Тендер на послуги з постачання гід-системи

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

тендер-tender-1-10-300x225
Тендер на послуги з постачання гід-системи

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на послуги з постачання гід-системи в межах проєкту «РАДА: наступне покоління»,  що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID)».

МЕТА: вибір підрядника для надання послуг з постачання гід-системи на період квітень-травень 2024 року.

ОПИС ПОСЛУГ: обраний підрядник надаватиме послуги щодо постачання бездротової системи «ТУР-ГІД DV AUDIO KM-2T20R», 1 шт. Детальні параметри тут.

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ЗАЯВКИ

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:

  • містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка; реєстраційні документи; документ, що підтверджує досвід надання послуг;
  • заповнені українською мовою;
  • закріплені підписом та печаткою;
  • вчасно надіслані електронною поштою.

СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 22 квітня 2024 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_постачання гід-системи».

ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ

Оплата послуг здійснюється ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/акту/рахунку про надання послуг шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.

Оскільки ці послуги фінансуються коштом міжнародної технічної допомоги, вони оплачуватимуться без ПДВ.

Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).

Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).

Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.

ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ

  • Раціональна фінансова пропозиція.
  • Готовність забезпечувати доставку продукції у визначені терміни.
  • Підтверджений досвід у сфері постачання товарів.
  • Якість надання послуг.
  • Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.

Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.

У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Івана Дегтярьова за електронною адресою: [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Запит цінової пропозиції на постачання бензинових генераторів

Тендер щодо постачання товарів для забезпечення потреб дитячих просторів у Харківській, Полтавській, Запорізькій, Дніпропетровській та Вінницькій областях

Програма грантів відUSAID АГРО

Тендер на закупівлю робіт із ремонту покрівель в Харківській та Херсонській областях (2 лоти)

Технічна підтримка для медіа в Україні: програма Voices of Ukraine

Відкритий тендер із закупівлі виконавця робіт на поточний ремонт нежитлового приміщення