Тендер на постачання твердого палива

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
fedor

20 листопада 2020р.

ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ У ТЕНДЕРІ № 3

Благодійна організація «Надія і житло для дітей» в рамках реалізації проєкту «На шляху запобігання інституалізації немовлят і дітей раннього віку та виведення дітей із будинків дитини в умовах пандемії Covid-19», що впроваджується за підтримки Представництва дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні, запрошує постачальників подати заявку на участь у тендері (далі – Тендер) із постачання твердого палива (далі – Товар).  

Кінцевий термін подачі заявок: 27 листопада 2020 року, 12:00 за київським часом.

Тендерна форма

(є обов’язковою при поданні заявки Постачальником!)

Особа, що підписалася нижче, ознайомившись з умовами та положеннями цього Тендеру, в рамках цього документу пропонує надати послуги/доставити Товари, вказані в умовах та положеннях, що містяться в цьому документі.

 

Дата:

 

ПІБ та посада:

 

Назва компанії:

 

Адреса:

 

Телефон:

 

E-mail:

 

Чинність заявки:

(мінімум 30 днів)

 

Підпис та печатка:

 

 

УМОВИ та ПОЛОЖЕННЯ

  1. СПЕЦИФІКАЦІЯ ТОВАРУ

Опис

Одиниця

виміру

Кількість

Ціна за одиницю, грн.

Загальна ціна, грн.

1

Дрова: порода тверда/листова. Тип: колоті або метрові

куб.

96

   

2

Вугілля, марка ДГ або Д

тонна

3,5

   

ВСЬОГО

       

 

Пропозиція може бути зроблена як за двома лотами, так і за кожним окремо. Вартість Товару включає в себе доставку транспортом постачальника на адресу, зазначену нижче.

  1. ДОСТАВКА

Доставка здійснюється за рахунок постачальника у Дніпропетровську область. Конкретні адреси доставки зацікавлені постачальники можуть уточнити за електронною адресою: [email protected].

Час доставки погоджується із замовником додатково, але сама дата доставка не може бути пізніше ніж 08 грудня 2020 року. Доставка та розвантаження здійснюється силами постачальника в присутності представника замовника.

  1. ПРОПОЗИЦІЇ

Заявки від постачальників мають містити:

  1. Заповнену тендерну форму (див. сторінку 1 цього Тендеру).
  2. Цінову пропозицію, підготовлену відповідно до специфікації (див ст.2 «Специфікації»).
  3. Додаткові документі, зазначені у пп.5.1.

Крім цього зауважте, що:

  • Усі ціни вказуються в гривнях.
  • Цей Тендер надається у запечатаному конверті і Ви повинні дотримуватись інструкцій, викладених у Тендері.
  • Важливо, щоб Ви прочитали усі положення Тендеру, зрозуміли його вимоги та подали заявку відповідно до цих вимог. Сюди відноситься подання усіх необхідних документів та заповнення усіх текстових полів заявки. Зауважте, що ненадання необхідних документів або не заповнення текстових полів може призвести до дискваліфікації вашої заявки.
  • Заявки повинні надсилатись на адресу: БО «Надія і житло для дітей», вул. Багговутівська, буд. 4., офіс 57, м. Київ, 04107.
  • Будь-які запити про надання додаткової інформації щодо цього Тендеру повинні надсилатися на e-mail: [email protected]

Заявки, подані інакше (електронною поштою, факсом, у відкритому конверті) або без заповненої тендерної форми (див. ст. 1) вважатимуться НЕДІЙСНИМИ!

Зауважте, що належним чином запечатана Заявка повинна надійти до нашого офісу не пізніше 12:00  27 листопада 2020 року. Конверти із заявками будуть відкриватись о 12:15 того ж дня.

ЗАЯВКИ, ЩО НАДХОДЯТЬ ПІЗНІШЕ, НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ

