Тендер на постачання фототехніки

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

тендер-tender-ntylth1
Тендер на постачання фототехніки

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на постачання фототехніки в межах проєкту «РАДА: наступне покоління», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).

МЕТА: вибір постачальників фототехніки для забезпечення проєктної діяльності Програми до кінця серпня 2023 року.

ОПИС ПОСЛУГ: обрані підрядники здійснять поставку фототехніки в м. Київ відповідно до специфікації.

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:

СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 27 липня 2023 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_фототехніка». 

ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ

Послуги оплачує ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем трьохстороннього договору/рахунку/акту виконаних робіт шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.

Оскільки ці послуги фінансуються коштом міжнародної технічної допомоги, вони оплачуватимуться без ПДВ.

Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).

Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).

Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.

ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ

  • Раціональна фінансова пропозиція.
  • Готовність забезпечувати доставку продукції у визначені терміни.
  • Підтверджений досвід у сфері надання послуг/товарів.
  • Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.
  • Готовність зафіксувати цінову пропозицію терміном до 14 днів від дати завершення тендеру.

Учасники можуть надати цінову пропозицію як на весь перелік товару, так і на окремі позиції. При цьому перевага надаватиметься заявникам, які зможуть забезпечити поставку всього комплекту товарів одразу.

Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.

У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Ліни Покотило за електронною адресою: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Безкоштовна менторська програма з HR & Recruitment для жінок від WinE

Тендер на послуги з розробки та впровадження системи управління ефективністю організації

Реєстрація на одноденний офлайн інтенсив «Перехід на новий рівень: імплементація інструментів доброчесності» для представників бізнесу

Відбір експерта/ сервіс провайдера для розробки маркетингової стратегії для продуктів організації

Тендер на проведення групових офлайн-тренінгів на тему «Кейс-менеджмент в соціальній роботі як ефективний інструмент допомоги вразливим категоріям населення»

Конкурс грантів від Helvetas Swiss Intercooperation