Тендер на PR-послуги для просування онлайн-курсу про філантропію
Ми шукаємо PR-менеджера, який любить креативити, працювати з цікавими темами та вміє просто доносити складні речі до суспільства.
До участі у Тендерній процедурі запрошуються:
суб’єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, та які не перебувають стані або у процесі ліквідації або банкрутування, не знаходяться у санкційних списках, у процесі що мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД, можливість виконати умови тендеру у вказаний строк, та мати право на здійснення відповідного виду діяльності, передбаченого законодавством України.
послуги з розробки та реалізації комплексної PR-кампанії, яка включає:
- створення та впровадження PR-стратегії;
- роботу з національними та спеціалізованими медіа;
- забезпечення згадок у подкастах та інших релевантних майданчиках;
досягнення встановлених кількісних і якісних показників:
– мінімум 500 реєстрацій на курс протягом 3 місяців;
– не менше 5 виходів у національних медіа;
– не менше 2 виходів у подкастах;
– інфлюєнсер-кампанія з 3 блогерами;
– загальне охоплення щонайменше 250 000.
- Валютою тендерної пропозиції є гривня. Ціна тендерної пропозиції повинна бути розрахована і зазначена у гривнях.
- Розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України згідно з умовами укладеного договору.
- Ціна тендерної пропозиції Учасника означає суму у гривнях, за яку Учасник передбачає продаж товару.
- Ціна тендерної пропозиції повинна бути визначена з урахуванням усіх податків, зборів, обов’язкових платежів.
Документи, що необхідно надати Учаснику для участі у тендерній процедурі:
- скан-копія свідоцтва про державну реєстрацію (виписки/витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань);
- копія документу про статус платника податків;
- копія паспорту/документу, що підтверджує особу (для фізичних осіб-підприємців);
- заповнений та підписаний Додаток №1 (Фінансова пропозиція) до Технічного Завдання;
- портфоліо успішних кейсів послуг з неурядовим, благодійним організаціям, супроводу соціальних проєктів, реалізації проєктів соціальної відповідальності та соціальних, фандрейзингових або корпоративно-соціальних (CSR) кампаній (підтверджений портфоліо, включно з презентацією з коротким описом кейсів, у тому числі лінки на висвітлення в ЗМІ, медіа-охоплення, робота з інфлюєнсерами, інші результати тощо);
- резюме ключових фахівців агенції, які будуть задіяні до реалізації;
- скан-копії рекомендаційного листа (не менше 1) від клієнтів, для яких агенція забезпечила послуги PR, комунікаційного супроводу, медіасупроводу, SММ, розробки та організації креативних, фандрейзингових кампаній у рамках соціальних проєктів/проєктів корпоративної соціальної відповідальності;
- інші документи, які Учасник вважає за необхідне (за потреби) у поданні для підтвердження свого досвіду/навичок/компетенцій.
Пропозиції, надіслані після вказаного терміну, вважатимуться недійсними і розглядатися не будуть.
- Відповідність учасника вимогам Оголошення про тендер;
- Відповідність поданих документів умовам Оголошення про тендер;
- Ціна послуг;
- Оцінка за результатами рекомендаційних листів, портфоліо та попереднього досвіду.
Деталі тендеру та додатки на нашому сайті: https://www.philanthropy.com.ua/tenders-grands/tender/