчання (5 тренінгів) для не менше 20 викладачів та асистентів вчителя інклюзивних класів м. Ізмаїл та Ізмаїльського району.
  • Модульне навчання (не менше 10 воркшопів) для менше 20 студентів-волонтерів педагогічних спеціальностей Ізмаїльського державного гуманітарного університету, які проводитимуть заняття в Центрі розвитку та комплексної реабілітації дітей з ООП та виїзні заняття за місцем проживання сімей; проводити тренінги у школах для школярів.
  • Модульне навчання (5 тренінгів) для батьків з метою навчання батьків адекватним та ефективним формам поведінки з дітьми, залученню батьків до корекційно-реабілітаційного та виховного процесу (не менше 50 сімей)
  • 15 одноденних шкільних тренінгів з питань поведінки в інклюзивному класі, попередження буллінгу, комунікації та командної роботи в інклюзивному класі та інших (не менше 200 школярів).
  • Організація пересувної виставки творчих робіт дітей-учасників проєкту у 3 школах з інклюзивними класами.
  • Проведення не менше 3 круглих столів на тему інклюзивної освіти – не менше ніж 70 учасників.
  • Адресний патронаж. Організація та проведення волонтерами та співробітниками проєкту індивідуальних та групових занять з дітьми з ООП: лікувальна фізкультура, творчі заняття, робота з дефектологом, психологом, логопедом. (не рідше 1 разу на тиждень, щонайменше 100 сімей).
  • Видання брошури для викладачів та студентів на тему інклюзивної освіти українською мовою в електронному вигляді, у друкованому -100 екземплярів.

Мета оцінки.

Загальне завдання оцінки – провести аналіз впливу заходів проєкту на цільову групу проєкту:

  • 20 викладачів та асистентів вчителя інклюзивних класів м. Ізмаїл та Ізмаїльського району;
  • 20 студентів-волонтерів педагогічних спеціальностей Ізмаїльського державного гуманітарного університету;
  • 100 сімей, які виховують дітей із ООП;
  • 300 школярів інклюзивних класів;

Очікується,  що оцінщики проведуть анкетування та інтерв’ю з партнерами та бенефіціаріями проєкту на всіх рівнях для оцінки міри виконання завдань проєкту.

Оцінщики мають з’ясувати, які використовувались  нові знання, вміння, підходи та які нові можливості були досягнуті і як вони можуть бути використані.

Кінцеві результати.

Від оцінщиків очікуються отримати наступні основні продукти:

  • Методологія оцінки, яка має бути обговорена та визначена спільно з БФ «Агенція розвитку та інвестицій південного регіону»
  • Детальний аналітичний звіт українською мовою (у форматі MS Word). Звіт має включати, як мінімум, наступні розділи:
  • Резюме.
  • Вступ.
  • Опис методології оцінки.
  • Аналіз ситуації стосовно результату (outcome), продуктів (outputs), заходів, ресурсів і партнерств.
  • Отримані дані (включаючи передові практики та отримані уроки).
  • Висновки та рекомендації.
  • Додаток (список робочих візитів, учасників інтерв’ю, проаналізованих документів.
  • Презентація отриманих даних та висновків оцінки для БФ «Агенція розвитку та інвестицій південного регіону» (у форматі PowerPoint).

Всі кінцеві результати стають власністю БФ «Агенція розвитку та інвестицій південного регіону».

 Звіт має бути написаний та представлений в паперовому та електронному форматах (українською мовою).

Період оцінювання: 01.07.2023 – 31.08.2024 р.

Очікувана дата отримання звіту: не пізніше  10.09.2024 р.

Оцінка пропозицій відбуватиметься за наступними критеріями:

  • Досвід в оцінці проєктів технічної допомоги;
  • Досвід в галузі розвитку громадських організацій;
  • Перевагою може бути досвід роботи з міжнародними організаціями.

 Технічне завдання 

https://docs.google.com/document/d/1yH3uXwulWFJZnTaO_AkgOi4PYb_czWaG/edit?usp=drive_link&ouid=102199222683521295415&rtpof=true&sd=true

Кінцевою датою подачі пропозицій є 25.04.2024 року, 18:00 за київським часом;
Всі запитання щодо умов тендеру мають бути надіслати не пізніше ніж 18:00, 24.04.2024 року. 

Вся комунікація щодо тендеру [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Тренер/ка з розвитку лідерства та ефективної адвокації

Надання послуг перевезень

Пошук учасників на довгостроковий волонтерський проєкт в Італії

Конкурс на закупівлю посуду та кухонного приладдя для департаменту освіти адміністрації Індустріального району м. Харкова

Тендер на закупівлю технологічних контейнерів

Постачальник оренди автомобіля з водієм для виконання заходів