Тендер на постачання ІТ обладнання

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
CEPProcurement

Запит про надання пропозицій RFQ-2018-01 (постачання ІТ обладнання)

   

RFQ Number:                     2018-01

Issuance Date:                     December 12, 2018

Deadline for Offers:           December 20, 2018

Description:   Supply of the IT equipment

Номер ЗНП:                        2018-01

Дата видання:                    12 грудня 2018 року

Кінцевий термін подання заявок:  20 грудня 2018 року

Опис:  Постачання ІТ обладнання

For:        Competitive Economy Program (CEP) in Ukraine

 

Funded By:                          United States Agency for International Development (USAID)

Contract No. 72012118C00002

Implemented By: Chemonics International Inc.

Point of Contact: Tetyana Pavlenko, Grants Manager

Для:       «Програма «Конкурентоспроможна економіка України» («КЕУ»)

За фінансування:               Агентство Сполучених Штатів з міжнародного розвитку (USAID)

Номер контракту №: 72012118C00002

Впроваджується: Кімонікс Інтернешнл Інк.

Контактна особа: Тетяна Павленко, Менеджер з грантів

   

***** ETHICAL AND BUSINESS CONDUCT REQUIREMENTS *****

Chemonics is committed to integrity in procurement, and only selects suppliers based on objective business criteria such as price and technical merit. Chemonics expects suppliers to comply with our Standards of Business Conduct, available at http://www.chemonics.com/OurStory/OurMissionAndValues/Standards-of-Business-Conduct/Pages/default.aspx

 

Chemonics does not tolerate fraud, collusion among offerors, falsified proposals/bids, bribery, or kickbacks. Any firm or individual violating these standards will be disqualified from this procurement, barred from future procurement opportunities, and may be reported to both USAID and the Office of the Inspector General.

Employees and agents of Chemonics are strictly prohibited from asking for or accepting any money, fee, commission, credit, gift, gratuity, object of value or compensation from current or potential vendors or suppliers in exchange for or as a reward for business. Employees and agents engaging in this conduct are subject to termination and will be reported to USAID and the Office of the Inspector General. In addition, Chemonics will inform USAID and the Office of the Inspector General of any supplier offers of money, fee, commission, credit, gift, gratuity, object of value, or compensation to obtain business.

 

Offerors responding to this RFQ must include the following as part of the proposal submission:

  • Disclose any close, familial, or financial relationships with Chemonics or project staff. For example, if an offeror’s cousin is employed by the project, the offeror must state this.

 

  • Disclose any family or financial relationship with other offerors submitting proposals. For example, if the offeror’s father owns a company that is submitting another proposal, the offeror must state this.
  • Certify that the prices in the offer have been arrived at independently, without any consultation, communication, or agreement with any other offeror or competitor for the purpose of restricting competition.
  • Certify that all information in the proposal and all supporting documentation are authentic and accurate.
  • Certify understanding and agreement to Chemonics’ prohibitions against fraud, bribery and kickbacks.

Please contact Iryna Storozhuk, Operations Director with any questions or concerns regarding the above information or to report any potential violations. Potential violations may also be reported directly to Chemonics’ Washington office through the contact information listed on the website found at the hyperlink above.

***** ЕТИЧНІ ВИМОГИ ТА ВИМОГИ ДО ДІЛОВОЇ ПОВЕДІНКИ *****

Кімонікс дотримується принципів професійної етики при здійсненні закупівель, і обирає постачальників виключно на підставі ділових критеріїв, як то ціна та технічна пропозиція.  Кімонікс очікує дотримання постачальниками Стандартів ділової поведінки, які містяться на http://www.chemonics.com/OurStory/OurMissionAndValues/Standards-of-Business-Conduct/Pages/default.aspx.  

Кімонікс не допускає шахрайства, змови заявників, фальсифікованих пропозицій/ заявок, хабарництва, чи відкатів.  Будь-яка фірма чи фізична особа, які порушують ці стандарти, будуть відсторонені від закупівель, їм будуть заблоковані можливості участі в подальших закупівлях, і про них може бути повідомлено USAID та Офіс Генерального інспектора.

Працівникам та представникам Кімонікс жорстко заборонено вимагати чи приймати будь-які гроші, виплати, комісію, кредит, подарунок, вдячність, вартісні предмети чи компенсацію від поточних чи потенційних продавців чи постачальників в обмін, чи як винагороду за надання бізнесу.  Працівники та представники, що практикують таку поведінку, підлягають припиненню, про них буде повідомлено USAID та офіс Генерального інспектора. Окрім того, Кімонікс поінформує USAID та офіс Генерального інспектора про будь-яких постачальників, що пропонують будь-які гроші, виплати, комісію, кредит, подарунок, вдячність, вартісні предмети чи компенсацію за отримання бізнесу.

Заявники, що відповідають на цей ЗНП, повинні включити як частину подання пропозиції таке:

  • Розкрити інформацію про будь-які близькі, родинні чи фінансові стосунки з Кімонікс чи персоналом проекту. Наприклад, якщо двоюрідна сестра працює в проекті, заявник повинен це вказати.
  • Розкрити інформацію про будь-які близькі, родинні чи фінансові стосунки з іншими заявниками, що подають пропозиції. Наприклад, якщо батько заявника є власником компанії, що подає іншу пропозицію, заявник повинен це вказати.
  • Засвідчити, що ціни в пропозиції встановлено незалежно, без жодних консультацій, комунікацій чи домовленостей з будь-яким іншим заявником чи конкурентом для цілей обмеження конкуренції.
  • Засвідчити, що вся інформація в пропозиції та вся супровідна документація є достовірною та точною.
  • Засвідчити розуміння та згоду із забороною Кімонікс щодо шахрайства, хабарництва та відкатів.

В разі виникнення будь-яких питань чи коментарів щодо інформації, що зазначена вище, чи для інформування про потенційні порушення звертайтеся, будь-ласка, до Операційного директора Ірини Сторожук. Про потенційні порушення можна безпосередньо повідомляти офіс Кімонікс у Вашингтоні за контактною інформацією, що зазначена на веб-сторінці за посиланням, що вказане вище.

   

Section 1: Instructions to Offerors

Розділ 1: Інструкції для Заявників

Introduction:

Вступ:

The Competitive Economy Program in Ukraine (hereinafter, CEP)  is an international technical assistance project financed by USAID and implemented by Chemonics International in Ukraine.

