Тендер на проведення комунікаційної кампанії про нові цифрові послуги | ПРООН

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Olha Matiahina

тендер tender(1)
Тендер на проведення комунікаційної кампанії про нові цифрові послуги | ПРООН

ПРООН в Україні у межах Проєкту підтримки DIA запрошує компанії зі сфери PR та комунікацій до участі у конкурсі щодо розробки та впровадження комунікаційної кампанії “Легко та доступно” для підвищення обізнаності людей про нові цифрові та мобільні послуги та сприяння їхньому використанню.

Кампанія повинна підвищити обізнаність українських жінок та чоловіків про доступні їм цифрові та мобільні послуги та заповнити прогалини в знаннях, довірі та навичках, щоб громадяни і громадянки були готові відійти від своїх звичних моделей поведінки та розпочати користування новими послугами через раніше невідомі їм канали.

Кампанія спрямована на дві домінуючі теми:

1) Легкість – показати, що користуватися новими державними електронними послугами легко, швидко і не вимагає багатьох зусиль, і
2) Доступність – показати людям, що існує безліч методів доступу до електронних державних послуг.

Відповідно до двох тем, визначені дві цільові аудиторії, однак очікується, що їхні “портрети” будуть уточнені під час розробки кампанії:

1) Щодо всеохоплюючої теми “легкість” – молоді люди до 30 років, які не готові мати справу з державною бюрократією або, маючи технічні навички, вагаються почати використовувати електронні послуги;
2) Щодо теми “доступність” – мешканці регіональних містечок та сіл віком понад 50 років, які неохоче починають дізнаватися про електронні послуги, бо бояться, що це занадто складно, займе багато часу, і тому що мають певну недовіру та підозру до нових технологій.

Результати

Кампанія повинна включати популяризацію використання послуг серед двох цільових аудиторій, використовуючи відповідні канали зв’язку. Такі канали комунікації можуть включати (але не обмежуватися ними): соціальну рекламу, Інтернет, соціальні мережі, а також офлайн-заходи та акції в координації з провідними національними ЗМІ, регіональними державними установами, що працюють з цільовими групами (наприклад, територіальні центри надання соціальних послуг та управління соціального захисту населення, ЦНАПи тощо).
При проведенні таких заходів, а також під час / у разі розробки реклами, основна увага повинна бути зосереджена на малих містах країни, мешканці яких більшою мірою зазнають впливу цифрового розриву.

Вимоги до виконавця:

  • Належно зареєстрована компанія (приватне підприємство, ТОВ, інший вид бізнесу);
  • Щонайменше п’ять років досвіду у сфері PR, комунікацій, реклами або маркетингу із перевіреним досвідом спілкування в соціальних мережах та Інтернеті, як це демонструє профіль компанії, який подається разом із пропозицією;
  • Підтвердження принаймні двох проєктів (проведення адвокаційних, просвітницьких та медіа-кампаній, бажано децентралізованих), що здійснюються з державними структурами на центральному рівні (будь-яка державна філія) або міжнародними організаціями / проєктами технічної допомоги, що демонструється профілем компанії та портфелем, який подається разом із пропозицією;
  • Досвід роботи над проєктами, спрямованими на розширення використання електронних державних послуг або сприяння їх доступності, вважається перевагою;
  • Як мінімум, команда з таких спеціалістів: менеджер проєкту / керівник групи, копірайтер, фахівець із соціальних мереж (менеджер SMM), дизайнер.

Документи, що подаються як частина технічної пропозиції:

  • Організаційний профіль, який не повинен перевищувати 10 сторінок, але повинен містити посилання на попередній досвід роботи з державними структурами та надання іншої інформації, необхідної для проведення обґрунтованого вибору на основі репутації компанії та досвіду (включаючи портфель). Інформація про щонайменше два раніше завершені проєкти подібні до цього за обсягом та суттю;
  • Технічна пропозиція (підхід), що пояснює, як організація пропонує виконати поставлену задачу (бачення) та проєкт робочого плану у відповідності до термінів для результатів та попередньою ідентифікацією а) матеріалів, що розроблятимуться, б) каналів, які будуть використані;
  • Щонайменше два довідкові листи від попередніх клієнтів із зазначенням типів проєктів, над якими працювала компанія, та завдань, які були виконані;
  • Опис запропонованої команди, включаючи резюме її членів, що дозволяють оцінити їх досвід у подібних завданнях;
  • Копія документа про державну реєстрацію та свідоцтва платника податків;
  • Копія балансу за останні 2 роки для оцінки фінансової стійкості;
  • Фінансова пропозиція відповідно до інструкцій, наданих у Запиті на пропозиції.

Уся детальна інформація про кампанію та Запит на пропозиції розміщена за посиланням: https://cutt.ly/kmc0Eue 

Пропозиції можна подавати до 23:59 (за київським часом) п’ятниці, 23 липня 2021 року.

13 липня відбудеться також передтендерна конференція із зацікавленими учасниками. Щоб висловити зацікавленість в участі, надішліть, будь ласка, повідомлення на електронну пошту [email protected] та вкажіть посилання на тендер 588-2021-UNDP-UKR-RFP-DIA-Communications campaign в темі листа, а також назву компанії, імена та позиції представників, включаючи їхні контактні дані – в тілі листа.


Останні публікації цього розділу:

Реєстрація на тренінг «Відкриті дані в журналістській роботі та публічній громадській діяльності»

Відбір на тренінг “Активні Громадяни” для молодіжних працівників, молодіжних громадських організацій та представників молодіжних рад

Конкурс на закупівлю транспортних послуг

Запрошення до партнерства в організації регіональних етапів Національного конкурсу «Благодійна Україна-2021»

Відкритий конкурс з закупівлі меблів

Проведення фасилітаційної стратегічної сесії для організаційного розвитку