Тендер на послуги з розробки комунікаційної стратегії для ОМС

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

тендер-tender-ntylth3
Тендер на послуги з розробки комунікаційної стратегії для ОМС

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на розробку комунікаційної стратегії в межах проєкту «Комунікаційні стратегії для територіальних громад», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) через DAI Global, LLC.

МЕТА: вибір фахівців для надання послуг з розробки комунікаційних стратегій для територіальних громад.

ОПИС ПОСЛУГ: обрані підрядники надаватимуть послуги з розробки комунікаційної стратегії органів місцевого самоврядування (ОМС), що включає підготовку матеріалів для представлення стратегії робочій групі на всіх етапах підготовки, а також підготовку фінальної презентації комунікаційної стратегії. Детальний опис послуг тут.

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:

  • містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка, реєстраційні документи, CV або документ, який підтверджує досвід у сфері та включає перелік подібних виконаних робіт;
  • документи заповнені українською мовою;
  • закріплені підписом та печаткою;
  • вчасно надіслані електронною поштою.

СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

Пропозиції на участь у тендері приймаються до 17 квітня 2024 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_комунікаційна стратегія».

ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ

Послуги оплачує ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/рахунку/акту виконаних робіт шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.

Оскільки ці послуги фінансуються коштом міжнародної технічної допомоги, вони оплачуватимуться без ПДВ.

Участь в тендері можуть брати фізичні особи, фізичні особи-підприємці (ФОП) та юридичні особи.

Для фізичних осіб — до заявки додається: копія паспорта (1,2 сторінка та сторінка з пропискою), ідентифікаційний код.

Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).

Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.

ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ

  • Раціональна фінансова пропозиція.
  • Готовність виконувати роботи у визначені терміни.
  • Підтверджений досвід у сфері надання послуг (освіта в журналістиці, комунікаціях чи суміжних напрямах; понад 5 років досвіду в журналістиці, комунікаціях, зв’язках з громадськістю чи PR).
  • Якість надання послуг.
  • Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.

Досвід співпраці з органами місцевого самоврядування, громадськими та донорськими організаціями буде перевагою.

Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.

У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Ганни Чехович за електронною адресою: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на вибір лікувального закладу

Тендер на закупівлю сертифікатів

Конкурс на тендерну закупівлю транспортних послуг

Закупівля канцелярських товарів та обладнання для офісу

Відкритий конкурс на закупівлю ЗАРЯДНИХ СТАНЦІЙ ЕКОФЛО

Конкурс на тендерну закупівлю медичних послуг м. Кременчук