The purpose of CEP is to encourage the growth of startup businesses and small and medium sized enterprises in Ukraine, increase domestic market competition, and support the competitiveness of Ukrainian firms in international markets. CEP’s ultimate aim is to stimulate increases in SME sales, job creation, and increased investment in Ukraine.

To fulfill the tasks assigned to it, the Program CEP requires to purchase IT equipment necessary for achieving the objectives of the CEP and the operational activities of the Program.

The purpose of this RFQ is to solicit quotations for offered items as described in Section 3 of this RFQ (Detailed Specifications and Requirements).

Offerors are responsible for ensuring that their offers are received by Chemonics in accordance with the instructions, terms, and conditions described in this RFQ. Failure to adhere with instructions described in this RFQ may lead to disqualification of an offer from consideration.

Offer should submit proposal in response to this RFQ using the company that, if considered a winner, will sign a Purchace Order.

«Програма «Конкурентоспроможна економіка України» (далі – «КЕУ»)- це проект міжнародної технічної допомоги, що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та впроваджується компанією Кімонікс Інтернешнл Інк. в Україні.

Метою КЕУ є заохочення створення бізнес-стартапів і діяльності малих та середніх підприємств в Україні, підвищення конкуренції на внутрішньому ринку України та підтримка конкурентоспроможності українських фірм на міжнародних ринках. Кінцева мета КЕУ передбачає стимулювання збільшення обсягів продажів, створення робочих місць та збільшення надходження інвестицій в Україну.

Задля виконання покладених на неї завдань, Програма КЕУ потребує придбання ІТ обладнання, необхідного для досягнення цілей КЕУ та здійснення операційної діяльності Програми.

Метою цього ЗНП є отримання цінових пропозицій на запропоновані послуги, як описано у Розділі 3 цього ЗНП (Детальні специфікації та вимоги).

Заявники несуть відповідальність за забезпечення того, щоб їхні пропозиції, подані до Кімонікс, відповідали інструкціям, термінам та умовам, зазначеним у цьому ЗНП. Недотримання інструкцій, викладених у цьому ЗНП може призвести до дискваліфікації заявника.

Заявник повинен подати свою пропозицію у відповідь на це ЗНП від компанії, з якою в разі перемоги буде підписано Договір про закупівлю.

   
  1. Offer Deadline and Protocol:
 1. Термін та Порядок Подання Пропозицій:

Offers must be received no later than 6:00 PM local Kyiv time on December 20, 2018. Offers must be e-mailed to the Competitive Economy Program in Ukraine to [email protected].

 

Please reference the RFQ number in any response to this RFQ. Offers received after the specified time and date will be considered late and will be considered only at the discretion of Chemonics.

Пропозиції повинні бути отримані не пізніше ніж o 18:00 годині за місцевим київським часом 20 грудня 2018 року електронною поштою на електронну адресу «Програми «Конкурентоспроможна економіка України»  [email protected].

Будь ласка, вказуйте номер ЗНП в усіх поданих документах. Пропозиції, отримані після зазначеного кінцевого терміну, можуть вважатися як такі, що були подані запізно, та будуть розглянуті Кімонікс на власний розсуд.

 

 

  1. Questions:
 2. Запитання:

Questions regarding the technical or administrative requirements of this RFQ may be submitted no later than 06:00 PM local Kyiv time on December 15, 2018 by email to [email protected]. Questions must be submitted in writing; phone calls will not be accepted. Questions and requests for clarification—and the responses thereto—that Chemonics believes may be of interest to other Offerors will be circulated to all RFQ recipients who have indicated an interest in bidding.

 

Only the written answers issued by Chemonics will be considered official and carry weight in the RFQ process and subsequent evaluation. Any verbal information received from employees of Chemonics or any other entity should not be considered as an official response to any questions regarding this RFQ.

Запитання стосовно технічних або адміністративних вимог цього ЗНП можна надсилати до 18:00 за місцевим київським часом 15 грудня 2018 року електронною поштою на адресу [email protected]. Запитання повинні бути представлені у письмовій формі, телефонні дзвінки прийматися не будуть. Запитання та запити про надання роз’яснень, а також відповіді на них, які, на думку Кімонікс, можуть становити інтерес для інших заявників, можуть бути надіслані усім потенційним заявникам, які виявили зацікавленість у цьому тендері.

Лише письмові відповіді від Кімонікс вважаються офіційними та беруться до уваги при розгляді пропозицій. Будь-яка усна інформація, отримана від співробітників Кімонікс або інших осіб, не вважається офіційною відповіддю на запитання, що стосуються цього ЗНП.

 

 
  1. Specifications:
 3. Технічні Характеристики:

Section 3 contains the technical specifications of the required services (сommodities). All services (commodities) offered in response to this RFQ must correspond with requirements of Chemonics. In addition, all electrical commodities must operate on 230V, 50Hz.

Please note that, unless otherwise indicated, stated brand names or models are for illustrative description only. An equivalent substitute, as determined by the specifications, is acceptable. Transformers will not be accepted. 

У Розділі 3 наведено технічні характеристики потрібних послуг (товарів). Усі послуги (товари), які пропонуватимуться у відповідь на цей ЗНП, повинні відповідати вимогам Кімонікс. Також усі електротовари повинні працювати за напругою 230В та частотою 50 Гц.

Зауважте, якщо не зазначено інше, фірмові марки або моделі наводяться виключно в ілюстративних цілях. Допускається пропонувати аналогічний замінник, який відповідає технічним характеристикам. Трансформатори не приймаються.

 

 

  1. Quotations
  4.Пропозиції:

 

Quotations in response to this RFQ must be priced on a fixed-price, all-inclusive basis, including delivery and all other costs. Pricing must be presented in UAH. Offers must remain valid for not less than sixty (60) calendar days after the offer deadline. Offerors are requested to provide quotations on their official quotation format or letterhead; in the event this is not possible, offerors may complete the table in Section 3.

 

 

In addition, offerors responding to this RFQ are requested to submit the following:

  • Organizations responding to this RFQ are requested to submit a copy of their official registration or business license, copy of company tax registration.