  1. ІНСТРУКЦІЇ ДЛЯ ЗАЯВНИКІВ
    • Маркування та подання заявок. Повна заявка повинна надаватись українською мовою в одному екземплярі на паперовому носієві, належним чином підписана/проштампована керівником чи уповноваженим представником компанії, що пропонує свої послуги, та промаркована (на кожній сторінці має зазначатися у верхньому правому кутку – ННС-2020-0003), й повинні бути отримані не пізніше 12:00 27 листопада 2020 року.
    • Скріплена печаткою заявка повинна бути вкладена у Конверт і ретельно запечатана; на конверті має бути проставлене МАРКУВАННЯ – ННС-2020-0003. Кореспонденція повинна надійти до офісу Благодійної організації «Надія і житло для дітей» НЕ ПІЗНІШЕ 12:00 27 листопада 2020 року. Запечатану пропозицію необхідно надіслати/доставити на адресу: БО «Надія і житло для дітей», вул. Багговутівська, буд. 4., офіс 57, м. Київ, 04107. Заявки, оформлені неналежним чином, надіслані на іншу адресу або в іншій формі, ніж це передбачено цим Запрошенням до участі у тендері, або у випадку яких не дотримано належного рівня конфіденційності, або отримані після вказаної дати та часу, будуть відхилені і вважатимуться НЕДІЙСНИМИ.
    • ВАЖЛИВО: Цінова пропозиція ПОВИННА подаватись відповідно до зазначеної Специфікації товару.
  1. ВИМОГИ ТА ВМІСТ ЗАЯВКИ
    5.1. Перелік документів, які Заявники повинні надати як частину їхньої Заявки. Нижче наведено критерії УСПІШНОГО/НЕУСПІШНОГО ПРОХОДЖЕННЯ. Якщо Заявник не надасть будь-який з нижчезазначених документів, його заявка не розглядатиметься у межах подальшої оцінки:
  • Свідоцтво про реєстрацію
  • Підтвердження виду діяльності (Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців)
  • Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ/Свідоцтво про реєстрацію платника єдиного податку, у разі наявності
  • Банківські реквізити – Довідка з банку.
  • Дійсна ліцензія на здійснення відповідного виду робіт (якщо застосовно).
  • Інформація про профіль діяльності компанії (принаймні 5 років досвіду у відповідній сфері)
  • Фінансова звітність за останні два роки діяльності компанії.
  • Принаймні один документально підтверджений попередній досвід співпраці з міжнародними організаціями, агенціями НУО або ООН в Україні.
  • Три рекомендаційні листи, наданих в період з 2018 до 2020 року включно.

У разі ненадання вищезазначених обов’язкових документів заявка може вважатися НЕДІЙСНОЮ. БО «Надія і житло для дітей» зберігає за собою право на те, щоб:

  • зв’язатися з будь-якою компанією чи особою, вказаною Постачальником у якості тих, хто надав рекомендацію;
  • запросити будь-які додаткові або підтверджувальні дані (у Постачальників);
  • прийняти будь-яку Заявку повністю або частково;
  • вступити у переговори з обраним Постачальником;
  • доручити реалізацію контрактів більше ніж одному Постачальнику в цілях здійснення часткової закупівлі.
  1. ПРОЦЕС ТА МЕТОД ОЦІНКИ ЗАЯВОК

Реалізацію Контракту буде доручено Постачальнику, який вніс технічно прийнятну пропозицію з найнижчою ціною та умовами постачання в термін не пізніше 08 грудня 2020 року. Пропозиція вважається технічно прийнятною, якщо вона відповідає наступним мінімальним технічним критеріям: усі вищезгадані документи, що повинні супроводжувати Заявку, було надано, запропоновані товари відповідають необхідним специфікаціям.

  1. ЧИННІСТЬ ЗАЯВОК

Заявки повинні зберігати свою чинність не менше 30 днів після їх відкриття, якщо інше не передбачено Спеціальними умовами та положеннями. Постачальники повинні вказати період чинності своїх заявок, оскільки БО «Надія і житло для дітей» може доручити виконання контрактів за заявкою, яка найкраще відповідає вимогам Тендеру, якщо на момент надходження запитів про надання товарів/послуг заявка є чинною. БО «Надія і житло для дітей» може звернутися до Заявників з проханням про подовження періоду чинності заявок.

  1. ДОРУЧЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНТРАКТУ
    • Реалізацію контракту(-ів) буде доручено Постачальнику, який вніс технічно прийнятну пропозицію з найнижчою ціною, чиї послуги є прийнятними з комерційної та технічної точки зору та чия заявка відповідає усім Інструкціям, Умовам та положенням, наведеним у Тендері, за умови, що заявка є розсудливою і відповідає інтересам БО «Надія і житло для дітей».
    • БО «Надія і житло для дітей» залишає за собою право досягнути декілька домовленостей щодо будь-яких товарів/послуг, якщо, на думку БО «Надія і житло для дітей», Постачальник, який найкраще відповідає вимогам Тендеру, не може повністю задовольнити потреби у товарах/послугах, або якщо БО «Надія і житло для дітей» вважатиме, що це найбільше відповідає її інтересам. Будь-яка домовленість згідно з цією умовою буде оформлюватись на основі найкращої, другої найкращої, третьої найкращої і т.д. заявки, яка задовольняє усі вимоги, перераховані у Тендері.
    • БО «Надія і житло для дітей» здійснює платежі наступним чином: Післяплата після отримання наданих товарів/послуг, або 50% передоплати та 50% післяплата після поставки Товару на зазначену адресу і підписання розрахункових документів (видаткова накладна, Акти прийому – передачі тощо).


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на вибір лікувального закладу

Тендер на закупівлю сертифікатів

Конкурс на тендерну закупівлю транспортних послуг

Закупівля канцелярських товарів та обладнання для офісу

Відкритий конкурс на закупівлю ЗАРЯДНИХ СТАНЦІЙ ЕКОФЛО

Конкурс на тендерну закупівлю медичних послуг м. Кременчук