Тендер на постачання індивідуальних медичних аптечок

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

tender-1-10-300x225
Тендер на постачання індивідуальних медичних аптечок

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на надання послуг з постачання індивідуальних медичних аптечок в межах проєкту «РАДА: наступне покоління», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID). 

МЕТА: вибір фахівців для надання послуг з постачання індивідуальних медичних аптечок для проведення тренінгів з домедичної допомоги протягом липня 2024 року.

ОПИС ПОСЛУГ: обрані підрядники надаватимуть послуги з постачання 150 індивідуальних медичних аптечок для використання під час навчальних заходів з домедичної допомоги. Детальні параметри тут.

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:

  • містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявкаспецифікація згідно опису послуг, реєстраційні документи, документ, що підтверджує досвід надання послуг;
  • заповнені українською мовою;
  • закріплені підписом та печаткою;
  • вчасно надіслані електронною поштою.

СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 23 липня 2024 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_медичні аптечки».

ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ

Послуги оплачує ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/рахунку/акту виконаних робіт шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.

Оскільки ці послуги фінансуються коштом міжнародної технічної допомоги, вони оплачуватимуться без ПДВ.

Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).

Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).

Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.

ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ

  • Раціональна фінансова пропозиція.
  • Готовність виконувати роботи й забезпечувати доставку продукції у визначені терміни.
  • Підтверджений досвід у сфері надання послуг/товарів.
  • Якість надання послуг.
  • Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.

Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.

У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Василя Павлова за електронною адресою: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на вибір лікувального закладу

Тендер на закупівлю сертифікатів

Конкурс на тендерну закупівлю транспортних послуг

Закупівля канцелярських товарів та обладнання для офісу

Відкритий конкурс на закупівлю ЗАРЯДНИХ СТАНЦІЙ ЕКОФЛО

Конкурс на тендерну закупівлю медичних послуг м. Кременчук