 

  • Individuals registered as entrepreneurs – responding to this RFQ are requested to submit a copy of the Extract from the Unified State Register of Legal Entities and Individuals-Entrepreneurs, a copy of the extract from the Unified State Register of Legal Entities and Individuals-Entrepreneurs with indication of the codes from the Classificator of types of economic activity, a copy of the Certificate of the single tax payer.

Пропозиції у відповідь на цей ЗНП повинні містити фіксовану ціну на базі «все включено», з урахуванням вартості доставки та усіх інших витрат. Ціни повинні бути представлені в гривнях. Пропозиції повинні залишатися чинними протягом не менше 60 (шестидесяти) календарних днів після граничного строку пропозиції. Заявники повинні надавати розцінки на офіційному бланку або в офіційному форматі; у випадку, коли це неможливо, заявники можуть заповнити таблицю в Розділі 3.

Крім того, заявникам, які відповідають на цей ЗНП, пропонується подати:

  • Організаціям, які відповідають на цей ЗНП – копію реєстраційних документів або бізнес-ліцензію, копію документа, що підтверджує реєстрацію платника податку на додану вартість.
  • Фізичним особам суб’єктам підприємницької діяльності, які відповідають на цей ЗНП – копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (ЄДР), копію витягу з ЄДР із зазначенням КВЕД, копію свідоцтва платника єдиного податку.

 

 

  1. Delivery:
 5. Доставка:
The delivery location for the items described in this RFQ is 28 Verkhniy Val Str., office 320, Kyiv 04071, Ukraine. CEP can change the delivery location address and date, which will be notified in writing to the offerror no later than 5 days before the agreed delivery date. The delivery date is December 27, 2018 (Part 1 of Section 3) and January 16, 2019 (Part 2 of Section 3), or other agreed via e-mail date.

Пунктом доставки об’єктів, зазначених у цьому ЗНП, є офіс КЕУ за адресою: вул. Верхній Вал, 28, офіс 320, м. Київ, 04071, Україна. Програма КЕУ може змінити адресу та дату доставки, про що повідомить письмово заявника не пізніше ніж 5 днів до погодженої дати доставки. Дата доставки –  27 грудня 2018 року (частина 1 Розділу 3) та 16 січня 2019 року (частина 2 Розділу 3) з КЕУ.

 

 

  1. Source/Nationality/Manufacture:
 6. Джерело надходження / Національність / Виробництво:

All services (commodities) offered in response to this RFQ or supplied under any resulting award must meet USAID Geographic Codes 937 and 110 in accordance with the United States Code of Federal Regulations (CFR), 22 CFR §228. The cooperating country for this RFQ is Ukraine.

Offerors may not offer or supply any services (commodities) that are manufactured or assembled in, shipped from, transported through, or otherwise involving any of the following countries: Cuba, Iran, North Korea and Syria.

Усі послугиабо інший погоджений електронним листом термін та пункт доставки (товари) у рамках цього тендеру повинні мати походження з країн, які мають геограіфічн коди USAID 937 та 110 відповідно до Кодексу федеральних положень (Code of Federal Regulations – CFR) 22 CFR §228. Країна-партнер для цього ЗНП – Україна.

Заявники не можуть пропонувати або постачати послуги (товари), які були виготовлені, зібрані, доставлені з, перевезені через територію або іншим чином мають стосунок до таких країн: Куба, Іран, Північна Корея і Сирія.

 

 

  1. Warranty:
7. Гарантійний Термін:

Warranty service and repair within the cooperating country is required for all commodities and services under this RFQ. The warranty coverage must be valid on all commodities and services for a minimum of twelve (12) months after delivery and acceptance of the commodities and services, unless otherwise specified in the technical specifications. At the time that any commodity and services are transferred to the Government of Ukraine, the Program, or another entity within the cooperating country, all rights to warranty support and service shall be transferred with the commodity to that entity’s end-user. 

Гарантійне обслуговування та ремонт у межах країни- партнера є обов’язковими для усіх товарів та послуг у рамках цього ЗНП. Усі товари та послуги, запропоновані в рамках цього тендеру, повинні мати гарантію мінімум дванадцять (12) місяців від дати доставки та приймання товарів та послуг, якщо інше не зазначено у технічних характеристиках. У момент передачі будь-якого товару Уряду України, Програмі або іншому суб’єкту в країні-партнері, усі права на гарантійну підтримку та обслуговування передаються разом із товаром кінцевому споживачу цього суб’єкта.

 

 

  1. Taxes and VAT
 8.Податки та ПДВ

As Chemonics International Inc. is implementing international technical assistance programs and projects in Ukraine in accordance with the Agreement between the Government of the United States of America and the Government of Ukraine about Humanitarian and Technical Economic Cooperation of May 7, 1992 (hereinafter referred to as “Agreement”) and has to purchase the offeror’s goods, works and services in order to carry out the abovementioned international technical assistance project, in accordance with the abovementioned Agreement and Procedure of engaging, using and monitoring international technical assistance approved by the Cabinet of Ministers of Ukraine Resolution no. 153 (153-2002-п) as of February 15, 2002, “On creating a unified system for engaging, using and monitoring international technical assistance”, the cost of such goods (works, services) is exempt from Value Added Tax (VAT).

CEP is currently in the process of obtaining Value Added Tax (VAT) exemption from the government of Ukraine per the abovementioned legislation. Should CEP receive VAT exemption documentation before the Subcontract is fully executed or during the subcontract’s period of performance, the cost of commodities (works, services) specified in the subcontract will be exempt from VAT once CEP provides that documentation to the Subcontractor.

 

Procurement of commodities, works and services shall be made at the cost of the international technical assistance project and is relevant to the category (type) of commodities, works and services mentioned in the procurement plan.

Also in accordance with paragraph 197.11 article 197 of the Tax Code of Ukraine: Exempt from tax the following operations:

  • the supply of commodities and services within the customs territory of Ukraine and imported into the customs territory of Ukraine commodities which are funded through the international technical assistance, provided under the international agreements of Ukraine, which were approved as binding in accordance with the procedure established by law.

Therefore, Program shall pay for the cost of services exclusive of VAT. The Program shall provide the successful offeror with a copy of the registration card of the Program purchasing the goods, works and services, issued by the Ministry of Economic Development and Trade of Ukraine and certified by the Program stamp, and a copy of the Procurement plan or an extract from the Procurement plan certified by the Program stamp.

