Тендер на PR-послуги для просування онлайн-курсу про філантропію

Зафіксувати у Google календарі!


website-780x500-37
Тендер на PR-послуги для просування онлайн-курсу про філантропію
Національна мережа розвитку локальної філантропії оголошує тендер на закупівлю PR-послуг для просування онлайн-курсу про філантропію.
Ми шукаємо PR-менеджера, який любить креативити, працювати з цікавими темами та вміє просто доносити складні речі до суспільства.

До участі у Тендерній процедурі запрошуються:

суб’єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, та які не перебувають стані або у процесі ліквідації або банкрутування, не знаходяться у санкційних списках, у процесі що мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД, можливість виконати умови тендеру у вказаний строк, та мати право на здійснення відповідного виду діяльності, передбаченого законодавством України.

 
Мета закупівлі: забезпечити якісне та ефективне просування онлайн-курсу про філантропію, який сприятиме популяризації теми філантропії та залученню широкої аудиторії в Україні. PR-кампанія має підвищити впізнаваність курсу, залучити учасників, а також сформувати позитивний медійний та суспільний інтерес до теми філантропії.
 
Предмет закупівлі:
послуги з розробки та реалізації комплексної PR-кампанії, яка включає:
  • створення та впровадження PR-стратегії;
  • роботу з національними та спеціалізованими медіа;
  • забезпечення згадок у подкастах та інших релевантних майданчиках;
    досягнення встановлених кількісних і якісних показників:
    – мінімум 500 реєстрацій на курс протягом 3 місяців;
    – не менше 5 виходів у національних медіа;
    – не менше 2 виходів у подкастах;
    – інфлюєнсер-кампанія з 3 блогерами;
    – загальне охоплення щонайменше 250 000.
Інформація про валюту, у якій повинно бути розраховано та зазначено ціну тендерної пропозиції:
  • Валютою тендерної пропозиції є гривня. Ціна тендерної  пропозиції повинна бути розрахована і зазначена у гривнях.
  • Розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України згідно з умовами укладеного договору.
  • Ціна тендерної пропозиції Учасника означає суму у гривнях, за яку Учасник передбачає продаж товару.
  • Ціна тендерної пропозиції повинна бути визначена з урахуванням усіх податків, зборів, обов’язкових платежів.
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Документи у складі тендерної пропозиції повинні бути складені учасниками у двох примірниках українською та англійською мовами.

 Документи, що необхідно надати Учаснику для участі у тендерній процедурі:

  • скан-копія свідоцтва про державну реєстрацію (виписки/витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань);
  • копія документу про статус платника податків;
  • копія паспорту/документу, що підтверджує особу (для фізичних осіб-підприємців);
  • заповнений та підписаний Додаток №1 (Фінансова пропозиція) до Технічного Завдання;
  • портфоліо успішних кейсів  послуг  з неурядовим, благодійним організаціям, супроводу соціальних проєктів, реалізації проєктів соціальної відповідальності та соціальних, фандрейзингових або корпоративно-соціальних (CSR) кампаній (підтверджений портфоліо, включно з презентацією з коротким описом кейсів, у тому числі лінки на висвітлення в ЗМІ, медіа-охоплення, робота з інфлюєнсерами, інші результати тощо);
  • резюме ключових фахівців агенції, які будуть задіяні до реалізації;
  • скан-копії рекомендаційного листа (не менше 1) від клієнтів, для яких агенція забезпечила послуги PR, комунікаційного супроводу, медіасупроводу, SММ, розробки та організації креативних, фандрейзингових кампаній у рамках соціальних проєктів/проєктів корпоративної соціальної відповідальності;
  • інші документи, які Учасник вважає за необхідне (за потреби) у поданні для підтвердження свого досвіду/навичок/компетенцій.
Перелік документів має бути поданий 14.10.2025 року (23:59 за київським часом) на електронні пошти:

Пропозиції, надіслані після вказаного терміну, вважатимуться недійсними і розглядатися не будуть. 

Основні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:
  1. Відповідність учасника вимогам Оголошення про тендер;
  2. Відповідність поданих документів умовам Оголошення про тендер;
  3. Ціна послуг;
  4. Оцінка за результатами рекомендаційних листів, портфоліо та попереднього досвіду.

Деталі тендеру та додатки на нашому сайті: https://www.philanthropy.com.ua/tenders-grands/tender/


Останні публікації цього розділу:

Послуги з розробки методології, структури навчання та інтерактивного курсу, організації клубів медіаграмотності, аналізу ефективності та надання рекомендацій щодо їх покращення за проєктом PIN (BMZ)

Тендер на закупівлю послуг харчування, проживання, оренди конференц-залу та організації заходу з елементами арт-іпо та рекреаційної терапії

Tендер «Ремонт насосної станції у м. Зміїв»

Конкурс "Документування фактів воєнних злочинів проти об'єктів культурної спадщини для судових процесів"

Запит цінових пропозицій на закупівлю послуг PR-агенції із забезпечення медійного висвітлення заходу