Тендер на постачання послуг з розробки сайту з елементами онлайн ігрофікації
ЗАВЕРШЕНО
ГО “Центр ”Розвиток КСВ” оголошує закупівлю послуг з розробки одномовного (українська) адаптивного сайту з елементами онлайн ігрофікації “Професії для відновлення України”.
Термін надання послуг: березень-травень 2023
Мета ігрофікації: Ознайомити та зацікавити учнів 14-17 років з актуальними галузями та професіями для відновлення України в інтерактивній формі.
Цільова аудиторія: учні старшого шкільного віку 9-12 класів (14-17 років)
Ігрофікація (гейміфікація) онлайн ресурсу про професії для відновлення України – це проект рішень з використанням ігрових елементів та механік з метою підвищення показників ефективності взаємодії користувача з навчальним матеріалом замовника. Метою ігрофікації є залученість та додаткова мотивація користувача до взаємодії з навчальним матеріалом. Залучення користувача до дій відбувається за рахунок внутрішніх та зовнішніх мотиваційних факторів, які створюють активні цикли та інструменти гейміфікації.
Навчальний матеріал – текстовий та графічний образотворчий контент профорієнтаційного напряму про професії які необхідні для відновлення України.
Показники вимірювання якості ігрофікації: кількість зареєстрованих користувачів, кількість користувачів, які пройшли повний цикл взаємодії з навчальним матеріалом та кількість тих, хто отримав сертифікат (свідчення про засвоєння навчального матеріалу).
Проект технічного завдання ігрофікації сформовано у вигляді опису ігрових механік, ігрових елементів, історії, сеттінгу, естетики та технології реалізації проекту.
Послуги:
- Розробка адаптивного дизайну та створення ілюстрацій локацій та персонажів-представників професій згідно наданого опису.
- Програмування сторінок, діалогів та ігрових механік згідно наданого технічного завдання.
Посилання на деталізоване технічне завдання за цим лінком.
Організаційні умови:
- Суб’єкт підприємницької діяльності за законодавством України (юридична або фізична особа-підприємець), що може надавати послуги без ПДВ. Просимо врахувати, що організація не оплачує додаткові платежі підприємця, такі як накладні витрати, податки, штрафи, пені.
- Готовність працювати на умовах оплати по факту виконаної роботи.
- Професійна кваліфікація в ІТ сфері (підтверджена прикладами реалізованих проєктів від двох років та прикладами робіт дизайнера-ілюстратора).
Для участі у тендері:
Виконавець/ця, який/а має намір взяти участь у тендері, повинен/а надіслати на електронну пошту [email protected], із зазначенням в темі листа “Тендер на постачання послуг з розробки сайту з елементами онлайн ігрофікації” в термін до 26 лютого 2023 року наступний пакет документів:
- Цінову пропозицію з загальною вартістю послуг за проєкт.
- Контактні дані відповідальної особи (ПІБ, email, мобільний телефон).
- Копії наступних реєстраційних документів (наявність КВЕДів: 72.21, 72.60, 72.22):
○ Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або ФОП чи Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
○ Копії Витягу з реєстру платників єдиного податку
Резюме або презентацію або портфоліо з посиланням на реалізовані проєкти та прикладами робіт дизайнера-ілюстратора.
Результати розгляду тендерних пропозицій стануть відомі не пізніше 7 березня 2023 року.
Відбір постачальника послуг буде здійснюватися шляхом порівняння цінових пропозицій та релевантності досвіду учасників закупівлі.
Переможцем закупівлі стане учасник, який надасть усі зазначені документи, цінова пропозиція якого та підтверджений досвід набере найбільшу кількість балів. Угода про співпрацю укладається тільки з переможцем закупівлі.
Про організацію замовника:
Центр «Розвиток КСВ» (CSR Ukraine) – експертна організація в Україні, що об’єднує понад 40 великих компаній, спільно з якими вже десять років просуває принципи сталого ведення бізнесу та соціальної відповідальності, реалізує власні соціальні проєкти, надає консультації, проводить семінари та тренінги з КСВ питань та звітів як для приватних компаній, так і для державних органів влади. Пріоритети Центру: розвиток КСВ, кар’єрних навичок серед молоді, STEM освіти і популяризація науки технологій серед дівчат.