The offeror shall submit a tax invoice for commodities (works, services) completed in accordance with the procedure set forth below and marked “Without VAT”. The tax invoice shall include the grounds for VAT exemption (Project name, number and date of the relevant contract). The Offeror shall submit the declaration to the state tax authority at its location taking into account the abovementioned operations and mentioning VAT exemption code according to the Tax Exemptions Directory.

If CEP does not provide the offerror with a copy of the registration card of the Project, issued by the Ministry of Economic Development and Trade and certified by the Project stamp, and a copy of the procurement plan or an extract from the procurement plan certified by the Project’s stamp, then the offerror is allowed to submit the invoice for the commodities (works, services) that includes VAT and marked “with VAT.”

Оскільки компанія «Кімонікс Інтернешнл Інк.» є виконавцем програм і проектів міжнародної технічної допомоги в Україні відповідно до Угоди між Урядом України та Урядом США про гуманітарне та техніко-економічне співробітництво від 7 травня 1992 року (далі – «Угода») та закуповує товари, роботи і послуги заявника для виконання згаданого проекту міжнародної технічної допомоги, відповідно до зазначеної вище Угоди та Порядку залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 р. N 153 (153-2002-п) «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги», вартість таких товарів, робіт і послуг звільняється від податку на додану вартість.

В даний час КЕУ в процесі отримання від уряду України звільнення від сплати податку на додану вартість (ПДВ) згідно з вищезгаданим законодавством. Якщо КЕУ отримує документацію щодо звільнення від ПДВ до того, як Договір субпідряду буде повністю виконаний або протягом періоду виконання Субпідряду, вартість товарів (робіт, послуг), визначених у цьому субконтракті, буде звільнена від нарахування ПДВ після того, як КЕУ надасть таку документацію Субпідряднику.

Закупівля товарів, робіт і послуг здійснюється коштом проекту міжнародної технічної допомоги та відповідає категорії (типу) товарів, робіт і послуг, зазначених у плані закупівлі.

 

Також відповідно до п. 197.11 ст. 197 Податкового Кодексу України: Звільняються від оподаткування операції із:

  • постачання товарів та послуг на митній території України та ввезення на митну територію України товарів, що фінансуються за рахунок міжнародної технічної допомоги, яка надається відповідно до міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана у встановленому законодавством порядку.

Таким чином, Програма сплачує вартість послуг без урахування ПДВ. Програма надає заявнику копію реєстраційної картки проекту, в рамках якої здійснюється закупівля товарів, робіт і послуг, видану  Міністерством економічного розвитку і торгівлі України  (МЕРТУ) засвідчену печаткою Програми, та копію плану закупівлі або витяг з плану закупівлі, засвідчені печаткою Програми.

Заявник складає в установленому нижче порядку податкову накладну щодо надання товарів (робіт, послуг) з поміткою «Без ПДВ». У податковій накладній вказується підстава для звільнення (назва проекту, номер і дата відповідного контракту). Заявник подає до державного податкового органу за своїм місцезнаходженням декларацію з урахуванням зазначених вище операцій та вказує код пільги по податку на додану вартість відповідно до Довідника податкових пільг.

Якщо КЕУ не надасть заявнику копію реєстраційної картки Проекту, виданої Міністерством економічного розвитку та торгівлі та засвідченої печаткою Проекту, та копію Плану закупівель або витягу із Плану закупівель, засвідченого печаткою Проекту, заявник має право подати рахунок-фактуру за товари (роботи, послуги), що включатиме ПДВ та позначений написом «з ПДВ».

 

 

  1. Eligibility:
 9. Право Брати Участь в Тендері:

By submitting an offer in response to this RFQ, the offeror certifies that it and its principal officers are not debarred, suspended, or otherwise considered ineligible for an award by the U.S. Government. Chemonics International Inc. will not award a contract to any firm that is debarred, suspended, or considered to be ineligible by the U.S. Government.

Подаючи ЗНП Заявник підтверджує, що він та його основні співробітники не є такими, яким тимчасово заборонено, тимчасово призупинено або взагалі заборонено отримання фінансування або допомоги Уряду США. Компанія «Кімонікс Інтернешнл Інк.» не укладає угод з фірмами, яким тимчасово заборонено, тимчасово призупинено або взагалі заборонено отримання фінансування або допомоги Уряду США.

10. DUNS Number:

 10. Номер DUNS.

Companies or organizations, whether for-profit or non-profit, shall be requested to provide a Data Universal Numbering System (DUNS) number if selected to receive an award in response to this RFQ valued greater than or equal to USD$30,000 (or equivalent in other currency). If the Offeror does not have a DUNS number and is unable to obtain one before proposal submission deadline, Offeror shall include a statement noting their intention to register for a DUNS number should it be selected as the successful offeror or explaining why registration for a DUNS number is not possible. Contact Dun & Bradstreet through this webform to obtain a number: https://fedgov.dnb.com/webform.  Further guidance on obtaining a DUNS number is available from Chemonics upon request.

 

Компанії або організації, як прибуткові, так і неприбуткові, зобов’язані повідомити свій номер в Універсальній системі нумерації даних (DUNS), якщо їх відібрано для отримання підряду в рамках цього ЗНП, вартість якого дорівнює чи перевищує 30 000 дол. США (або еквівалент цієї суми в іншій валюті). Якщо Заявник не має номеру DUNS і не може одержати його до завершення встановленого строку подання пропозицій, Заявник додає заяву про свій намір зареєструватися для отримання номеру DUNS  у разі, якщо він буде відібраний як переможець або пояснює, чому він не може одержати номер DUNS. Для одержання номеру DUNS звертайтеся до компанії “Dun & Bradstreet” через веб сторінку https://fedgov.dnb.com/webform.  Подальші інструкції щодо отримання номеру DUNS можна отримати у Кімонікс на запит.

11. Evaluation and Award:

 11. Оцінка Пропозицій та Визначення Переможця:

The award will be made to one or more responsible offerors whose offer follows the RFQ instructions, meets the eligibility requirements, and meets or exceeds the minimum required technical specifications, and is judged to be the best value based on a lowest-price, technically-acceptable basis.

