Тендер на проведення кампанії з просвіти виборців у цифрових та соціальних медіа

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Kateryna Makhova

ТЕНДЕР
Тендер на проведення кампанії з просвіти виборців у цифрових та соціальних медіа

Міжнародна фундація виборчих систем (IFES) шукає агенцію для проведення кампанії з просвіти виборців у цифрових та соціальних медіа.

IFES впроваджуватиме в Україні інформаційно-просвітницьку кампанію з просвіти виборців 18-35 років за допомогою соціальних та цифрових медіа.  Метою кампанії є створення інтересу та зацікавленості цільових аудиторій до виборчого процесу, створення діалогу з представниками цільової аудиторії, сприяння поширенню позитивних повідомлень з просвіти виборців, підвищення обізнаності щодо кампанії, поліпшення знання і розуміння виборчого процесу,  залучення нових активних аудиторій та поширення позитивних особистих історій усвідомленої участі у виборчому процесі.

Цільова аудиторія – це переважно молоді люди, які голосуватимуть вперше (зокрема студенти університетів), внутрішньо переміщені особи, етнічні меншини, жінки та люди з інвалідністю. 

Постачальник послуг буде тісно співпрацювати з командою IFES для того, щоб креативні продукти, створені у рамках інформаційно-просвітницької кампанії були неупередженими та адаптованими для кожної з цільових аудиторій. Постачальник послуг буде відповідати за впровадження та моніторинг кампанії у цифрових та соціальних медіа під керівництвом та за погодженням Міжнародної фундації виборчих систем (IFES). Постачальник послуг повинен бути неупередженим і аполітичним.

IFES проводить серію фокус-груп та загальнонаціональне дослідження громадської думки, яке допоможе розробити детальний план з просування меседжів з просвіти виборців. IFES надасть детальний опис кожної аудиторії та розроблені продукти соціальні відео-роліки, інфографіку, фірмі-переможцю. 

Постачальник послуг буде відповідати за впровадження та моніторинг кампанії у цифрових та соціальних медіа під керівництвом та за погодженням Міжнародної фундації виборчих систем (IFES).

Період проведення кампанії – 10 лютого – 30 квітня 2019 року.

Обсяг робіт:

1. Просування в цифрових та соціальних медіа
• Створення сторінок у соціальних медіа на Facebook, Instagram, Twitter, YouTube
• Управління сторінками кампанії у соціальних медіа із залученням цільових аудиторій
• Копірайтинг та створення плану розміщення контенту на сторінках кампанії у соціальних медіа
• Створення і розміщення текстової та графічної реклами Google для сторінок кампанії у соціальних медіа та рекламних роликів кампанії
• Створення і розміщення соціальної реклами у Facebook, YouTube, Instagram і Twitter (для ініціації діалогу і просування позитивних повідомлень)
• Створення і розміщення рекламних оголошень (банерів) адаптованої для перегляду з стаціонарних комп’ютерів і мобільних пристроїв (для підвищення обізнаності та обміну позитивними історіями)
• Створення і розміщення відеореклами (запис та стрім з заходів IFES, відеоісторії) для Outstream, Facebook і YouTube (для підвищення обізнаності та обміну позитивними історіями)
• Створення і розміщення спонсорських та рекламних оголошень,
• Розміщення рекламних відеороликів, інфографік, плакатів ті інших інформаційних матеріалів кампанії у цифрових і соціальних медіа

2. Отримання та аналіз зворотного зв’язку
• Відстеження бесід, що стосуються тематики кампанії, конкретних тем, ключових слів та фраз
• Аналіз контенту та ширших тенденцій навколо цих бесід за допомогою моніторингу соціальних мереж
• Здобуття інформації з цих бесід стосовно напрямків кампанії, з метою покращення комунікації та донесення інформації до цільових аудиторій
• Використання інформації, отриманої за результатами відстеження зворотного зв’язку для створення контенту для кожної цільової аудиторії
• Пошук трендів для контенту, увага до вразливих моментів та пошук відповідних фраз для кампанії
• Отримання цінних висновків на основі моніторингу соціальних даних, з метою використання їх для розробки стратегії проведення кампаній на наступних виборах
• Використання здобутих знань для прийняття стратегічних рішень, що базуються на фактичних даних, відносно шляхів подальшого розгортання кампанії
• Генерування нових ідей, розробка більш змістовної та впливової кампанії для наступного виборчого циклу

