Тендер на проведення кампанії з просвіти виборців у цифрових та соціальних медіа

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Kateryna Makhova

ТЕНДЕР
Тендер на проведення кампанії з просвіти виборців у цифрових та соціальних медіа

Міжнародна фундація виборчих систем (IFES) шукає агенцію для проведення кампанії з просвіти виборців у цифрових та соціальних медіа.

IFES впроваджуватиме в Україні інформаційно-просвітницьку кампанію з просвіти виборців 18-35 років за допомогою соціальних та цифрових медіа.  Метою кампанії є створення інтересу та зацікавленості цільових аудиторій до виборчого процесу, створення діалогу з представниками цільової аудиторії, сприяння поширенню позитивних повідомлень з просвіти виборців, підвищення обізнаності щодо кампанії, поліпшення знання і розуміння виборчого процесу,  залучення нових активних аудиторій та поширення позитивних особистих історій усвідомленої участі у виборчому процесі.

Цільова аудиторія – це переважно молоді люди, які голосуватимуть вперше (зокрема студенти університетів), внутрішньо переміщені особи, етнічні меншини, жінки та люди з інвалідністю. 

Постачальник послуг буде тісно співпрацювати з командою IFES для того, щоб креативні продукти, створені у рамках інформаційно-просвітницької кампанії були неупередженими та адаптованими для кожної з цільових аудиторій. Постачальник послуг буде відповідати за впровадження та моніторинг кампанії у цифрових та соціальних медіа під керівництвом та за погодженням Міжнародної фундації виборчих систем (IFES). Постачальник послуг повинен бути неупередженим і аполітичним.

IFES проводить серію фокус-груп та загальнонаціональне дослідження громадської думки, яке допоможе розробити детальний план з просування меседжів з просвіти виборців. IFES надасть детальний опис кожної аудиторії та розроблені продукти соціальні відео-роліки, інфографіку, фірмі-переможцю. 

Постачальник послуг буде відповідати за впровадження та моніторинг кампанії у цифрових та соціальних медіа під керівництвом та за погодженням Міжнародної фундації виборчих систем (IFES).

Період проведення кампанії – 10 лютого – 30 квітня 2019 року.

Обсяг робіт:

1. Просування в цифрових та соціальних медіа
• Створення сторінок у соціальних медіа на Facebook, Instagram, Twitter, YouTube
• Управління сторінками кампанії у соціальних медіа із залученням цільових аудиторій
• Копірайтинг та створення плану розміщення контенту на сторінках кампанії у соціальних медіа
• Створення і розміщення текстової та графічної реклами Google для сторінок кампанії у соціальних медіа та рекламних роликів кампанії
• Створення і розміщення соціальної реклами у Facebook, YouTube, Instagram і Twitter (для ініціації діалогу і просування позитивних повідомлень)
• Створення і розміщення рекламних оголошень (банерів) адаптованої для перегляду з стаціонарних комп’ютерів і мобільних пристроїв (для підвищення обізнаності та обміну позитивними історіями)
• Створення і розміщення відеореклами (запис та стрім з заходів IFES, відеоісторії) для Outstream, Facebook і YouTube (для підвищення обізнаності та обміну позитивними історіями)
• Створення і розміщення спонсорських та рекламних оголошень,
• Розміщення рекламних відеороликів, інфографік, плакатів ті інших інформаційних матеріалів кампанії у цифрових і соціальних медіа

2. Отримання та аналіз зворотного зв’язку
• Відстеження бесід, що стосуються тематики кампанії, конкретних тем, ключових слів та фраз
• Аналіз контенту та ширших тенденцій навколо цих бесід за допомогою моніторингу соціальних мереж
• Здобуття інформації з цих бесід стосовно напрямків кампанії, з метою покращення комунікації та донесення інформації до цільових аудиторій
• Використання інформації, отриманої за результатами відстеження зворотного зв’язку для створення контенту для кожної цільової аудиторії
• Пошук трендів для контенту, увага до вразливих моментів та пошук відповідних фраз для кампанії
• Отримання цінних висновків на основі моніторингу соціальних даних, з метою використання їх для розробки стратегії проведення кампаній на наступних виборах
• Використання здобутих знань для прийняття стратегічних рішень, що базуються на фактичних даних, відносно шляхів подальшого розгортання кампанії
• Генерування нових ідей, розробка більш змістовної та впливової кампанії для наступного виборчого циклу