 

After determining which proposals are technically acceptable, the lowest priced of those that are technically acceptable will be selected as the successful offeror. Please note that if there are significant deficiencies regarding responsiveness to the requirements of this RFQ, an offer may be deemed “non-responsive” and thereby disqualified from consideration. Chemonics reserves the right to waive immaterial deficiencies at its discretion.

 

Best-offer quotations are requested. It is anticipated that award will be made solely on the basis of these original quotations. However, Chemonics reserves the right to conduct any of the following:

 

  • Chemonics may conduct negotiations with and/or request clarifications from any offeror prior to award.
  • While preference will be given to offerors who can address the full technical requirements of this RFQ, Chemonics may issue a partial award or split the award among various suppliers, if in the best interest of the Program.

 

  • Chemonics may cancel this RFQ at any time.

 

 

 

Please note that in submitting a response to this RFQ, the offeror understands that USAID is not a party to this solicitation and the offeror agrees that any protest hereunder must be presented—in writing with full explanations—to the Program for consideration, as USAID will not consider protests regarding procurements carried out by implementing partners. Chemonics, at its sole discretion, will make a final decision on the protest for this procurement.

Підряд буде надано відповідальному заявнику чи заявникам, пропозиції яких дотримуються інструкцій ЗНП, відповідають вимогам щодо допустимості до участі в конкурсі, відповідають чи перевищують мінімальні технічні характеристики і оцінюються як найкращі пропозиції з огляду на найнижчу ціну та прийнятні технічні характеристики.

Після визначення того, які пропозиції є технічно прийнятними, найнижчі цінові пропозиції з тих, які є технічно прийнятними будуть обрані в якості успішного заявника. Зверніть увагу, якщо будуть виявлені суттєві недоліки щодо відповідності вимогам ЗНП, пропозиція може бути визнана невідповідною та виключена з розгляду. Компанія «Кімонікс Інтернешнл Інк.» залишає за собою право не зважати на несуттєві недоліки на власний розсуд.

Просимо надсилати Ваші найкращі пропозиції. Передбачається, що рішення про нагороду буде прийматися виключно на основі цих вихідних пропозицій. Проте, Компанія залишає за собою право здійснити будь-яку з наступних дій:

  • Компанія може вести переговори та/або ставити уточнюючі питання будь-якому заявнику тендеру.
  • Перевага надаватиметься заявникам, які можуть виконати повний технічний обсяг робіт, згідно з ЗНП. Проте, Компанія може перевагу віддати нагороду заявнику лише частково, або розділити перемогу між різними постачальниками, якщо це відповідатиме найкращим інтересам Програми.
  • У будь-який момент Компанія може скасувати цей ЗНП.

Зверніть увагу, що подаючи пропозицію у відповідь на цей ЗНП, заявник розуміє, що USAID не є замовником цього тендеру, і погоджується, що будь-які пов’язані з ним претензії повинні надсилатися – в письмовій формі та з повними поясненнями – на розгляд Програми, оскільки USAID не розглядатиме претензії щодо закупівель, що здійснюються контрактерами. Компанія на свій власний розсуд приймає остаточне рішення щодо претензій, пов’язаних із цим тендером.

 

 

12. Terms and Conditions:

12. Терміни та Умови:

This is a Request for Quotations only. Issuance of this RFQ does not in any way obligate Chemonics, the Competitive Economy Program in Ukraine, or USAID to make an award or pay for costs incurred by potential offerors in the preparation and submission of an offer.

 

This solicitation is subject to Chemonics’ standard terms and conditions. Any resultant award will be governed by these terms and conditions; a copy of the full terms and conditions is available upon request. Please note the following terms and conditions will apply:

 

  • Chemonics’ standard payment terms are net 30 days after receipt and acceptance of any commodities or deliverables. Payment will only be issued to the entity submitting the offer in response to this RFQ and identified in the resulting award; payment will not be issued to a third party.
  • Any award resulting from this RFQ will be firm fixed price, in the form of a Purchase Order or Contract.
  • No commodities or services may be supplied that are manufactured or assembled in, shipped from, transported through, or otherwise involving any of the following countries: Cuba, Iran, Sudan, Burma and North Korea.
  • Any international air or ocean transportation or shipping carried out under any award resulting from this RFQ must take place on U.S.-flag carriers/vessels.

 

  • United States law prohibits transactions with, and the provision of resources and support to, individuals and organizations associated with terrorism. The supplier under any award resulting from this RFQ must ensure compliance with these laws.
  • The title to any goods/services/technical developments supplied under any award resulting from this RFQ shall pass to Chemonics following delivery and acceptance of the goods by Chemonics. Risk of loss, injury, or destruction of the goods shall be borne by the offeror until title passes to Chemonics.

Це лише запит на подання пропозицій. Оголошення цього тендеру ні в якому разі не зобов’язує компанію Кімонікс, «Програму «Конкурентоспроможна економіка України» або USAID укладати договори або оплачувати витрати, що були понесені потенційними заявниками при підготовці та поданні пропозицій.

На цей запит поширюються стандартні правила та умови Компанії. Будь-яке рішення щодо нагороди буде прийнято з урахуванням цих правил та умов; копія повного переліку цих правил та умов надається за запитом. Зверніть увагу на такі правила та умови:

  • Згідно з правилами компанії Кімонікс, оплата здійснюється протягом 30 днів після доставки та приймання будь-яких товарів або результатів робіт. Оплата здійснюється лише компанії-переможцю цього тендеру; оплата не здійснюється третій стороні.
  • Будь-який контракт, присуджений за результатами цього ЗНП, базується на фіксованій ціні. Контракт буде укладатися у формі Договру про закупівлю товарів або Контракту.
  • Забороняється поставка товарів або послуг, які були виготовлені, зібрані, доставлені, перевезені через територію або іншим чином мають стосунок до таких країн: Куба, Іран, Судан, Бірма та Північна Корея.
  • Будь-які міжнародні перевезення літаком або морські перевезення, що здійснюються в рамках цього договору, повинні бути здійснені американськими перевізниками.
  • Законодавство США забороняє проведення транзакцій, постачання ресурсів і надання підтримки юридичним і фізичним особам, що пов’язані з тероризмом. Постачальник за будь-яким контрактом, присудженим за результатами цього ЗНП, повинен забезпечити дотримання цього законодавства
  • Право власності на товари/послуги/технічні рішення, що постачаються за будь-яким контрактом, присудженим за результатами цього ЗНП, переходить до Кімонікс після доставки товарів та їх приймання Кімонікс. Заявник несе усі ризики та втрати, пошкодження та знищення товарів до моменту переходу права власності до Компанії.