3. Моніторинг та виявлення показників успішності кампанії, а саме:
• Кількість рекламних показів та взаємодія з аудиторією
• Кількість переглядів відеореклами
• Вподобання соціальної реклами / кількість фоловерів
• Частота реклами
• Охоплена аудиторія
• Щотижневі та щомісячні звіти про діяльність у соціальних медіа

Тендерна пропозиція щодо надання послуг повинна містити наступне:

  • Ім’я контактної особи, адресу електронної пошти та номер телефону для полегшення зв’язку між IFES та потенційним підрядником.
  • Короткий опис компанії, включаючи:

- повне юридичне ім’я та адресу юридичної або фізичної особи-підприємця від імені якої відправлена пропозиція і з якою буде складатися договір на надання послуг;

- свідоцтво реєстрації, свідоцтво платника податків, банківські реквізити;

- повне ім’я законного представника (президента або керуючого директора) постачальника (не застосовується для фізичних осіб);

- Рік початку бізнесу.

  • Докази досвіду роботи з міжнародними організаціями та / або проектами міжнародної технічної допомоги. Будь ласка, вкажіть щонайменше 3х попередніх клієнтів із зазначенням повної контактної інформації  (ім’я контактної особи, посада, e-mail та номер телефону)
  • Методологія використання соціальних мереж та цифрових медіа з попереднім планом розміщення контенту для залучення 5 млн та 9 млн індивідуальних IP адрес на різних платформах та переліком інструментів моніторингу та отримання зворотного зв’язку
  • Цінова пропозиція з прорахунками залучення 5 млн та 9 млн індивідуальних IP адрес на різних платформах в гривні без урахування ПДВ;
  • Принаймні 3 успішні приклади ведення рекламних кампаній в соціальних та цифрових медіа.

Очікувані результати:

- План розміщення контенту, затверджений IFES

- Створені сторінки в соціальних мережах Facebook, YouTube, Twitter, Instagram

- Щотижневі та щомісячні звіти з моніторингу, в т.ч.

  • кількість опублікованих повідомлень
  • кількість опублікованих відео та їх переглядів
  • Кількість вподобань /фоловерів
  • Частота опублікованих оголошень
  • Кількість залученої аудиторії

- Рекомендації з новими ідеями, більш значущими та впливовими кампаніями в наступному виборчому циклі

Компанія повинна надіслати повну тендерну пропозицію Катерині Маховій на адресу [email protected]  з обов’язковою копією на Максима Паламарчука на [email protected]  до 10:00 23 січня 2019 року за київським часом. Тема електронного листа повинна містити «Тендерна пропозиція_ Digital SMM VE company» та назва компанії. Усі пропозиції можуть бути надані українською або англійською мовою.

IFES залишає за собою право укласти контракт з одним або кількома учасниками конкурсу. IFES звільняється від податку на додану вартість (ПДВ) в рамках проектів, що фінансуються USAID.


Останні публікації цього розділу:

Грант: Пілот з оцінки ситуації у будинках дитини та розробки рекомендацій щодо їх реформування

Шукаємо тренерів для проекту “Школа молодіжних лідерів громад”

УГСПЛ запрошує компанії до участі у тендері на друковану продукцію у 2019 році

Програма Culture Bridges оголошує шостий конкурс проектів міжнародної мобільності для фахівців та організацій культурного сектору

Тендер для відбору місць проведення заходів УГСПЛ у 2019 році

Тендер МОМ на проведення тренінгів для членів ініціативних груп громад для подальшої реалізації компоненту соціального згуртування у громадах Дніпропетровської, Київської та Львівської областей