3. Моніторинг та виявлення показників успішності кампанії, а саме:
• Кількість рекламних показів та взаємодія з аудиторією
• Кількість переглядів відеореклами
• Вподобання соціальної реклами / кількість фоловерів
• Частота реклами
• Охоплена аудиторія
• Щотижневі та щомісячні звіти про діяльність у соціальних медіа

Тендерна пропозиція щодо надання послуг повинна містити наступне:

  • Ім’я контактної особи, адресу електронної пошти та номер телефону для полегшення зв’язку між IFES та потенційним підрядником.
  • Короткий опис компанії, включаючи:

- повне юридичне ім’я та адресу юридичної або фізичної особи-підприємця від імені якої відправлена пропозиція і з якою буде складатися договір на надання послуг;

- свідоцтво реєстрації, свідоцтво платника податків, банківські реквізити;

- повне ім’я законного представника (президента або керуючого директора) постачальника (не застосовується для фізичних осіб);

- Рік початку бізнесу.

  • Докази досвіду роботи з міжнародними організаціями та / або проектами міжнародної технічної допомоги. Будь ласка, вкажіть щонайменше 3х попередніх клієнтів із зазначенням повної контактної інформації  (ім’я контактної особи, посада, e-mail та номер телефону)
  • Методологія використання соціальних мереж та цифрових медіа з попереднім планом розміщення контенту для залучення 5 млн та 9 млн індивідуальних IP адрес на різних платформах та переліком інструментів моніторингу та отримання зворотного зв’язку
  • Цінова пропозиція з прорахунками залучення 5 млн та 9 млн індивідуальних IP адрес на різних платформах в гривні без урахування ПДВ;
  • Принаймні 3 успішні приклади ведення рекламних кампаній в соціальних та цифрових медіа.

Очікувані результати:

- План розміщення контенту, затверджений IFES

- Створені сторінки в соціальних мережах Facebook, YouTube, Twitter, Instagram

- Щотижневі та щомісячні звіти з моніторингу, в т.ч.

  • кількість опублікованих повідомлень
  • кількість опублікованих відео та їх переглядів
  • Кількість вподобань /фоловерів
  • Частота опублікованих оголошень
  • Кількість залученої аудиторії

- Рекомендації з новими ідеями, більш значущими та впливовими кампаніями в наступному виборчому циклі

Компанія повинна надіслати повну тендерну пропозицію Катерині Маховій на адресу [email protected]  з обов’язковою копією на Максима Паламарчука на [email protected]  до 10:00 23 січня 2019 року за київським часом. Тема електронного листа повинна містити «Тендерна пропозиція_ Digital SMM VE company» та назва компанії. Усі пропозиції можуть бути надані українською або англійською мовою.

IFES залишає за собою право укласти контракт з одним або кількома учасниками конкурсу. IFES звільняється від податку на додану вартість (ПДВ) в рамках проектів, що фінансуються USAID.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю послуг з організації заходів

Конкурс на пошук підрядника будівельних (ремонтних) робот в м. Ірпінь, пришкільне приміщення

Тендер на закупівлю Послуг встановлення та імплементації ліцензій та технічної підтримки для CRM системи на 2025 рік

Запит цінової пропозиції на постачання обладнання

Тендер на закупівлю послуг на поточний ремонт частини підвалу ЗП (ПТ)О «Вище професійне училище №21 м. Миколаєва»

Послуги з поточного ремонту приміщення бібліотеки, Чернігівська область