 

 

 

 

 

 

 

Section 2: Offer Checklist

Розділ 2: Необхідні Документи

To assist offerors in preparation of proposals, the following checklist summarizes the documentation to include an offer in response to this RFQ:

  • Cover letter, signed by an authorized representative of the offeror (see Section 4 for template)
  • Official quotation, including specifications of offered equipment (see Section 3 for example format)
  • Copy of offeror’s registration or business license for the relevant activities (see Section 1, Аrticle 4 for more details).

 

  • Company name and other contact information for 3 references (surname, name, phone and e-mail).

Для надання допомоги заявникам у підготовці пропозицій, нижче наведений перелік документів, які необхідно включити у пропозицію:

  • Супровідний лист, підписаний уповноваженим представником заявника (див. Розділ 4)
  • Офіційну пропозицію, яка включає специфікації запропонованого обладнання (див. Розділ 3)
  • Копію реєстраційного свідоцтва заявника та ліцензій на здійснення відповідної діяльності (див. Розділ 1. Стаття 4).
  • Назва компанії та інша контактна інформація (прізвище, ім’я, телефон та електронна пошта) для 3 рекомендацій.


Section 3: Specifications and Technical Requirements

Розділ 3: Технічні Характеристики та Технічні Вимоги

The table below contains the technical requirements of the commodities/services. Offerors are requested to provide quotations containing the information below on official letterhead or official quotation format with a  signature/stamp and in MS Excel.

  1. Specifications: For each line item below, please indicate (in Column A) the proposed equipment, and describe the extent to which each specification is met.  If there is a difference between the requested specifications and the offered item, please indicate and describe the difference.  If there is no difference, write “same”.
  2. Source and Pricing: Please indicate the source (country or geographic code from where the item is shipped), unit price, and  total price for each commodity in Columns B, C, and D respectively. Please indicate unit pricing for each line item.
  3. 3. Brand names: Specific brands and/or models indicated, while often preferred, are for description only.  An equivalent substitute, as determined by the specifications, will be acceptable.
  4. 4. Software: For items where software is required, OEM media should be included with all items, unless otherwise indicated. For any Microsoft software, no MS Select licensing will be accepted.  Microsoft Open Licensing will only be accepted if the license is transferable to any organizaiton or governmental entity in the cooperating country.  All Microsoft software should be activated and validated when installed; any software that fails validation will be returned to the supplier for replacement.  Chemonics takes software piracy very seriously; please see the following URL for further information regarding piracy: http://www.microsoft.com/en-us/piracy/default.aspx

У  наведеній нижче таблиці містяться технічні характеристики товарів/послуг. Заявники повинні надсилати свої пропозиції, що містять наведену нижче інформацію, на фірмовому бланку або в офіційно затвердженому форматі для проопозицій з підписом/печаткою та у файлі MS Excel.

  1. Технічні характеристики. Для кожної позиції нижче вкажіть (у колонці А) запропоноване обладнання та опишіть ступінь дотримання кожної специфікації. Якщо є різниця між запитаними специфікаціями та запропонованим товаром, будь ласка, вкажіть та опишіть різницю. Якщо немає різниці, напишіть “той же”.

 

  1. Джерело та ціноутворення. Будь ласка, вкажіть джерело надходження (країну або географічний код, з якого товар відправляється), ціну одиниці та загальну ціну кожного товару відповідно до колонок B, C та D. Будь ласка, вкажіть вартість одиниці товару для кожного рядка.

 

  1. Назви брендів: вказані конкретні бренди та / або моделі, хоча часто є кращими, призначені лише для опису. Еквівалентний замінник, що відповідає специфікаціям, буде прийнятним.

 

  1. Програмне забезпечення: Для обладнання, де потрібне програмне забезпечення, носії OEM повинні бути включені у всі елементи, якщо інше не вказано. Для будь-якого програмного забезпечення Microsoft не буде прийнято ліцензування MS Select. Microsoft Open Licensing буде прийнято лише у тому випадку, якщо ліцензія може бути передана будь-якій організації чи урядовій установі в країні, що співпрацює. Вся програмне забезпечення Microsoft повинно бути активованим та перевіреним при встановленні; будь-яке програмне забезпечення, яке не перевіряється, буде повернуто постачальнику для заміни. “Кімонікс” дуже серйозно ставиться до програмного піратства; будь ласка, перегляньте наступну URL-адресу для отримання додаткової інформації про піратство: http://www.microsoft.com/en-us/piracy/default.aspx

Detailed Specifications and Requirements

Детальні специфікації та вимоги

Line Item

Description

Quantity

Column A

Column B

Column C

Column D

Category

Requested Model/Specification

Offered Model/Specifications

Source

Unit Price

Total Price

 

Part 1/Частина 1

 

 

 

 

 

 

1

Laptop

Dell Latitude 5590 (N036L559015_W10) Black

5

 

 

 

 

 

OS

Windows 10 Pro 64-bit Edition

         

 

Processor

Intel® Core™ i7-8650U vPro™ processor with Intel® UHD graphics 620 (1.9 GHz base frequency, up to 4.2 GHz with Intel® Turbo Boost Technology, 8 MB cache, 4 cores)

         

 

Memory

16 GB DDR4-2400 SDRAM (2 x 8 GB)

         

 

Internal Storage

512 GB PCIe Gen3x4 NVMe SSD

         

 

Display

15.6″ (1920×1080) Full HD, Antiglare, Widescreen

         

 

Wireless LAN

 802.11a/b/g/n/ac

         

 

LAN

10/100/1000 GbE

         

 

Port Connectors

Expansion slots:
(1) Secure Digital reader
(1) SmartCard reader

I/O:
(3) USB 3.1 (one PowerShare)
(1) USB-C (DisplayPort)
(1) HDMI
(1) VGA
(1) RJ-45 LAN
(1) 3.5mm audio combo
(1) AC power in

         

 

Video/Graphics

Intel UHD Graphics 620

         

 

Input Device

           

 

Camera

           

 

Battery

3 cell 51WHr ExpressCharge™ Capable

         

 

Warranty

Manufacturer Warranty Limited warranty – parts and labor – 3 years

         

 

             

 

Part 2/Частина 2

 

 

 

 

 

 

2

Laptop

Dell Latitude 5590 (N036L559015_W10) Black

20

 

 

 

 

 

OS

Windows 10 Pro 64-bit Edition

         

 

Processor

Intel® Core™ i7-8650U vPro™ processor with Intel® UHD graphics 620 (1.9 GHz base frequency, up to 4.2 GHz with Intel® Turbo Boost Technology, 8 MB cache, 4 cores)

         

 

Memory

16 GB DDR4-2400 SDRAM (2 x 8 GB)

         

 

Internal Storage

512 GB PCIe Gen3x4 NVMe SSD

         

 

Display

15.6″ (1920×1080) Full HD, Antiglare, Widescreen

         

 

Wireless LAN

 802.11a/b/g/n/ac

         

 

LAN

10/100/1000 GbE

         

 

Port Connectors

Expansion slots:
(1) Secure Digital reader
(1) SmartCard reader

I/O:
(3) USB 3.1 (one PowerShare)
(1) USB-C (DisplayPort)
(1) HDMI
(1) VGA
(1) RJ-45 LAN
(1) 3.5mm audio combo
(1) AC power in

         

 

Video/Graphics

Intel UHD Graphics 620

         

 

Input Device

           

 

Camera

           

 

Battery

3 cell 51WHr ExpressCharge™ Capable

         

 

Warranty

Manufacturer Warranty Limited warranty – parts and labor – 3 years

         

 

             

3

Desktop (monoblock)

HP Pavilion 27-r000 All-in-One 27-R017UR 2MJ77EA

11

 

 

 

 

 

OS

Windows 10 professional 64‐bit w/backup media (on USB flash Drive)

         

 

Processor

Intel® Core™ i7 7700 processor with Intel® UHD Graphics 630 (2.9 GHz, up to 3.8 GHz with Intel® Turbo Boost, 12 MB cache, 4 cores)

         

 

Form Factor

All-In-One

         

 

Memory

16GB (2×8 GB) DDR4-2666 (Transfer rates up to 2666 MT/s), 2 SODIMM

         

 

Screen size

27.0”

         

 

Internal Drive 1

2000 ГБ / HDD / 7200

         

 

Internal Drive 2

256 GB M.2 2280 PCIe NVMe SSD

         

 

Optical Drive

DVD_RW

         

 

Graphics

Radeon 530

         

 

Ethernet LAN

LAN (RJ-45) 1 Gb/s

         

 

Wireless LAN

Wi-Fi 5 (802.11aс)
Bluetooth  / v 4.2

         

 

Audio

Audio by Bang and Olufsen

         

 

Camera

/ 1280×720 (HD) /

         

 

Ports

HDMI / x2 /, USB 2.0  – 2, USB 3.0 –  2, mini-Jack (3.5 мм), USB C – 1 / USB 3.0 / Cardreader   / SD /

         

 

Keyboard

USB Slim Keyboard

         

 

Mouse

USB Laser Mouse

         

 

Warranty

Three-year international service and support

         

 

             

5

UPS (for desktop)

APC BR700G back-UPS Pro 700VA 6-outlet

11

 

 

 

 

 

input voltage

120v

         

 

input voltage range

93-130v

         

 

input frequency

50/60 Hz +/- 3Hz auto sensing

         

 

VA rating

700VA

         

 

Watts

420 watts

         

 

output voltage

120v

         

 

output frequency

50/60Hz +/- 3Hz

         

 

Outlets

6

         

 

Outlet type

3 NEMA 5-15R Battery Backup 3 NEMA 5-15R Surge protection

         

 

Battery recharge time

12 hours

         

 

Battery replaceable

BX1100LI-MS, BX800U-LM, RBC17

         

 

interface port

USB

         

 

Data line protection

Network line – 10/100/1000 base-T thernet RJ45 connector, coaxial cable for CATV/SATV/modem/audio-video coax connector

         

 

Surge energy rating

354 joules

         

 

             

6

Screen

27″ Dell P2717H (210-AIRY)

28

 

 

 

 

 

 

HDMI, VGA, 1920 x 1080, IPS, 60 Гц, 6 мс, 300 кд/м²

 

 

     

 

Warranty

Three-year international service and support

 

 

     

 

     

 

     

7

Keyboard+Mouse

Dell KM636 Black (580-ADFN)

35

 

 

 

 

 

 

Keyboard and mouse set – wireless, USB wireless receiver

         

 

             

8

External Hard Drive

WD
Part #: WDBYFT0030BBK-WESN
My Passport WDBYFT0030BBK-WESN 3 TB External Hard Drive – Portable – USB 3.0 – Black – 256-bit Encryption Standard

4

 

 

 

 

 

Compatibility

Compatible with items 1.0, 2.0, 3.0, 4.0

         

 

Hard Drive

3TB

         

 

Interface

USB 3.0

         

 

Warranty

One year international service and support

         

 

             

 

             

9

UPS (for Server)

EATON 5PX 3000VA R/T or equal (2U or 3U)

1

 

 

 

 

 

Power capacity

3000VA/2700 Vt

 

 

 

 

 

 

Input Voltage

230 V

 

 

 

 

 

 

Warranty

Three year international service and support

         

 

Monitoring

Network Card-MS or equal for other manufacturer

         

 

             

10

Multifunction Laser Printer

Xerox® VersaLink® C7020

2

 

 

 

 

 

Print speed

As fast as 9,5 seconds color / 7.2 seconds black and white

         

 

Standard functions

Cloud, Copy, Email, Print, Scan

         

 

Recommended monthly print volume

Up to 5,500 pages

         

 

Duty cycle

Up to 87,000 images

         

 

Maximum print resolution

1200 x 2400 Image quality

         

 

Maximum scan resolution

600 x 600 dpi

         

 

Maximum copy resolution

600 x 600 dpi

         

 

Ports

10/100/1000 BaseT Ethernet, High-Speed USB 2.0

         

 

Power

230 Volts, 50 Hertz

         

 

Warranty

Three year international service and support

         

 

Optional

Single-position stapling, 500-sheet tray

         

 

             

11

Printer b/w laser

WorkCentre 3215 or equal

6

 

 

 

 

 

Print speed

up to 25 ppm

         

 

Standard functions

Copy, Email,  Print, Scan

         

 

Maximum print resolution

600 x 600 dpi (up to 4800 x 600 enhanced image quality)

         

 

Maximum scan resolution

600 x 600 dpi

         

 

Ports

10/100BaseT Ethernet, High-Speed USB 2.0, Wi-Fi b/g/n

         

 

Power

230 Volts, 50 Hertz

         

 

Warranty

Three year international service and support

         

 

             

12

Printer color laser

WorkCentre 6027 or Equal

2

 

 

 

 

 

Print speed

Color: up to 18 ppm, Black: up to 18 ppm

         

 

Standard functions

Copy, Email,  Print, Scan

         

 

Maximum print resolution

Up to 1200 x 1200 dpi

         

 

Maximum scan resolution

Up to 600 x 600 dpi

         

 

Ports

10/100BaseT Ethernet, High-Speed USB 2.0, Wi-Fi b/g/n

         

 

Power

230 Volts, 50 Hertz

         

 

Warranty

Three year international service and support

         

 

             

13

Headset

Microsoft LifeChat LX-6000 for Business Or Equal

39

 

 

 

 

 

Connectivity

USB 2.0 or higher

         

 

Compatibility

Plug and play simplicity, no software, compatible with any version of Windows operating system

         
               

14

Backpack

Dell Professional Backpack

28

       
 

Type

Max size: 15.6″; Material: nylon

         

Total/Загальна вартість

     

 

 

Section 4: Offer Cover Letter

 

Розділ 4: Супровідний Лист

The following cover letter must be placed on letterhead and completed/signed/stamped by a representative authorized to sign on behalf of the Offeror:

 

To:         The  Competitive Economy Program in Ukraine

Reference:            RFQ No. 2018/01

To Whom It May Concern:

 

We, the undersigned, hereby provide the attached offer to supply all equipment in accordance with the requirements as described in the above-referenced RFQ. Please find our offer attached.

We hereby acknowledge and agree to all terms, conditions, special provisions, and instructions included in the above-referenced RFQ. We further certify that the below-named firm – as well as the firm’s principal officers and all commodities and services offered in response to this RFQ – are eligible to participate in this procurement under the terms of this solicitation and under USAID regulations.

Furthermore, we hereby certify that, to the best of our knowledge and belief:

  • We have no close, familial, or financial relationships with any Chemonics or USAID Competitive Economy Program in Ukraine staff members;
  • We have no close, familial, or financial relationships with any other offerors submitting proposals in response to the above-referenced RFQ; and
  • The prices in our offer have been arrived at independently, without any consultation, communication, or agreement with any other offeror or competitor for the purpose of restricting competition.
  • All information in our proposal and all supporting documentation is authentic and accurate.
  • We understand and agree to Chemonics’ prohibitions against fraud, bribery, and kickbacks.

We hereby certify that the enclosed representations, certifications, and other statements are accurate, current, and complete.

 

Authorized Signature:                                                    

 

Name and Title of Signatory:                                       

 

Date:                                                                  

 

Company Name:                                                             

 

Company Address:                                                                         

 

Company Telephone and Website:                                              

 

Company Registration or Taxpayer ID Number:                                      

 

Company DUNS Number (if applicable):                                  

 

Does the company have an active bank account (Yes/No)?

 

Official name associated with bank account (for payment):                    

Супровідний лист повинен бути надрукований на фірмовому бланку та оформлений/підписаний/завірений печаткою уповноваженим представником заявника:

 

 

Кому: Програма «Конкурентоспроможна економіка України» 

Тема: ЗНП № 2018/01

Кого це стосується:

 

Ми, що нижче підписалися, подаємо пропозицію на постачанння усього обладнання, відповідно до умов зазначеного вище ЗНП. Пропозиція долучається.

Цим ми визнаємо та погоджуємося з усіма правилами, умовами, спеціальними положеннями та інструкціями, визначеними в зазначеному вище ЗНП. Ми також підтверджуємо, що згадана нижче фірма – а також основні працівники фірми та всі товари і послуги, запропоновані у відповідь на цей ЗНП – дотримуються всіх правил щодо права на участь у цих закупівлях відповідно до умов цього тендеру та положень USAID.

 

Крім того, ми підтверджуємо, що за наявною у нас інформацією:

  • Ми не маємо близьких, сімейних або фінансових відносин з будь-якими співробітниками Кімонікс або Програми «Конкурентоспроможна економіка України»;
  • Ми не маємо близьких, сімейних або фінансових відносин з будь-якими іншими заявниками, що представили свої пропозиції у відповідь на вищезгаданий ЗНП; та

 

  • Ціни у нашій пропозиції були визначені самостійно, без консультацій, перемовин або угоди з будь-яким іншим заявником або конкурентом з метою обмеження конкуренції.
  • Уся інформація, яка міститься у нашій пропозиції, та усі супровідні документи є вірними та точними.
  • Ми розуміємо та погоджуємося із забороною Кімонікс щодо шахрайства, хабарництва та компенсаційних виплат («відкатів»).

Цим підтверджуємо, що додані засвідчення та інші заяви є точними, актуальними та повними.

 

Підпис уповноваженої особи:                                                   

 

Ім’я та посада уповноваженої особи:                     

 

Дата:                                                                 

 

Назва компанії:                                                              

 

Адреса компанії:                                                                           

 

Телефон і веб-сайт компанії:                                     

 

Реєстраційний номер або номер свідоцтва платника податків:                                     

 

DUNS-номер компанії (якщо є):                                                

 

Чи є у компанії дійсний банківський рахунок (Так/Ні)?                                    

 

Офіційна назва, пов’язана з банківським рахунком (для оплати):                                  

   


Останні публікації цього розділу:

Тендерна пропозиція щодо постачання шин та інших автотоварів

Тендерна пропозиція щодо постачання товарів для забезпечення фізичної безпеки співробітників і надавачів послуг

Тендерна пропозиція на надання послуг друку інформаційних бюлетенів

Тендерна пропозиція щодо надання автотранспортних послуг з соціальних перевезень, евакуації населення

Навчальна програма DreamStart для осіб з інвалідністю

Конкурс на закупівлю портативних акумуляторів (повербанків)